tai de, az po sluchaia dnes otnovo Shell zaredih, pak da vidim...smb написа:kakto znaesh faktorite za ikonomichnosta sa mnogo i trqbva da se vodi prodyljitelna statistika, za da se kaje s po-golqma tochnost koe e po-ikonomichno, no tova e za druga tema
SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Малко да драсна по-интересните неща ,че отдавна не съм писал.
Имаше некво тракане и виене от край време от трансмисия/диференцял. Реших да сложа един резервен дифф ,дето го взех като съвсем скоро Rebuld-ван от jawsgear. Закарах го на професор Антонов за преглед ,и той като го завърте вика ... аа некои хамериканец си е оставил пръстите вътре ,ша требе да отваряме.
Ето какво намерихме вътре
- Резултат то некоректно подбрана шайба ,използвана за изключително популярня шайба тунинг на тия шперове - двата ретайнера на пружинита строшени:


- Резултат от изплзването на некакъе иЕван Ratech лагерн спесър (като оргиналния японски струва 10 кинта!) - вдълбаване във опашачния лагер:

Счупените части ги има само във един склад на майната си ,та решихме да вземем чарколяк от моя дифф - дето си мислех ,че е фира. Да ма като го отворихме се оказа ,че е почти перфектен. Като резултат свалих и трансмисията да търсим белята вътре. Само да уточня ,че трансмисията е на над 250 000км като последните 50 000 съм я карал аз ,а колата ми е мапната или за газ до долу или без газ:)


Та нищо нередно не се намери във трансмисията ,закарах и резервната и нея да отвори да погледне - там пак и синхронизаторите беха като нови та реших да я кача нея. Е определено бех забравил да сложа пилотния лагер ,но шопу е казал ,че ОНО ми не Требе
И не на последно място - ходихме малко да покараме. Естестено излезнаха разни проблеми ма мисля ,че са лесно остраними. На видето има една обиколка (пистата е към 6 километра и все още я чуствам ужасно неРитмична ,отпреде е Димитър със М3-ката):
http://www.youtube.com/watch?v=Vo5S3PNo ... annel_page
Имаше некво тракане и виене от край време от трансмисия/диференцял. Реших да сложа един резервен дифф ,дето го взех като съвсем скоро Rebuld-ван от jawsgear. Закарах го на професор Антонов за преглед ,и той като го завърте вика ... аа некои хамериканец си е оставил пръстите вътре ,ша требе да отваряме.
Ето какво намерихме вътре
- Резултат то некоректно подбрана шайба ,използвана за изключително популярня шайба тунинг на тия шперове - двата ретайнера на пружинита строшени:


- Резултат от изплзването на некакъе иЕван Ratech лагерн спесър (като оргиналния японски струва 10 кинта!) - вдълбаване във опашачния лагер:

Счупените части ги има само във един склад на майната си ,та решихме да вземем чарколяк от моя дифф - дето си мислех ,че е фира. Да ма като го отворихме се оказа ,че е почти перфектен. Като резултат свалих и трансмисията да търсим белята вътре. Само да уточня ,че трансмисията е на над 250 000км като последните 50 000 съм я карал аз ,а колата ми е мапната или за газ до долу или без газ:)


Та нищо нередно не се намери във трансмисията ,закарах и резервната и нея да отвори да погледне - там пак и синхронизаторите беха като нови та реших да я кача нея. Е определено бех забравил да сложа пилотния лагер ,но шопу е казал ,че ОНО ми не Требе
И не на последно място - ходихме малко да покараме. Естестено излезнаха разни проблеми ма мисля ,че са лесно остраними. На видето има една обиколка (пистата е към 6 километра и все още я чуствам ужасно неРитмична ,отпреде е Димитър със М3-ката):
http://www.youtube.com/watch?v=Vo5S3PNo ... annel_page

- The General
- Мнения: 10
- Регистриран на: 04 Май 2009 19:10
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Поради насмиляна трансмисиа на CRX-а ,пробвах малко супрата със новия мотор на спъната писта:

Ето и едно OnBoard-че от сутришното каране ,следобяда бех доста по-добре въпреки че возих хора във колата.
http://www.youtube.com/watch?v=AKUdFsJ3 ... annel_page

Ето и едно OnBoard-че от сутришното каране ,следобяда бех доста по-добре въпреки че возих хора във колата.
http://www.youtube.com/watch?v=AKUdFsJ3 ... annel_page

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
BRAVO, Lorde! laugh.gif
Mnogo me izkefi kato q izkara na drift po sredata na onq zavoi! biggrin.gif
Abe mnogo kus course sa naprivili tiq ot BMW, ue?!?

Mnogo me izkefi kato q izkara na drift po sredata na onq zavoi! biggrin.gif
Abe mnogo kus course sa naprivili tiq ot BMW, ue?!?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Japanese_fever написа:BRAVO, Lorde! laugh.gif![]()
Mnogo me izkefi kato q izkara na drift po sredata na onq zavoi! biggrin.gif
Abe mnogo kus course sa naprivili tiq ot BMW, ue?!?
Mi sutrinta si mileh che leko drift tam pomaga ,ma posle se okaza che ne e syvsem taka:) Inache ***-sa e kys ,stoto za tolkova stiga pistata - az go vziamah za 40.0x za Dimi za ~38.00 (M3 na full slicks).ugabuga написа:s tva agresivno karane ako kajesh che i nito edin konus ne otnese evala pravim :-D
Speecialno toz run ne vzeh nito edin cone ,to si lichi na vratata vednaga sled pyrviq slavom kak namalqvam super mnogo ,ne beshe predvidena za parahodi sys zatvorena zadnica i beshe golema myka dokato pocna da i ocelvam max velocity-to sledobqda:)

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Интересн ден беше вчере ,със двете Супри на Дайно - единствения логистичен проблем беше ,че немаше как да ги карам и двете:)
За таз резултата беше 387 коня на колелата. Ниската цифра е нормална ,имаики във предвид че поради огромната разлика във натоварването със пътя където таз кола е тюнвана ... AVC-R-а се бъгяса и гледам ,че не е надувал над 12.5psi... Единственото неОчаквано е ,че със тез валове требеше до поне 7000 оборота кривата да е почти равна ,а на 6600 се стоварва което е малко рано. Може би е крайно време да махна тесния ауспух (които са оказа межу другото ,че бил за Хонда Прелюд)
Иначе анализа ми показва че при смени от 2-ра до 3-та и от 3-та до 4-та ме хвърля във зони със над 90% от мощноста - тва мисля ,че е доволно широк PowerBand
видео:
http://www.youtube.com/watch?v=4Edsl4xD ... annel_page
Графика от Дайно:

Графика от Логера:

За таз резултата беше 387 коня на колелата. Ниската цифра е нормална ,имаики във предвид че поради огромната разлика във натоварването със пътя където таз кола е тюнвана ... AVC-R-а се бъгяса и гледам ,че не е надувал над 12.5psi... Единственото неОчаквано е ,че със тез валове требеше до поне 7000 оборота кривата да е почти равна ,а на 6600 се стоварва което е малко рано. Може би е крайно време да махна тесния ауспух (които са оказа межу другото ,че бил за Хонда Прелюд)



видео:
http://www.youtube.com/watch?v=4Edsl4xD ... annel_page
Графика от Дайно:

Графика от Логера:


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта