Аз не съм гледал филма, но това някой далтонист ще да си го е измислил - такъв дето бърка червено с бяло laugh.gifrudolf написа:a red RS200
Fast & Furious -> WRX STi
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ami da, ama ako e originale, ako e replica, kakto kaza bad_dog moje da e kakuvto cvqt si e iskal sobstvenika.MX5 написа:Аз не съм гледал филма, но това някой далтонист ще да си го е измислил - такъв дето бърка червено с бяло laugh.gifrudolf написа:a red RS200
Moje pod 4erupkata vuobshte da ne e:
Fix
Or
Repair
Daily
laugh.gif

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Az shte proverq na mota vushka kolko i e jivota na dvigatelq na full throttle! biggrin.gif
Ne na jivo, de! LOL laugh.gif
Emi Lancia Delta S4 na Henri Toivonen e bila(citiram):
Toivonen malko predi da zagine v negovata Delta S4
Ne na jivo, de! LOL laugh.gif
Emi Lancia Delta S4 na Henri Toivonen e bila(citiram):
The S4 took full advantage of the Group B regulations, and featured a midship-mounted engine and all wheel drive for superior traction and handling. The car's 1759 cc four cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low RPM. Officially the car produced 550 horsepower (410 kW). Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in just 2.3 seconds. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1759 cc put the S4 in the under 2500 cc class which allowed a min weight of 890 kg (1,962 lb).

Toivonen malko predi da zagine v negovata Delta S4
R.I.P."With modern cars like these, in my opinion it's impossible to drive courses like this.
It's too hard and you can't think fast enough."
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Незнам аз ли се заблуждавам, но ми направи впечатление като се обърна STI-ката в края на филма, нямаше нито скоростна кутия, нито диференциал, нито окабеляване, нито гърнета (беше си само купето).
За ето това говоря biggrin.gif

Поправете ме ако греша
За ето това говоря biggrin.gif

Поправете ме ако греша

http://yes-race.net :: streetracing & tuning
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Taka beshe i az go zabelqzah!H1pNoTiC написа:Незнам аз ли се заблуждавам, но ми направи впечатление като се обърна STI-ката в края на филма, нямаше нито скоростна кутия, нито диференциал, нито окабеляване, нито гърнета (беше си само купето).
Поправете ме ако греша

No az imah vreme da vidq, samo 4e drive-shafta(kardana) lipsvashe.
Ne si se zabludil!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми докато пада само това са успели да свалят наще хораH1pNoTiC написа:Незнам аз ли се заблуждавам, но ми направи впечатление като се обърна STI-ката в края на филма, нямаше нито скоростна кутия, нито диференциал, нито окабеляване, нито гърнета (беше си само купето).
За ето това говоря biggrin.gif
Поправете ме ако греша


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта