Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!?


Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??!
Ако маслото е било на максимума като го е сменил, а сега е на минимума (след 3к) Интересно как ще се изпари, цял литър масло.......nikolov22 написа:има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50
???? коя гарнитура ти е 40лв. ????martod написа:Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??!
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта