МАсло за Селика Т16 2.0-16В

Аватар
TERCEL
Мнения: 39
Регистриран на: 18 Фев 2005 13:01
Местоположение: Хасково
Обратна връзка:

МАсло за Селика Т16 2.0-16В

Мнение от TERCEL » 16 Апр 2009 14:04

Колеги пиша тука ,защото имам следния проблем:Преди 3 хил.км сменях маслото на тойотката:) обаче го пипа(всмисъл гори го)>та за 3000км и ми е на мимимума :(
Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!? wacko.gif sad.gif
Toyota Celica 2.0 GTI 16V(4th Gen.)
Toyota Tercel 1.3 DX(AL11)

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 16 Апр 2009 14:10

Колега, според мен има някакъв проблем. Забелязал ли си течове? Пуши ли колата?
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 16 Апр 2009 14:11

Най вероятно, не е от маслото....
Ще се родиш, като смениш сегменти и гумички на клапаните..... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
TERCEL
Мнения: 39
Регистриран на: 18 Фев 2005 13:01
Местоположение: Хасково
Обратна връзка:

Мнение от TERCEL » 16 Апр 2009 16:56

Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif
Toyota Celica 2.0 GTI 16V(4th Gen.)
Toyota Tercel 1.3 DX(AL11)

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 17 Апр 2009 14:41

TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif
Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 17 Апр 2009 18:05

има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 17 Апр 2009 18:28

nikolov22 написа:има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50
Ако маслото е било на максимума като го е сменил, а сега е на минимума (след 3к) Интересно как ще се изпари, цял литър масло.......
Всъщност си прав.....Изпарило се е през ауспуха.... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 18 Апр 2009 01:26

martod написа:
TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif
Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
???? коя гарнитура ти е 40лв. ????

гарнитурая глава REINZ 170-190 лв.
гарнитура капак клапани REINZ 40лв. като не съм сигурен това дали е комплекта
Гумички клапани 50лв.
Комплект болтове 60лв.

да не говорим че като отвориш двигателя се гледат още работи. Такива измислени ремонти на двигател за 300-500 лв с труда по-добре не си даваи парите на вятъра. Ако ще отваряш двигателя и ще го правиш като хората приготви си едни 1500лв. минимум, а ако ти се виждат много и не ти се занимава просто си доливаи масло и си перкай. Пробвай с някакво минерално масло, забелязъл съм че помага и то много.

полу синтетика 10 000км - доливане над 3литра
минерално 10w-40 без значение марката - доливане под 1литър на 10 000км.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта