Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!?
МАсло за Селика Т16 2.0-16В
МАсло за Селика Т16 2.0-16В
Колеги пиша тука ,защото имам следния проблем:Преди 3 хил.км сменях маслото на тойотката:) обаче го пипа(всмисъл гори го)>та за 3000км и ми е на мимимума :(
Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!?

Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!?
Toyota Celica 2.0 GTI 16V(4th Gen.)
Toyota Tercel 1.3 DX(AL11)
Toyota Tercel 1.3 DX(AL11)
-
DMDimitrov
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??!
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ако маслото е било на максимума като го е сменил, а сега е на минимума (след 3к) Интересно как ще се изпари, цял литър масло.......nikolov22 написа:има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50
Всъщност си прав.....Изпарило се е през ауспуха.... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
???? коя гарнитура ти е 40лв. ????martod написа:Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??!
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
гарнитурая глава REINZ 170-190 лв.
гарнитура капак клапани REINZ 40лв. като не съм сигурен това дали е комплекта
Гумички клапани 50лв.
Комплект болтове 60лв.
да не говорим че като отвориш двигателя се гледат още работи. Такива измислени ремонти на двигател за 300-500 лв с труда по-добре не си даваи парите на вятъра. Ако ще отваряш двигателя и ще го правиш като хората приготви си едни 1500лв. минимум, а ако ти се виждат много и не ти се занимава просто си доливаи масло и си перкай. Пробвай с някакво минерално масло, забелязъл съм че помага и то много.
полу синтетика 10 000км - доливане над 3литра
минерално 10w-40 без значение марката - доливане под 1литър на 10 000км.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта