te porpincip honda sa si zadusheni!!!del_sol_fen написа:japan, a sega veche kato ti zagree dvigatelia moje da pochnesh da vdigash poveche ot 2,000 rpm shototo napravo shte ia zadushish taia honda. :P
Na mojta vze da i stava studeno!
-
del_sol_fen
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
6te, 6te!ALTEZZA написа:che taia kola kak izobsto varvi ako ti nikoga ne vdigash nad 2000rpm, ti napravo si ia machish, vzemi go vkarai tozi dvigatel v raboten rejim i toi da vidim malko jivot.
Ve4e go vkarvam v raboten rejim - do 3000rpm biggrin.gif , mnogo sladko murka.
Ne iskam da scepa ne6to 6toto vse pak nali e 11godi6na taq kola.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
SESKO
- Мнения: 104
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
ami nali kato si na mesto ne duha vyatur v radiatora, i se vdiga temperaturata i se vklicuhva perkata da ohlazda, tova neznachi che ti raboti termostata! shtom v dvizenie ne kachva rabotna temperatura, znachi e blokiral otvoren!SESKO написа:Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
termostata spira OHLADENATA voda predi dvigatelya, kogato temperaturata i se kachi do nuznoto nivo, toi otvarya i ohladenata voda vliza v dvigatelya, a toplata izliza prez gorniyat markuch i vliza v radiatora da se ohlazda, prez tova vreme ohladenata voda zatvarya termostata, i take se vurtyat cikul sled cikul, dokato ne se preebe termostata, ne razbiram kakvo ne ti e yasno?!
-
SESKO
- Мнения: 104
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
Е да де това ми е ясно , след като съм минал 15км. слизам и проверябам излизащия маркуч от радиатора а той е ледено студен. Ако не работеше термостата щеше да е стоплил колкото са стоплили двигателя и радиатора Нали така? Освен това като я пусна поенерция щеше да се понижи и темературата на двигателя , а тя си стои постоянна. освен това на място загрява за 10-15 мин.
abe chovek, kak da zagree vodata i markuchite kogato tya postoyanno se vurti i se ohlazda v radiatora?SESKO написа:Е да де това ми е ясно , след като съм минал 15км. слизам и проверябам излизащия маркуч от радиатора а той е ледено студен. Ако не работеше термостата щеше да е стоплил колкото са стоплили двигателя и радиатора Нали така? Освен това като я пусна поенерция щеше да се понижи и темературата на двигателя , а тя си стои постоянна. освен това на място загрява за 10-15 мин.
termostata nali tochno za tova e postaven, da spira ohladenata voda za da moze drugata da se zagree i chak togava da pusne studenata!
ne vinagi niskite oboroti pomagat za ohlazdane, zashtot togava vodata ne se vurti tolkova burzo, shtot pompata se vurti po-bavno, no tova stava pri polu-otvoren, ili zatvoren termostat (kogato blokira na tezi pozicii).
chakai sega shte ti narisuvam shema, za da razberesh!
- Прикачени файлове
-
- COOLING SYSTEM.JPG (44.8 KiB) Преглеждано 5074 пъти
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ima6 su6tiq problem kato mene. Tova edno, 4e ti kaza punkara i drugo, 4e az imah su6tite simptomi kato na tvoq dvihgtael!SESKO написа:Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
I posledno ve4e se 4uvstvam dosta po-dobre, za 6toto ima i po-golemi durveni filosofi ot men! biggrin.gif
No tova da spori6 s punkara primerno e vse edno Lorda da spori s men za bodybuilding ...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
aaa, ti si nai-dobriyat filosov tuka, vinagi durzish 1-vo mesto!Japanese_fever написа: I posledno ve4e se 4uvstvam dosta po-dobre, za 6toto ima i po-golemi durveni filosofi ot men! biggrin.gif![]()
Japanese_fever написа: Lorda da spori s men za bodybuilding ...ili za klasi4eska muzika!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 4 госта
