проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Колега, проблема е не в колите, а в теб - прекалено си доверчив! Още повече, че отиваш при някакви типове, само щото са лъскав сервиз, отиваш с голямата джипка, отваряш големите джобове.... Оттам вече знаеш какво ти се случи.... Питай приятел, искай идея за сервиз от тукашните Варненци, а не да се втурваш на гол гъз с чефте пищови де са вика.... Вземи питай, пък прегледай, па чак тогаз иди с парите и купи колата!!! Ти си взел две бараки, дето са им стопени лагерите, после отиваш при най-загубените монтьори, дето викат Андренажен ремък, щото са умници, а после колите кенеф..... Ела виж мойта джипка, същата кат твойта е, дали има някакви грижи, а е на 130+хил.км.....
Абе хора, за това сме направили тия форуми, затова направихме клуб, затова правим СБИРКИ!!!! Направете си труда, отидете на една-две, ще се запознаете с хора нови, ще ви дадат безплатен и най-важно, приятелски съвет!
Казвам ти го от сега, приятелски, за да не говориш напред-назад, че Тойота са калпави - новия РАВ4 вози твърдо! Доста по-твърдо от круйзера е надали ще ти допадне. Като проблеми - няма сериозни такива, но от Круйзера да слезеш на Рав-а, надали ще си доволен
С питане до ЦАРИГРАД се стига!!! Ама нейсее..... 
Абе хора, за това сме направили тия форуми, затова направихме клуб, затова правим СБИРКИ!!!! Направете си труда, отидете на една-две, ще се запознаете с хора нови, ще ви дадат безплатен и най-важно, приятелски съвет!
Казвам ти го от сега, приятелски, за да не говориш напред-назад, че Тойота са калпави - новия РАВ4 вози твърдо! Доста по-твърдо от круйзера е надали ще ти допадне. Като проблеми - няма сериозни такива, но от Круйзера да слезеш на Рав-а, надали ще си доволен


- bubbator
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12 Апр 2008 14:32
- Местоположение: 95% София, 5% Пловдив
- Обратна връзка:
Баси апокалиптичната картина! Уж "здравия" Крузер счупен, Селиката гори 3-4л(!!!) от смяна до смяна на масло, чисто новия още некупен РАВ-а се очаква да влезе директно в сервиза сигурно за смяна на задкормилно устройство...kronos написа:Освен и алпин дизела да го мешат вече с вода... Резервоара го точиха май предния път а и филтъра нали има нещо там да лови водата.
Не знам вече, колкото и да ми харесваше колата ще трябва да се разделя вече с нея и изобщо с марката. Тези дни бяхме на път да купим чисто нова рав-4 заради отстъпките, но като си помисля какво преживях с уж здравия Крузер...все пак не съм мазохист. На всичко отгоре Селиката ни гори по 3-4литра масло на 12к км. и ми казаха че трябвало да и сменя маслените сегменти, а тя е на 112к км.
Благодаря все пак за компетентните отговори!
Не мога да те разбера какъв човек си. Имам чувството, че и Mercedes да караше все щеше да имаш същите проблеми!
'99 Corolla E11 1.6 110PS G6R
Кронос ако маслото е много и е разредено с нафта това може да означава няколко неща : пикаещи дюзи; богата смес; спукано бутало; строешни сегменти на някой ит цилиндрите. Измерете компресията на колата, за да се види дали някой цилиндър не се е издънил.Понякога бутала и глави се прояждат като с киселина от антифриз в резултат от леко духната гарнитура на главата.
Човек и добре да живее умира .......
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Да не би електрониката да се е ошашкала съвсем.
Системата за изчистване на DPF също може да прави това...
Принципа нали е да 'налее' повече нафта, която да остане неизгоряла в изпускателния колектор и да изгори в катализатора......
Част от нея може да влиза в картера.
Дизелите на Мазда например имат индикатор за 'високо ниво на маслото', което означава, че трябва да се смени...
И този процес явно се управлява от електрониката...
Системата за изчистване на DPF също може да прави това...
Принципа нали е да 'налее' повече нафта, която да остане неизгоряла в изпускателния колектор и да изгори в катализатора......
Част от нея може да влиза в картера.
Дизелите на Мазда например имат индикатор за 'високо ниво на маслото', което означава, че трябва да се смени...
И този процес явно се управлява от електрониката...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Маханиче , колегата казва , че не може да е от нея защото малко по-нагоре Кроноса споделя какво са му казали в сервиза а не , че на този мотор има такава тръбичка !мехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.
И другото , какво точно предлагаш за намирането на "правилните" хора ? Да пуска по един IQ тест на всеки , който се доближи до колата му ли ?
Нали за това са тия измислени фирми с шоуруми за милиони от инокс ( неръждавейка по старому ) и стъкло и секретарки с по 2 метра крак та човек , като влезе вътре да му се свърши работа , а не да се прави на следовател ! Или може би аз съм в грешка нещо ?
Аз не бих бил леко ядосанkronos написа:Ami sled blizo 11k po remonti e normalno da sym leko qdosan razo4arovan laugh.gifмехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.



П.П. Кум съм на един изключително доволен от ФОРД. Никога не е имал никакви проблеми с марката....
П.П.П. Мога да стана КУМ и на един недоволен от ТОЙОТА. Все пак в природата трябва да има някакво равновесие...
П.П.П.П. Секви оферти на лични biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
П.П.П.П.П. Горното за неразбралите да се счита за сарказъм....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Не ми и трябва да я търся, но предполагам че не е монтирана в картера или вътре в цилиндрите.....По принцип я монтират на дюзите....мехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста.
А ти като я знаеш къде е, и ако си сигурен че в нея е проблема, кажи му на човека, а не да го препращаш в Карком, Марком, Кореком biggrin.gif и тем подобни....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], ExTaZz и 7 госта