Привет на всички,
от ден и половина и аз съм член на семейството на TOYOTA и се чувствам много горд и щастлив. Попаднах на екземпляр произведен октомври месец 98 година / Е11 / 4А-ФЕ / комби / JT... . Колицата е на 215 000 км. но е доста запазена. Предният собственик ми я продаде със сменено масло ELF 10W40. Въпросът ми е дали това масло е подходящо за този двигател и ако не е с какво бихте препоръчали да го заменя. Маслото е на по- малко от 2000 км. По принцип мисля следващата смяна да бъде с Liqui Molly TOP TEC 4300 SAE 5W30 - съдържащо молибденова присадка. Ако някой е карал с подобно моля да сподели мение.
По втората част от заглавието колко издържат ремъците от фирмата BOSCH за този модел, щото и те са сменени преди около месец от предишния собственик и не ми се вярва, че ще издържат 100 000 км. като оригиналните. Каква е цената на комплекта с ролката и тези дето въртят климатита и водната помпа ( мисля че видях 3 ремъка) на оригинални такива или поне на някой друг реномиран производител ( да могат да изкарват същия пробег като оригиналните).
Интерисува ме също и колко изкарва ламбда сондата при този двигател (предвит пробега на колата ) и дали скоро е възможно да очаквам някакви проблеми с нея, щото едва ли е сменяна от както колата е излязла от завода.
Благодаря предварително
Поздрави
Краси Калчев
Масло и ремъци за Корола Е11
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Честито. Много км да и се радваш и после по-нова и по-хубава(малко веорятно) да си купиш. Синтетика за по-старо моторче ми се струва редичко. По-добре сложи някакво хубаво минерално 10в40 примерно и ако много държиш сложи синтетична добавка...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта