D4D VS. Бензин

Аватар
bg20010
Мнения: 155
Регистриран на: 06 Апр 2009 09:04
Местоположение: София

D4D VS. Бензин

Мнение от bg20010 » 07 Апр 2009 10:30

Поствам темата защото ми е интерсно каква е разликата между двата типа двигател,т.е кои дава по-малко дефекти,по-иономичен и наи-вече кои се предпочита повече от хората във фроума.

В моя случаи става въпрос за двигател на Корола от 2002-2003,т.е

1.6 VVTI VS 2.0 D4D

Колеги,много ви благодаря за отговорите предварително.

ПС:Не можах да открия теми относно разликата между двата агрегата.
Единственото което намерих е :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9694

Аватар
bg20010
Мнения: 155
Регистриран на: 06 Апр 2009 09:04
Местоположение: София

Мнение от bg20010 » 07 Апр 2009 15:26

ohmy.gif
Има ли хора ,които са запознати с дизеловият агрегат споменат по-горе?

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 07 Апр 2009 17:23

Имаме такава служебна 2004, много тих и спокоен мотор,не е като 2.2 , но ми се е случвало на бензиностанция да питат бензин или дизел.Всичко зависи от предавателните отношения на скоростната и диференциала,мощност или скорост,има разни варианти.Спрямо него 1.6 е по-динамичен, но ти говоря за последните с 4.3 и другата кутия.
А и ако е на старо дизелов мотор просто си е котка в чувал,дизела го държи редовната смяна на маслото така,че ти си решаваш.Пробата обаче е задължителна.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 07 Апр 2009 18:11

Доста пропищяли има с демпферния маховик на съединителя на Д4Дто. Гони хилядарка, а с малко повече търсене може да го намериш и за 3000лв. Вземай бензин :thumbsup:
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 08 Апр 2009 02:04

За да разбереш, за теб кое ще ти е по-добре да вземеш, коя кола ще е по-добра и по-безпроблемна, наистина трябва да гледаш тези неща - съединител/демпфера при дизела, защото си е цифра. А при бензина - сервизна история провери, за да разбереш дали са сменени гаранционно сегментите и други дреболий, защото иначе ще ти гори масло. Също така, колекторите са пластмасови и имат навика да дрънчат след 80-100хил.км. Те също са ~1000лв, но може да караш със старите, ако не те дразни тракането happy.gif Кое е по-добре, зависи главно от състоянието на колите, а не дали е дизел или бензин. И двете може да ти създадат проблеми, така че вземи по-изрядната. :thumbsup:


Иначе дали бензин или дизел - всеки си има вкус - казало кучето и си облизало дупетооо laugh.gif Ще чуе 100 различни мнения, а не ти е това целта. Други сериозни проблеми тези Короли нямат, ходовата част е като от бетон, доста трудно се разбива. Много хубав автомобил си харесал колега, само прегледай обстойно колата, че да не е някой дарак непоглеждан rolleyes.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Jorjooo и 9 госта