Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Здравейте,
От няколко дена съм собственик на тази Корола, която е модел от 2002 и е 1.4 vvti. Колата не пали нормално, пали само с натиснат до ламарината педал за газта без значение дали е топла или студена. Пробвах да я запаля без да натиснам нищо, но само тресе за малко мотора и изгася, с натиснат педал пали като се форсира до към 4000 оборота, което не е добре за студен мотор. С натискане на педала също не пали от първия път, обикновено е от втория или третия, но вчера това се задълбочи и запали от 6ти път и изпуши черен пушек. Запали ли веднъж колата работи нормално и ускорява добре, но понеже я взехне от друг град по пътя светна оранжевата лампа за грешка и малко прекъсваше в ниските обороти. Наложи се да сменя акумулатора, грешката изчезна и засега не се е появявала. Утре ще сменим свещи и маслко. Може ли малко помощ къде да търсим проблема. От това което прочетох тук, хората нямат точно такъв проблем. Мисля си дали не е датчика за коляновия вал, но би трябвало да регистрира грешка постоянно, мисля си и за Имобилайзер или проблем с заводската аларма. Дадоха ми странно устройство с ключа на колата, ще прикача снимка, ако някои знае какво е и дали е част от колата, ще съм благодарен на всякакви съвети, Благодаря предварително!
От няколко дена съм собственик на тази Корола, която е модел от 2002 и е 1.4 vvti. Колата не пали нормално, пали само с натиснат до ламарината педал за газта без значение дали е топла или студена. Пробвах да я запаля без да натиснам нищо, но само тресе за малко мотора и изгася, с натиснат педал пали като се форсира до към 4000 оборота, което не е добре за студен мотор. С натискане на педала също не пали от първия път, обикновено е от втория или третия, но вчера това се задълбочи и запали от 6ти път и изпуши черен пушек. Запали ли веднъж колата работи нормално и ускорява добре, но понеже я взехне от друг град по пътя светна оранжевата лампа за грешка и малко прекъсваше в ниските обороти. Наложи се да сменя акумулатора, грешката изчезна и засега не се е появявала. Утре ще сменим свещи и маслко. Може ли малко помощ къде да търсим проблема. От това което прочетох тук, хората нямат точно такъв проблем. Мисля си дали не е датчика за коляновия вал, но би трябвало да регистрира грешка постоянно, мисля си и за Имобилайзер или проблем с заводската аларма. Дадоха ми странно устройство с ключа на колата, ще прикача снимка, ако някои знае какво е и дали е част от колата, ще съм благодарен на всякакви съвети, Благодаря предварително!
- Прикачени файлове
-
- IMG_E9816.JPG (1.84 MiB) Преглеждано 4250 пъти
-
- IMG_E9818.JPG (105.37 KiB) Преглеждано 4250 пъти
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Има ли газ колата, ако има може някоя дюза да изпуска газ при загасен двигател и да пълни смукателния колектор с газ и след това е нужно въртяне докато изкара газта.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 19 Дек 2015 16:28
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Corolla Verso II 1.6
- Получена благодарност: 1 път
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Като за начало сменете свещите , обикновено прекъсванията са най-често от там,ако не си е заминала и някоя бобина , чека също свети от прекъсване !Ако е датчик , би трябвало чека да светне още при неуспешен старт.
Corolla Verso II 1.6i 2007
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Богата смес е, остава отворен въпроса на petkata дали има газова или някой датчик е бъгнат.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Здравейте отново! Благодаря за отговорите! Колата няма газова система, сменихме свещите и двигателя вече работи равномерно и не прекъсва! Проблема с паленето остана, но хванах къде е проблема. Трудното палене е причинено от Таралежката на патрона. Просто ключът не се връща в точната позиция за да стартира колата след като стартера е завъртял. Ще я сменя след 2 дни и ше дам отзиви. Мерси на отзовалите се Надявам се и ако някой разпознае устрйството на снимките да сподели.
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Разгледай предното стъкло в ъглите и зад огледалото, таблото, в жапката или централната конзола, ако намериш някъде едно контактче, което пасва на това, което се вижда на снимката като ринг и точка в средата му значи с това се деактивира алармата когато се отключва колата със сервизния ключ. Т.е. с онзи ключ, който няма копчета за дистанционно на дръжката му. При това може да пробваш да отключиш със сервизния ключ, алармата писне и поставиш джаджата на контактчето- алармата трябва да спре и като вкараш и завъртиш ключа в контакта - да запали.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12 Май 2021 20:10
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota corolla 1.4 бензин 9-та
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
колега, здравей! Аз имам подобен проблем. Каква е тая таралежка? Би ли казал?!
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Здравейте отново!
Смених таралежката и всичко вече е ок, пали нормално всеки път. Благодаря на всички за отговорите. Колата е добра и не харчи много, перформанса не е ок, но това се очакваше все пак не е Лексус!
Оги намерих такава букса, понеже имам само едон ключ означава ли това, че ако направя друг ключ без чип с това устройство мога да запаля колата? Прикачам снимка на буксата!
Cursed_LIAR, това е клемореда в ключалката, който определя в каква позиция ключа ти работи и как колата пали. Това би трябвало да го усетиш по начина по който ключалката се държи.
Смених таралежката и всичко вече е ок, пали нормално всеки път. Благодаря на всички за отговорите. Колата е добра и не харчи много, перформанса не е ок, но това се очакваше все пак не е Лексус!
Оги намерих такава букса, понеже имам само едон ключ означава ли това, че ако направя друг ключ без чип с това устройство мога да запаля колата? Прикачам снимка на буксата!
Cursed_LIAR, това е клемореда в ключалката, който определя в каква позиция ключа ти работи и как колата пали. Това би трябвало да го усетиш по начина по който ключалката се държи.
- Прикачени файлове
-
- 08B02838-15F9-4DD6-915D-5CE431754931.jpeg (1.32 MiB) Преглеждано 3860 пъти
- mapamop
- Мнения: 4223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
Не вероятно. Това ти спира алармата и допълнителният имобилайзер (ако има монтиран). Фабричният доколкото ми е известно, само с транспондера се отключва.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16 Сеп 2021 00:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla 1.6 vvti
Corolla e12 1.4 vvti не пали нормално! no.gif
относно устройството за алармата ,тъй като имам същата .дали някой знае как се изключва тотално защото на мен ми прави проблеми и когато заключа колата с кучетo ми вътре се включва алармата. също се включва дори и да седя вътре като издава един продължителен сигнал. искам да я изключа тъй като смятам ,че ми прави проблеми с тока и оттам смених и акумулатор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта