"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Мнение от Himbo » 29 Юли 2022 16:27
Колеги, имам следния въпрос. Спирането на автомобил на скорост (с ръчни предавки) без съединител, което съответно води до принудително изгасване, коя (кои) части засяга и до какво увреждане може да доведе? Предполагам, страда трансмисията?
Himbo
Hursa
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Мнение от max-2 » 31 Юли 2022 00:40
При мен пострада трипода на едното вътрешно каре. Разцепи се и тъкмо си мислех, че нищо няма от трикратно гасене в движение от блокиране на спирачките и последващо отпускане на мокър и хлъзгав път с цел избягване на птп, след два дни полуоската превъртя в трипода при потегляне.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Мнение от Hursa » 31 Юли 2022 09:42
При рязко спиране, при високи обороти - май си е така - би пострадало най-много задвижването, в него се гаси инерцията на въртящите се с висока скорост части.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Hursa
Himbo
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Мнение от Hursa » 31 Юли 2022 16:17
В такъв случай, според мен, биха пострадали най-много сегменти и лагери/бутален болт на биела - поради не осево и взривно натоварване, което се поема от тези елементи.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Hursa
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Мнение от Ивайло Димов » 01 Авг 2022 07:14
Ако автомобила е с демпферен маховик там натоварването също е голямо при гасене на скорост .....За ДВГ също може да има някакви ндгативни последствия но само при ежедневно подобно гасене .Страдат и тампоните на ДВГ и кутията .Нооо трябва да се случва доста често та да има нужда от ремонт .....учебните коли кви ли издевателства издържат 

Ивайло Димов
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта