Toyota RAV4 XA50 hybrid - проблем с тапицерията на шофьорската седалка
Публикувано на: 27 Сеп 2025 15:13
Здравейте,
Както някой от вас знаят карам Тойота РАВ4 ХА50 хибрид, ниво на оборудване Executive. Колата е на 3000 км.
Предвид идването на зимния сезон реших да сложа на гъбра на шофьорската седалка нещо което да пази детето да не "цапа" с крака гърба на седалката. По време на монтажа се натъквам на следното, че ръба на шофьорската седалка която обхваща моя гръб вече се е разнищила в долната си част, там където непосредсвено започва седалката за сядане. Възмотих се силно и споделих с жената, защото все пак аз не разбирам от шеф и кройка. Та нейното мнение е че платът при шиенето на ръба е много близо до шева и като седне човек като мен 100 кила, той се разпъва (шева) и се разнищва, защото платът не е захванат добре с повече плат, според мен има логика в това.
Не знам дали е от значение, но предимно шофирам колата с дънки, ако изобщо това е от значение да се случи горенаписаното с тапицерията.
Разтърсих се по форумите и се оказа, че не съм единствения, в американския форум намерих подобна тема в която хората обясняват, че са били направили рекламация, сменили им тапицерията на седалката, но малко след това проблема бил пак на лице същия.
В този ред на мисли бих искал да обърна внимание на другите шофьори закупили или желаещи да закупят същия автомобил с такова ниво на оборудване и предвид вашия опит във форума да ме посъветвате как да процедирам в този случай.
Поздрави!
Както някой от вас знаят карам Тойота РАВ4 ХА50 хибрид, ниво на оборудване Executive. Колата е на 3000 км.
Предвид идването на зимния сезон реших да сложа на гъбра на шофьорската седалка нещо което да пази детето да не "цапа" с крака гърба на седалката. По време на монтажа се натъквам на следното, че ръба на шофьорската седалка която обхваща моя гръб вече се е разнищила в долната си част, там където непосредсвено започва седалката за сядане. Възмотих се силно и споделих с жената, защото все пак аз не разбирам от шеф и кройка. Та нейното мнение е че платът при шиенето на ръба е много близо до шева и като седне човек като мен 100 кила, той се разпъва (шева) и се разнищва, защото платът не е захванат добре с повече плат, според мен има логика в това.
Не знам дали е от значение, но предимно шофирам колата с дънки, ако изобщо това е от значение да се случи горенаписаното с тапицерията.
Разтърсих се по форумите и се оказа, че не съм единствения, в американския форум намерих подобна тема в която хората обясняват, че са били направили рекламация, сменили им тапицерията на седалката, но малко след това проблема бил пак на лице същия.
В този ред на мисли бих искал да обърна внимание на другите шофьори закупили или желаещи да закупят същия автомобил с такова ниво на оборудване и предвид вашия опит във форума да ме посъветвате как да процедирам в този случай.
Поздрави!