Днес беше предварителното представяне на следващата генерация на Yaris.
Точна информация за двигателите все още няма, но хибридния Yaris ще е с 1.5л трицилиндров двигател на базата на 2.0 от Корола. С нова хибридна система и Li-ion батерия.
Вътрешния и външния дизайн през обектива:
Последно промяна от Akima на 09 Фев 2022 15:05, променено общо 1 път.
Причина:Променено заглавие.
Аз се чудех дали ще има малко по-мощна версия. Примерно с 1,8. Ние се отказахме заради пълната безпомощност на настоящото чудо в хибридния му вариант. Други кусури не успях да открия Ама не ми се рови за инфо, да не съжаля за купуването на си ейч арката
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
bigchicken написа: ↑29 Окт 2019 22:09
Аз се чудех дали ще има малко по-мощна версия.
И аз на това се надявам, но за съжаление намирам много малко информация за двигателя на новата и никаква (почти) за хибридната и система. Срещам, че "пълната" мощност се очаква да бъде около 15% повече по сравнение със "сегашния" хибриден ярис, но май е повече предположение.
За дизайна - едва ли може да се говори за национален признак (освен навярно италианския) Японците имат и доста авангарден дизайн на някои модели, и доста традиционен - за други...
Ама като се замисля - то и при италианците го има - стига да погледнеш Мултипла-то и почваш мулти-плач
Яриса конкретно ми харесва - симпатична машинка... За динамика и т.н. - ами това си е градско-дамски автомобил за мен. За в града динамиката му е супер...
Новият Ярис много ми харесва. Най-после добър дизайн. Дано интериорът да не е много платмасов и нивото на материалите в него да е добро. 2006г си вземах Ярис нов от Тойота. Карахме го 9г и го продадох на един близък приятел. Уникална машинка. Стабилна, комфортна, дори на задните седалки имаше достатъчно пространство . Идеална беше за градска кола. Аз нищо не и бях ремонтирал, а новият и собственик имаше единствено проблем с някакъв датчик на преден еърбаг. По двигателя и окачването нищо за толкова години. След моят модел обаче, започнаха малко да го развалят дизайна - мое мнение. С Ярис 2020 Тойота ще бъде отново лидер в този сегмент. Може и да пуснат плъг ин хибрид, както ще направят с Рав4 ( уж го пазят в тайна)
Новия 3-цилиндров двигател (M15A-FXE) е с мощност от 91PS при 5.500 об/мин и 120 Nm при 3.800-4.800 об/мин, което е едно стабилно подобрение спрямо 1NZ-FXE (74PS, 111 Nm). Електродвигателя също е по-мощен - от 61PS ще бъде 80PS. Системната мощност все още не е обявена от Toyota, но се очаква да е около 115PS.