
обръщане на дирекция
обръщане на дирекция
колеги не можах да намеря тема за обръщане на волана на селика 2002г. някои ако знае особености за обръщането и или някои които е обръщал да пише че аз имам селика с дясна дирекция и всички части за лява но не мога да си намеря кои да го направи аз съм от Русе 

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: обръщане на дирекция
Няма невъзможни неща, зависи с каква сума си готов да се разделиш ..grishaaz написа:изобщо може ли да се обърне някои знае ли

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: обръщане на дирекция
аз съм готов ама не мога да намеря кои може да ми свърши работата при условие че няма да се учи на моята
Re: обръщане на дирекция
Обръщане, читаво за под 4-5 хиляди няма кой да ти направи. Като теглиш чертата излиза по-евтино да си я купиш с ляв волан, освен ако не са ти я подарили с десен.
Re: обръщане на дирекция
Не това е за всичко. Горе долу половината ще е труда. Разбира се винаги може да се върви надолу
Както казва едно приятелче. Една работа може да се свърши бързо, евтино, качествено.Можеш да избереш две от трите опции.

-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: обръщане на дирекция
Добре, за 2500 лв за труд аз се навивам да я свърша тая работа. Още повече човека си има донор...
Луди ли сте? От 700 до 1000 лв за труд за лек автомобил и 1000 до 1500 за джип-Враца...
Луди ли сте? От 700 до 1000 лв за труд за лек автомобил и 1000 до 1500 за джип-Враца...

Re: обръщане на дирекция
Ми действай де кво чакаш. Човека си търси кой да му свърши работа, а ти се ослушваш.
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: обръщане на дирекция
Aма не е нормален ако даде 2500! А ако не е нормален, ще я направим... biggrin.gif !
Re: обръщане на дирекция
все още съм нормален а аз имам всички части само труд ме интересува а за тия пари е лудост наистина аз имам свои бизнес и няма как да изкарваш 2500лв
за за една седмица поне за толкова ми казаха
за за една седмица поне за толкова ми казаха
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: обръщане на дирекция
Това че с твоя бизнес не изкарваш по 2500лв. на седмица не означава, че няма хора, които с техния ЛЕГАЛЕН бизнес да не правят по 2500лв. на час!
До тук се говореше, че няма кой да го направи, а сега се оказа че няма кой да плаща..............
Повечето коли, които съм виждал обърнати за по 1000лв. труд при разни джамбази не стават за нищо! Винаги има нещо дето не работи, най-редовно се палят инсталации и тн. Та общо взето успех с намирането на безработен кадърен майстор
.
До тук се говореше, че няма кой да го направи, а сега се оказа че няма кой да плаща..............
Повечето коли, които съм виждал обърнати за по 1000лв. труд при разни джамбази не стават за нищо! Винаги има нещо дето не работи, най-редовно се палят инсталации и тн. Та общо взето успех с намирането на безработен кадърен майстор

-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: обръщане на дирекция
И 1000 лв е много за тая работа, но като има кой да даде ще има и кой да вземе...
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: обръщане на дирекция
На какви коли си обръщал воланите досега?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: обръщане на дирекция
Не мисля ,че тойотата е лесна за обръщане на дирекция ,като знам как са им инсталациите .
Имат много снаждащи букси ,от купето към мотор излизат кабели и от ляво и от дясно ,това е проблем когато компютъра е вътре и трябва да го местиш.
Преди години помагах на брат ми да си обърне дирекцията на рено лагуна 2002 г.
Там инсталацията е цяла в смисъл ,че няма снаждащи букси и само скъсяваш кабели и компютъра е при мотора.
Торпедната стена е на болтове и силикон не се налага да правиш дупки ,просто я сменяш с нормална .
Трябваше само рейка ,табло ,парно и кора за дясната врата всичко друго подлежеше на размяна и приспособяване .
Който разбира от коли бяга от такива интервенции ,защото знае какво го чака .
А тези на ,които не им пука ,че нещо нямало да проработи ,голяма работа взимат ти парите и после се оправяй .
Виждал съм обръщано митсубиши шогун и инсталацията беше пълна трагедия ,да не ти се налага да ремонтираш нещо.
Имат много снаждащи букси ,от купето към мотор излизат кабели и от ляво и от дясно ,това е проблем когато компютъра е вътре и трябва да го местиш.
Преди години помагах на брат ми да си обърне дирекцията на рено лагуна 2002 г.
Там инсталацията е цяла в смисъл ,че няма снаждащи букси и само скъсяваш кабели и компютъра е при мотора.
Торпедната стена е на болтове и силикон не се налага да правиш дупки ,просто я сменяш с нормална .
Трябваше само рейка ,табло ,парно и кора за дясната врата всичко друго подлежеше на размяна и приспособяване .
Който разбира от коли бяга от такива интервенции ,защото знае какво го чака .
А тези на ,които не им пука ,че нещо нямало да проработи ,голяма работа взимат ти парите и после се оправяй .
Виждал съм обръщано митсубиши шогун и инсталацията беше пълна трагедия ,да не ти се налага да ремонтираш нещо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта