Колеги ,
кажете как се свалят тези врътки за контрол на парното и климатика.
(снимкта по долу). И въобще как да сменя крушка отзад.
Изгора ми едната крушка - зад тази врътка която не се вижда цялата на снимката с позициите за духане(зелената стрелката).
Вечер като се прибирам от работа половината врътка е тъмна , не че не виждам накъде да завъртя копчето , но когато си отворя пепелника щот съм пушач не виждам къде пепелирам и става "мазоло"
а преди като си работеше и като отвориш пепелника тази лампимка явно го осветяваше , а сега е пълен "мрак".
Пробвах да дръпна врътката навън , но ми дава зор и се притеснявам да я напъвам да не строша нещо......
Благодаря предварително.
Смяна на крушка
Re: Смяна на крушка
Здравей колега.Дърпащ и те излизат ако не става помогни с тънка отверка но внимателно.Като се свали панела над пепелника има две букси,едната е с крушка.Вземи си светодиодни защото не изгарят.Моите съм ги сменил и всичко свети като елха......Не можах да сваля само на запалката но тя не ми рябва.moloko написа:Колеги ,
кажете как се свалят тези врътки за контрол на парното и климатика.
(снимкта по долу). И въобще как да сменя крушка отзад.
Изгора ми едната крушка - зад тази врътка която не се вижда цялата на снимката с позициите за духане(зелената стрелката).
Вечер като се прибирам от работа половината врътка е тъмна , не че не виждам накъде да завъртя копчето , но когато си отворя пепелника щот съм пушач не виждам къде пепелирам и става "мазоло"
а преди като си работеше и като отвориш пепелника тази лампимка явно го осветяваше , а сега е пълен "мрак".
Пробвах да дръпна врътката навън , но ми дава зор и се притеснявам да я напъвам да не строша нещо......
Благодаря предварително.
Я виж дали тия две теми ще ти помогнат. /За Карина са, но може и да има аналогия/
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15632
http://carina-e.ru/viewtopic.php?t=2059
http://img718.imageshack.us/i/imag0074x.jpg
Врътките най-вероятно излизат с дърпане, както са ти казали. Дърпай със сухи пръсти. Поне на Карината излизат що годе лесно.
Сваляш панела /може би е на 4 скобички в 4-те краища/ и намираш къде са ламбити. И сменяш.
Между другото като видя такива продълговати комбинирани коБчета като тия и ....
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15632
http://carina-e.ru/viewtopic.php?t=2059
http://img718.imageshack.us/i/imag0074x.jpg
Врътките най-вероятно излизат с дърпане, както са ти казали. Дърпай със сухи пръсти. Поне на Карината излизат що годе лесно.
Сваляш панела /може би е на 4 скобички в 4-те краища/ и намираш къде са ламбити. И сменяш.
Между другото като видя такива продълговати комбинирани коБчета като тия и ....

ЧЕСТИТА КОЛЕДА.....
Ето с какво си запълних паузата между две софри днес. Операцията отнема - 20 минути ако имате подръка нова крушка. За късмет на близо имам под ръка магазин за авто аксесоари и алчните търговци работеха - така че си закупих и смених крушката на пепелника.... как стана цялата работа......
Първо бъдете "трезви" и внимателни да не счупите или одраскате нещо.Вземете си по макли инструменти - отверка/и с по-малки въхове но не и часовникарски.
Врътките на парното/климатика може да не сваляте.Така или иначе ламричките под тях НЕ МОГАТ ДА СЕ СМЕНЯТ ОТПРЕД. Трябва всичко да се сваля отзадната страна - ВЕЧЕ СЕ УБЕДИХ.
Започнете от горнана страна на цетнрабната конзола - на снимките виждате къде са щипките.
Леко подпъхвате отверка и я използвате като лост леко натискане от горната старна и конзолата излиза напред . Същото и отдолу и като можете дая напипате с пръсти отголе и от долу дърпате напред леко.
Излиза цялата.
Внимателно разкачете кабелите.....
После по описана "процедура ".........................
Ето с какво си запълних паузата между две софри днес. Операцията отнема - 20 минути ако имате подръка нова крушка. За късмет на близо имам под ръка магазин за авто аксесоари и алчните търговци работеха - така че си закупих и смених крушката на пепелника.... как стана цялата работа......
Първо бъдете "трезви" и внимателни да не счупите или одраскате нещо.Вземете си по макли инструменти - отверка/и с по-малки въхове но не и часовникарски.
Врътките на парното/климатика може да не сваляте.Така или иначе ламричките под тях НЕ МОГАТ ДА СЕ СМЕНЯТ ОТПРЕД. Трябва всичко да се сваля отзадната страна - ВЕЧЕ СЕ УБЕДИХ.
Започнете от горнана страна на цетнрабната конзола - на снимките виждате къде са щипките.
Леко подпъхвате отверка и я използвате като лост леко натискане от горната старна и конзолата излиза напред . Същото и отдолу и като можете дая напипате с пръсти отголе и от долу дърпате напред леко.
Излиза цялата.
Внимателно разкачете кабелите.....
После по описана "процедура ".........................
- Прикачени файлове
-
- Photo0057.jpg (73.72 KiB) Преглеждано 3552 пъти
-
- Photo0058.jpg (276.96 KiB) Преглеждано 3552 пъти
-
- КОНЗОЛАТА ОТЗАД
- Photo0059.jpg (68.68 KiB) Преглеждано 3552 пъти
-
- ЛАМПИЧКАТА ЗА ПЕПЕЛНИКА
- Photo0060111.JPG (102.68 KiB) Преглеждано 3552 пъти
-
- ЕТО КРАЙНИЯ РЕЗЕУЛТАТ
- Photo0061.jpg (317.21 KiB) Преглеждано 3552 пъти
Re:
[quote="moloko"]ЧЕСТИТА КОЛЕДА.....
Ето с какво си запълних паузата между две софри днес. Операцията отнема - 20 минути ако имате подръка нова крушка. За късмет на близо имам под ръка магазин за авто аксесоари и алчните търговци работеха - така че си закупих и смених крушката на пепелника.... как стана цялата работа......
Първо бъдете "трезви" и внимателни да не счупите или одраскате нещо.Вземете си по макли инструменти - отверка/и с по-малки въхове но не и часовникарски.
Врътките на парното/климатика може да не сваляте.Така или иначе ламричките под тях НЕ МОГАТ ДА СЕ СМЕНЯТ ОТПРЕД. Трябва всичко да се сваля отзадната страна - ВЕЧЕ СЕ УБЕДИХ.
Започнете от горнана страна на цетнрабната конзола - на снимките виждате къде са щипките.
Леко подпъхвате отверка и я използвате като лост леко натискане от горната старна и конзолата излиза напред . Същото и отдолу и като можете дая напипате с пръсти отголе и от долу дърпате напред леко.
Излиза цялата.
Внимателно разкачете кабелите.....
После по описана "процедура "........................
Здравей,много хубаво е обяснено всичко но мен ме интересува ако знаеш за какво е свободната женска букса намираща се точно до буксата за радиото,благодаря ти предварително
Ето с какво си запълних паузата между две софри днес. Операцията отнема - 20 минути ако имате подръка нова крушка. За късмет на близо имам под ръка магазин за авто аксесоари и алчните търговци работеха - така че си закупих и смених крушката на пепелника.... как стана цялата работа......
Първо бъдете "трезви" и внимателни да не счупите или одраскате нещо.Вземете си по макли инструменти - отверка/и с по-малки въхове но не и часовникарски.
Врътките на парното/климатика може да не сваляте.Така или иначе ламричките под тях НЕ МОГАТ ДА СЕ СМЕНЯТ ОТПРЕД. Трябва всичко да се сваля отзадната страна - ВЕЧЕ СЕ УБЕДИХ.
Започнете от горнана страна на цетнрабната конзола - на снимките виждате къде са щипките.
Леко подпъхвате отверка и я използвате като лост леко натискане от горната старна и конзолата излиза напред . Същото и отдолу и като можете дая напипате с пръсти отголе и от долу дърпате напред леко.
Излиза цялата.
Внимателно разкачете кабелите.....
После по описана "процедура "........................
Здравей,много хубаво е обяснено всичко но мен ме интересува ако знаеш за какво е свободната женска букса намираща се точно до буксата за радиото,благодаря ти предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта