Страница 1 от 3

Някой свалял ли е таблото на Карина?

Публикувано на: 10 Ное 2010 22:00
от CuMo
Бе, мисля да свалям таблото на Карината, щото не ми работи ей тая степен на парното:

Изображение

И освен т'ва нещо много ми поти прозорците, та се чудя дали немам проблем или теч по парното някъде, щото малко по малко и антифриза чезне от разширителния съд.

Та ако някой е свалял таблото на Карината си, ще ми е много полезен ако пусне линк или кратко обяснение как се сваля най-бързо, да не го мъча като идиот.

Трябва ли да се сваля волана, защото за това трябва специален инструмент.

Рових по руския форум, но не можах да открия тема за това. Сигурно щот не знам руски :D

Иначе талигата е 1.6 4А-FE ей тази:

Изображение

Ако някой пък от София изявява желание да ми помогне със свалянето, обещавам безплатни хубави снимки на колата му, като моята ;)

Публикувано на: 10 Ное 2010 22:43
от miLen4o
Хюстън имаме проблем tongue.gif
Не се сваля толкова трудно ,на моята Карина го свалях цялото,ама не помня точно как с подробности.Но за волана съм сигурен ,че го свалях.Като го свалих извадих една щайга листа.А иначе ,ако мислиш да сваляш цялото табло само заради това на парното май няма смисъл.Погледни си първо жилото и навътре в таблото напипай с ръка дали няма нещо което да пречи да се движи нормално.

Публикувано на: 11 Ное 2010 09:54
от CuMo
Намерих си тема:

http://carina-e.ru/viewtopic.php?t=2059

Обаче, ако някой има подозрения къде може точно да ми е проблемът, ще черпя.
Копчето просто не ще да се фиксира на последна позиция. Еластично се връща към предишната... wacko.gif

Публикувано на: 11 Ное 2010 10:08
от Petar
КуМо ти кат за реклама сия снимал тази колица много е добра снимката :thumbsup:

Публикувано на: 11 Ное 2010 14:05
от max-2
А опита ли да превключиш на тази степен без да е пуснат вентилатора? При мен не може да премине средната позиция ако вентилатора е на повече от 1-ва степен и това е някаква особеност на тези коли - клапата се влияе отчасти и от въздушния поток, за да превключи.

Публикувано на: 11 Ное 2010 15:12
от CuMo
Спрян, пуснат, все тая...

Някой преди време ми беше писал, че може да ми е изместена бронята на жилото, та и това ще проверя... Само да мога да бръкна, че т'ва са ебати механизмите там...

Публикувано на: 11 Ное 2010 18:58
от Uncle Dido
Имах същия проблем, но отидох при едно приятелче, слага аларми и е добър в разкостването на таблата и конзолите.
Освен това нищо от копчетата не светеше.

Докато изпия една бира - беше свалил панела на централната конзола. Доколкото успях да видя - извади касетофона и конзолата, която го фиксира и законтря и в дъното на дупката разви две рапидки и успя да извади целия панел с щипките.

Проблемът беше, че от зор съм врътнал по-сериозно "врътката" в крайно положение и е прескочила един зъб - явно предаването е със зъбни колела - не можах да видя точно.

Оттогава плавно превключвам, че не ми се разправя пак.

Съветът ми е - извади касетофона и конзолата и светни вътре с фенерче и огледай къде има рапидки и как се отварят щипките. Останалото е лесно.

Публикувано на: 11 Ное 2010 21:18
от CuMo
Благодаря, Фидо Дидо!
Централната конзола лесно се сваля. Аз също сменях лампички, но тогава не ми се занимаваше с проблема с парното и не го разследвах по-обстойно, нямах време.
Сега ще го зачекна повечко, па да видим.

Публикувано на: 11 Ное 2010 23:18
от kiril_kirilow
Централната конзола се сваля найстина лесно,но първо трябва да махнеш касетофона.После се дърпа - внимателно но малко силно,държи се на нещо като метални клеми.Можеби по лесно става,като махнеш касетофона да дърпаш от неговото място.Шейната не е нужно да сваляш.Няма болчета за развиване.От там имаш достъп до врътките на парното,аз я свалях за да си сменя крушките.Не виждам причина да се налага сваляне на волана.Аз успях да си сменя и няколко крушки на скоростомера без да свалям волана,малко иска "чалъми" но става сравнително лесно.

Виж и дали филтъра на купето ти е чист и дали изобщо имаш такъв.Намира се до педала за газта,леко може да се наложи да запретнеш мокетчето,ще видиш капачето.Филтрите са 2 един над друг,иска се малко йогически хватки за да го стигнеш и смениш/монтираш филтъра,но аз със мойте 110 кг успях.Иска се малко постоянство - костваше ми само 2 цигари и 10 мин."благословий"

П.П
Абе да те питам малко странично нещо.Когато са запалени светлините и таблото свети много ми се нагрява пластмасата ( до степен,че буквално пари ) там където се намират крушките за осветление на приборите.Долната е м/у позицията която си маркирал , а другата е по диагонал на нея във другия ъгъл.Сложих крушки със стандартен волтаж,те имали само ( примерно че не се сещам в момента как точно беше ) голям и малък волтаж.Сложих малкия волтаж.
Та мисълта ми при теб също ли се нагрява на тези места и ако не е проблем като свалиш таблото да погледнеш какво пише на крушките,ако не ти се нагрява до такава степен.

На линак който си дал се виждат къде са крушките.

Публикувано на: 12 Ное 2010 08:47
от max-2
kiril_kirilow написа: П.П
Абе да те питам малко странично нещо.Когато са запалени светлините и таблото свети много ми се нагрява пластмасата ( до степен,че буквално пари ) там където се намират крушките за осветление на приборите.Долната е м/у позицията която си маркирал , а другата е по диагонал на нея във другия ъгъл.Сложих крушки със стандартен волтаж,те имали само ( примерно че не се сещам в момента как точно беше ) голям и малък волтаж.Сложих малкия волтаж.
Та мисълта ми при теб също ли се нагрява на тези места и ако не е проблем като свалиш таблото да погледнеш какво пише на крушките,ако не ти се нагрява до такава степен.

На линак който си дал се виждат къде са крушките.
Колега, при първа възможност ги изхвърли тези крушки, най-вероятно са от най-гадните ментета, които топлят като реотан, дори не светят добре ако ги сравниш с друга читава крушка. Когато си взех карината преди 5 години сменях крушки там, около врътките за парното. Трябваха ми 4, аз взех 5 и добре, че взех повече, защото като ги пробвах едната печеше толкова силно, че за няколко секунди светната не може да се пипне с ръка. След това ги огледах и тя беше различна от останалите....
Преди няколко месеца сменях на таблото с уредите и там взех три вида по 1 бр., с диг. термометър ги пробвах колко градуса дигат (най-ниската температура за 2W крушка беше 45 градуса) и чак тогава-покупка и смяна. Не искам стопени пластмаси и залепнали изпечени цветни чорапчета на крушките.

Публикувано на: 12 Ное 2010 09:17
от CuMo
Киро, централната конзола знам как се вади, свалял съм я неведнъж, може и да излезе барабар с все касетофона, лесно е. Само откачаш клемите на касетофона.

За филтъра, като взех колата, нямаше. Турих и са положението с липсата на последната степен на парното е плачевно ако има филтър, явно предишния собственик точно заради това го е извадил. Той спира част от потока и сушенето е 'ептен неефективно. А за 2 месеца ползване става на гъз, толкова е мръсно навсякъде. wacko.gif

Крушки и аз сменях там, но въобще не греят. Като знам с къв зор ги смених, хич не ми се вадят да ги гледам какви са, че са едни ситнички, ситнички...
Според мен вземи други и ги смени, най-добре, щом пекат толкова.

Публикувано на: 14 Ное 2010 20:10
от CuMo
Днеска големо човъркане...

Отидох при колата с намерението да търся проблема с врътката и антифриза, ама гледам на единия цилиндър покрай дюзата мокро от бензин.
Викам, да го проследя тоя проблем, щото изглежда по-опасен и са...
Са търся уплътненията за дюзите към рейката и тези към леглата им, че на всичките гумичките са остарели и нищо не става от тях...

Някой знае ли къде се продават само уплътнения за дюзи в София?
Утре ще търся по ул.Козлодуй и бул.Хр.Ботев, че там има магазини за японки, но ако някой скоро е купувал, нека ме светне. :thumbsup:

Накрая разколачих и нацяло централната конзола, пичка им лелина японска, някои неща са така навряни.....

Публикувано на: 17 Ное 2010 19:48
от mafiota
Това с гумичките на дюзите май си е често срещан проблем:))

Изображение
Изображение

Попитай за уплътнения в Balkanparts, ако нямат ,дали няма да стане да подбереш О-пръстени (поне тези откъм рейката), по авточастите имат такива в кутийки?
Но ми се струва че ще е добре така и така си смъкнал дюзите ги промиеш профилактично.

Нещо такова май трябва да бъдат:
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 17 Ное 2010 20:19
от CuMo
Ето ги:

Изображение

Обиколих 10 магазина за японски авточасти и всички гледат така:

unsure.gif

Колегата Toyotaforever обеща да ми достави комплект за 4 дюзи. :thumbsup:

С какво да промия дюзите?
Аз си мисля като закрепя теча да сложа добавка в бензина за почистване. Кое е по-добрият вариант?

Публикувано на: 17 Ное 2010 20:23
от mafiota
...
Колегата Toyotaforever обеща да ми достави комплект за 4 дюзи.
Щом е обещал ,съм сигурен че ще го направи, колегата е много сериозен :thumbsup:

разгледай тези теми:

http://carina-e.ru/viewtopic.php?t=2651
http://carina-e.ru/viewtopic.php?t=833

но дали може да се намери подобен спрей по нашите магазини