Страница 1 от 2

Toyota Corolla Verso

Публикувано на: 20 Мар 2010 12:57
от GRI
Във Форума няма много за тойота корола-версо. Това е една прекрасна семейна кола от класа мини-ван.

Toyota Corolla Verso

Публикувано на: 20 Мар 2010 13:55
от GRI
Въпросът ми е следният: Имам корола версо Декември 2004г. Има ли защита двигателят D4D 2.0, 85кв, 116кс от скъсване на ангренажния ремък (ниво СОЛ с климатроник) или ще бъде фатално ако се случи?
Засега знам, че се сменя на 105.000км заедно с комплект ролки (обтяжна и паразитна) и външните ремъци (за хидравлика и алтернатор). Сега съм на 105.400, вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!

Re: Toyota Corolla Verso

Публикувано на: 20 Мар 2010 15:12
от Scott
GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?

Re: Toyota Corolla Verso

Публикувано на: 20 Мар 2010 23:07
от LEXUS
Scott написа:
GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?
Или искаш да тестваш колко ще издържи? biggrin.gif

Публикувано на: 20 Мар 2010 23:43
от rashkov
аз пък защо помня, че е с верига ?!?

Публикувано на: 21 Мар 2010 06:45
от zi_zi_top
ДВГ е 1CD-FTV и е с ремък (моят е същия). Няма защита и при скъсване ще купуваш нова глава, затова по-добре не чакай. Освен това 100 000 км за движението в София са много за ремък. Сменяй и не му мисли!
За информация - в ТМ Ауто преди 2 години ми смениха ремъците и ролките срещу 925 лв. ohmy.gif , така че можеш да потърсиш и по-добри алтернативи!

Публикувано на: 21 Мар 2010 22:16
от GRI
Благодаря Ви, много сте готини всички, знам, че съм на косъм, но скоро ще го сменя, след 200км., това ми е пътят до сервиза...
След като го сменя ще ви напиша повече по темата за да може, който има подобни проблеми да знае как да си ги разрешава...

Публикувано на: 30 Мар 2010 16:50
от minastirit
В Autodatata /версия 3.24/ пише, че Тойота Корола Версо 1.6, бензин, произведена 2004г. /каквато е моята/ е с верига, а не с ангренажен ремък. Някой ще може ли да ми изясни дали е с ремък или с верига без да е нужно да се проверява ръчно tongue.gif

Публикувано на: 30 Мар 2010 20:20
от mitko007
minastirit написа:В Autodatata /версия 3.24/ пише, че Тойота Корола Версо 1.6, бензин, произведена 2004г. /каквато е моята/ е с верига, а не с ангренажен ремък. Някой ще може ли да ми изясни дали е с ремък или с верига без да е нужно да се проверява ръчно tongue.gif
дизеловите са с ремък

Публикувано на: 30 Мар 2010 21:53
от GRI
От това което знам до момента, ДА дизелът е с ремък, мойто животно е по-нова модификация, която започва от декември 2004 до 2006 ако не се лъжа, после има фейслифт - стоповете са продълговати (средните), а не кръгли, някакви междинни модификации на Версото..
Които са с верига да не се косят, тя е вечна, четох, че изарва до 400 хил км, като се разхлабва в някаква степен, но то хич не пречи, пък то да стигнеш до там....да де не се сменя, печелите 400лв от части...

Така, продължавам по темата, закупих си частите за Версото
- ангренажен Гейт 131лв, обтяжна ролка 134лв, паразитна 98лв на SKF, на тях пише JAPAN, външен ремък за хидравлика/климатроник и за алтернатор 26 и 18лв - тотал 407лв.

Другата седмица ще пиша за труда и майсторлъка, след ремонта, който ми предстои.. намерил съм ЧИТАВ майстор и най-вероятно ще го препоръчам, ако той се съгласи, все пак ще ми вземе 10 пъти по-малко от сервиза на тойота за труда... как се казва Уелкъм ин Бълхерия (така звучи, като го казват англичаните)...никога не ще постигнем този стандарт в който човек се наслаждава на живота...

Публикувано на: 30 Мар 2010 23:01
от zi_zi_top
Стискаме палци майстора и частите да са НАИСТИНА читави! :thumbsup:
После още 5 години (или 100 000 км) ще можеш да си караш безгрижно :whistle: .

Публикувано на: 01 Апр 2010 19:32
от GRI
...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..

В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...

Публикувано на: 01 Апр 2010 21:28
от LEXUS
GRI написа:...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..

В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
Частите в Тойота може да са от Турция, защото самото Версо се прави там. И в това няма нищо лошо. Препоръчително е да си купуваш консумативите от Тойота, за да си сигурен,че всичко ще е точно. Оригиналните ангренажни ремъци от Тойота ги дават за 100000км..

Публикувано на: 12 Апр 2010 21:16
от GRI
Вярно ли е, че ремъците никога не могат да се скъсат, докато всичко е наред с лагерите?
След смяната на ангренажа ми се струва, че двигателят работи другояче, нормално ли е такова усещане?

Публикувано на: 12 Апр 2010 21:30
от TATI
Какво разбираш под "другояче"? Най-вероятно някой белег не е на място. Ако сте следвали техническото ръководство за смяната на ангренажа, не би следвало да има проблем. Всички ролки ли смени?

И да, ремъка се къса - няма такова животно никога да не се къса ремък. Точно само се къса и после отиваш за нов мотор. Ангренажния почти не се разтяга, за разлика от другите ремъци и за това е много важно да се сменя каквото се препоръчва, а не да се преценява на око, каквато е масовата практика в БГ.