Страница 1 от 3
Авензис 2.0 D4D 2008 - много бавно стопля и парното...
Публикувано на: 01 Ное 2009 09:13
от Proff
Колеги,
споделете, сега в студеното, за колко време мръдва стрелката на температурата. При мен, (+3 С) - 4 минути на място и още 10 каране за да мръдне, а до средата и след 25 мин. не стигна. Парното сработва...много бавно( от къщи до работа - 5 км - студ)! Как е при вас? Май трябва да я водя в Кар-Ком за смяна на термостат!
Королата ми 5-6 мин и е в средата, Аудито 10 мин и е баня! К'в е този Авензис...
Поздрави на всички!
Публикувано на: 01 Ное 2009 09:20
от martod
Ами ти си си отговорил сам на въпроса...
Сменяй термостата, че без топло е лоша работа...

Re: Авензис 2.0 D4D 2008 - много бавно стопля и парното...
Публикувано на: 01 Ное 2009 09:40
от Creep
Proff написа:Колеги,
споделете, сега в студеното, за колко време мръдва стрелката на температурата. При мен, (+3 С) - 4 минути на място и още 10 каране за да мръдне, а до средата и след 25 мин. не стигна. Парното сработва...много бавно( от къщи до работа - 5 км - студ)! Как е при вас? Май трябва да я водя в Кар-Ком за смяна на термостат!
Королата ми 5-6 мин и е в средата, Аудито 10 мин и е баня! К'в е този Авензис...
Поздрави на всички!
Абе и при мен е така, всички ли да сме за термостат? :(
(колата е новата Corolla 1.4 D4D)
Публикувано на: 01 Ное 2009 09:45
от Vesko
Забелязъл съм че при много студено температурата на водата на 2.2Д4Д спада на празен ход. Така че за да стопли бързо тряа да се кара
Публикувано на: 01 Ное 2009 10:55
от Kiki
Оправете си колите. 2.0 Д4Д без печка загрява до 90 градуса за 6-7мин. А с печка на втората мин вече започва да духа топло.
Публикувано на: 01 Ное 2009 11:57
от Creep
Kiki написа:Оправете си колите. 2.0 Д4Д без печка загрява до 90 градуса за 6-7мин. А с печка на втората мин вече започва да духа топло.
Много странно... Моята кола е на 5 мес. / 2500 км, не че е невъзможно да дойде с развален термостат от завода, но някак ми се вижда малко вероятно... На място за 6-7 мин. да вдигне едно или две деления, но до средата - абсурд! Мислех, че е нормално, това ми е първата Тойота...
Други колеги с нови Тойоти? За колко време ви загрява двигателя?
P.S. Реших да питам и google и ето на какво попаднах за Corolla E12 2.0 D4D:
http://www.channel4.com/4car/di/road+te ... sion/867/2
Starting it early in morning recently, on-board ambient temperature gauge indicated 5 degrees. Once ice had been scraped from car and journey started, it was a good 12-15 minutes before temperature reached point where it was higher inside than out.
Публикувано на: 01 Ное 2009 12:14
от ceko26
Нормално е за този двигател.
Публикувано на: 01 Ное 2009 12:29
от chaval
Creep написа:Много странно... Моята кола е на 5 мес. / 2500 км, не че е невъзможно да дойде с развален термостат от завода, но някак ми се вижда малко вероятно... На място за 6-7 мин. да вдигне едно или две деления, но до средата - абсурд! Мислех, че е нормално, това ми е първата Тойота...
Други колеги с нови Тойоти? За колко време ви загрява двигателя?
Не я мисли толкоз, а само и се радвай

и мен ме учуди първата зима (споделям за същия 1.4 за другите незнам) когато работи на место неще да загрее повече от 60-70 градуса, но когато си в движение всичко си е наред. Веднъж след няколко часа каране ми се наложи да спра за около 20мин. и оставих колата да работи, че навън беше около -15 , температурата на двигателя отново падна до около 70 градуса и си остана там.
Публикувано на: 01 Ное 2009 13:15
от Creep
casparcho написа:Creep написа:Много странно... Моята кола е на 5 мес. / 2500 км, не че е невъзможно да дойде с развален термостат от завода, но някак ми се вижда малко вероятно... На място за 6-7 мин. да вдигне едно или две деления, но до средата - абсурд! Мислех, че е нормално, това ми е първата Тойота...
Други колеги с нови Тойоти? За колко време ви загрява двигателя?
Не я мисли толкоз, а само и се радвай

и мен ме учуди първата зима (споделям за същия 1.4 за другите незнам) когато работи на место неще да загрее повече от 60-70 градуса, но когато си в движение всичко си е наред. Веднъж след няколко часа каране ми се наложи да спра за около 20мин. и оставих колата да работи, че навън беше около -15 , температурата на двигателя отново падна до около 70 градуса и си остана там.
Мерси!

Публикувано на: 01 Ное 2009 20:42
от ivobox
Kiki написа:Оправете си колите. 2.0 Д4Д без печка загрява до 90 градуса за 6-7мин. А с печка на втората мин вече започва да духа топло.
Кики признай си, че не сменяш предвавка преди да си стигнала 5цата на оборотомера biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 01 Ное 2009 22:43
от slowtraveler
Абе с тея дизели как искате да загреят бързо?!
Хем я карате икономично (ако може - 3л/100), хем искате топлината да се появи от самосебе си...
Напалвате печката по отрано, и ще ви е топло laugh.gif
Иначе сериозно - дизелака поради по-голямото температурно натоварване обикновено е с по-голяма охладителна система.
И затова загрява по-бавно от бензинките...
Но това са лични наблюдения - не обвързвам никой с тях

Публикувано на: 02 Ное 2009 01:35
от xtreme
Всички нови дизели са така., не само на тойота. Заради голямото КПД на новите двигатели, топлоотделянето е намалено на минимум и затова на място дори изстиват

но пък са икономични.
Публикувано на: 02 Ное 2009 08:58
от slowtraveler
xtreme написа:Всички нови дизели са така., не само на тойота. ...
Така е, но и старите дизели не се славят с по-бързо загряване...

Публикувано на: 02 Ное 2009 22:45
от Proff
Утре съм в сервиза за смяна на CD-то на Королата, за втори път, та ще питам "Майсторите" и за Авензиса! Все пак считам, че не е нормално да карам 10-15 минути за да се сгрее и да направи поносима температурата в купето! БМВцето 2.5 тдс - за 3-4 минути, на място си духаше топло. Как да я мъча, студен дизел, над 2100-2300 об/мин? А на място... топло няма да изкара laugh.gif
Да питам и още нещо, нормално ли е да поддържа 1200 об/мин до достигане на 4-тата четра на температурата?
Публикувано на: 03 Ное 2009 09:31
от DanielzZz
Хммм,странно аз на Яриса нямам проблем с топлото.Даже доста топло става вътре.Обаче е вярно това,че на място трудно загрява.
На Нисмото за 3-4 мин на място загрява колата,а ако се кара визуално се вижда стрелката как се покачва.Но там е бензинов мотор...
Вие как си пускате парното ? Само вентилатор и градусите на макс или пускате и климатика ?