Публикувано на: 23 Ное 2010 10:12
CuMo, ако имаш проблем с това жило, например да не спира топлото в крайно (студено) положение на врътката, лесно може да го регулираш откъм двигателя. Има една малка пластина като пантичка, която притиска бронята на жилото. Тя се държи на едно зъбче само и много лесно се правят корекции. Аз пипах там когато не ми стигаше топло от парното, но в крайна сметка причината беше в термостата.
За повече топлина може да провериш дали в крайно положение(топло) се затваря добре една клапа, която се управлява от жило, което се намира под жабката под един декоративен капак. Дърпаш капака(около 5 на 20см. е, на две щипки) и си регулираш жилото така, че на последния зъб да се опитва да връща ако го пуснеш веднага. После дунапренчето на клапата си уляга и става идеално. Тази клапа като е затворена целия поток минава през радиаторяето на парното, а когато е хлабаво жилото смесва затопления въздух със студен.
За повече топлина може да провериш дали в крайно положение(топло) се затваря добре една клапа, която се управлява от жило, което се намира под жабката под един декоративен капак. Дърпаш капака(около 5 на 20см. е, на две щипки) и си регулираш жилото така, че на последния зъб да се опитва да връща ако го пуснеш веднага. После дунапренчето на клапата си уляга и става идеално. Тази клапа като е затворена целия поток минава през радиаторяето на парното, а когато е хлабаво жилото смесва затопления въздух със студен.
