Страница 3 от 3

Публикувано на: 23 Ное 2010 10:12
от max-2
CuMo, ако имаш проблем с това жило, например да не спира топлото в крайно (студено) положение на врътката, лесно може да го регулираш откъм двигателя. Има една малка пластина като пантичка, която притиска бронята на жилото. Тя се държи на едно зъбче само и много лесно се правят корекции. Аз пипах там когато не ми стигаше топло от парното, но в крайна сметка причината беше в термостата.
За повече топлина може да провериш дали в крайно положение(топло) се затваря добре една клапа, която се управлява от жило, което се намира под жабката под един декоративен капак. Дърпаш капака(около 5 на 20см. е, на две щипки) и си регулираш жилото така, че на последния зъб да се опитва да връща ако го пуснеш веднага. После дунапренчето на клапата си уляга и става идеално. Тази клапа като е затворена целия поток минава през радиаторяето на парното, а когато е хлабаво жилото смесва затопления въздух със студен. :thumbsup:

Публикувано на: 23 Ное 2010 14:54
от CuMo
Като загрее духа доста горещо, мисля, че няма проблеми с това.

Чудя се дали да не си направя една прозрачна преграда от дебел найлон, която да стои между облегалките на задните седалки и багажника.

Идеята ми е да пришия в единия край на полиетилена лента котешко езиче, с която да го лепя за тавана, а в другия край някаква тънка пръчка, с която да го подпъхвам под една лайсна, която има в комбито.

Така топлия ми въздух няма да бяга в багажника и ще стопля много по-бързо купето.
Какво мислите по въпроса?
Дали няма такова готово решение?

Публикувано на: 23 Ное 2010 18:24
от mafiota
Идеята е много добра, но си мисля че ще бъде грозновато, иначе със сигурност ще има ефект. Нещата са идентични с климтика лятото.
А при мен няма кранче за топлата вода в купето, регулират се само клапи. И змно време си махам една пластинка по системата на парното така че като пусна да ми духа топло на стклата, да не ми вкарва студен въздух от вън през централните духалки, а и от тях да излиза топъл поток.