Страница 3 от 3

Публикувано на: 13 Фев 2012 13:14
от kozarekov
Благодаря колега. Абе форумите ги прегледах, но много хора, с които съм разговарял ми казват че не при всички се появява този проблем. Маховика още ли е около 2000 лв. в България и ли вече е по евтин.

Публикувано на: 13 Фев 2012 16:57
от moloko
Със сигурност е по-евтин(не много), НО НЕ ОТ ОФИЦИАЛНИЯ СЕРВИЗ.
Но преди това е МНОГО важно дорбе да огледаш колата при самата покупка. Възможно е характерното претракване от мотора(маховика) да не се чуе в първия мамент . Запали колата и докато правиш оглед изчакай да загрее хубаво или покарй (ако можеш) докато загрее хубаво - стрелката за температурата на се качи до средата . Мотора трябва да се упокои и да намали оборотите - е те тогава може да се чуе тракането. Още по добре ако в този момент е вдигната на подемник.
Чесно казано ако бях сигурен че ще ми се наложи почти веднага след покупката на колата да "скоча" още 1500 лева. нямаше да я купя. Но какво да се прави джамбазите и те са хора и те семейства хранят.

Можше и тракаща да си я карам, но колко и до кога?????

Публикувано на: 14 Фев 2012 14:30
от kozarekov
Благодаря колега. Уж горе долу съм в час и имам понятие от двигатели и автомобили но съвети никога не са излишни. Колкото до колата в неделя ще я видим. Знам само че е закупувана от България чисто нова и в момента километража и показва 160к. Между другото много ми харесват точно тези тойоти. Имам приятели които карат такива и досега никакви проблеми. Пък съм си и фен на японските коли. Имал съм Мицубиши а сега карам Хонда, от която съм страшно доволен. За три години, по тези наши пътища, само две биалета съм и сменил.

Публикувано на: 14 Фев 2012 14:55
от kozarekov
Колега иначе тези мотори Д4Д създават ли някакви проблеми или.........?

Публикувано на: 14 Фев 2012 16:57
от moloko
Тя темата малко се измести от основния въпрос, но ...какво пък.
Да уточним - говорим за Авенсис 1 D4D 2.0
Сложих и номерата в КАТ Пловдив на 14.10.2010 г. Километража беше тогава на 138120 ???!!!???!!! . До този момент нямам никакви проблеми с мотора или дюзите, или окачването . Карам предимно градско и до сега съм минал около 12000 км. Карам малко . Зареждам на ЕКО - имам карта за отстъпка(то кои ли няма вече) , нямам проблеми с горивото и всеки сезон поне по веднъж и слагам добавка. Чесно казано не виждам голяма полза от добавката. Да , мотора като че ли работи по-тихо и
по-леко, но за по-голям "вървеж" и по-малък разход не може да става дума.
В момента разход градско - 7.8 /100 това по компютър. От няколко месеца насам не пълня резервоара до горе и за това нямам точен мерител в момента. През големите студове в Пловдив при -15, -17 градуса запали от третото завъртане заснел съм го и съм го качил в YOU TUBE. Можеби ако бях задържал повече контактния ключ щеше да палне от първото въртене, както и да е . Следващите два дни с рекорда от -24 не съм я карал и в двата дни с най големия снеговалеж също. През другото време нямам проблем с колата.
Така че като най голям еднократен разход - МАХОВИКА и КАСКОТО :thumbsup:
Единственото от което леко съм недоволен (все пак това ми е първия дизел които карам) е че ми е малко мудничък в градси условия не е пъргав като бензинката ,иска глезене и без ръчки и напъвания. Иначе по удобен и лек за управление автомобил за извънградско още не съм карал.

Публикувано на: 14 Фев 2012 17:27
от kozarekov
Колега колата ще я ползвам повече за извън градско. Пътувам за работа от Карлово до Пловдив. А че е малко мудна не ми пречи минало ми е времето за съзтезания по кръстовищата. Говорим за Авенсис Д4Д 110 коня, 2001г. незнам дали е Авенсис 1 или Авенсис 2. Между другото в Карлово имаме голям майстор на дизелите /помпи и дюзи/ и ми е личен приятел. Той има два авенсиса. На жена му 2000г. и неговата е 2005-6 чисто нова си я купува от България. Така че щом той кара такива значи....... Неговия съвет е че са доста добри коли, но една дюза струвала 1200 лева, но то в крайна сметка, колата като жената, каквато ти се падне. Благодаря за изчерпателните отговори. В неделя ще видим за какво става въпрос.

Публикувано на: 14 Фев 2012 20:20
от KiLLeR
Колега, щом е основно за извънградско колата е повече от идеална! Маршрута Карлово-Пловдив-Карлово се взима без да се замисли, лятото за много прилично време и смешен разход smile.gif Щом си от Карлово силно ти препоръчвам да й направиш облсужване в Кастел. Няма начин да не знаеш за какво говоря smile.gif Успех с избора :thumbsup:

Публикувано на: 14 Фев 2012 22:08
от nowyaris
Двигателя на Авенсис загрява бавно щото навънка е зима и е много студено.Кат дойде Лятото и се стопли ще загрява по-бързо.Честит Трифон Зарезан.

Публикувано на: 14 Фев 2012 23:30
от Vesko
Авенсис 2.2 Д4Д не само че загряваше бавно, ами направо си изтиваше. При една тапа в "идеалните" европейски пътиша където стъклата си ги чистих всеки 10 мин температурата непрекъснато падаше :thumbsup:

Публикувано на: 15 Фев 2012 18:50
от jim_beam
така е,но с натиснато копче на подгревателя си регулира темп. автоматично.почне ли да изстива се включва печката и компенсира,за сметка на леко повишен разход.
нали вече на новите са наслагали дори в бг такова подгряване,както спомена някой. cool.gif

Публикувано на: 15 Фев 2012 21:08
от TATI
Бавно, бавно, колко да е бавно? Моя, след като 4 години му гледах ниското ниво на антифриз и му долях 800 гр., за има няма 4 км си е пич отвсякъде. От окръжна до орлов мост (4-5 км) си е загрял на 2/3 без значение външната температура. Иначе парното духва топло след около 3 мин след запалване, пак без значение на външната температура. Верно, че като го сръчкам изстива, ама на г*зо ми е топло.
Наистина не загравя като бензинката, но все пак, когато системата е наред, пак си загравя като за дизел.

.

Публикувано на: 15 Фев 2012 22:17
от kaloian311
Бавно,бавно толкова е бавно че ако не запаля печката 30мин.преди да тръгна за работа ми трябват 3-4км.за да духне що годе марно.Служебното Л...о Канго за 1км.духа топло.Явно Д4Дто си иска време да загрее.

Публикувано на: 16 Фев 2012 08:14
от diesel_power
Да ,защото кангото има 4 подгревни свещи на маркуча преди парното.