Страница 3 от 3

Публикувано на: 18 Май 2009 13:52
от bstavrev
20 000 км. зареждане само на Shell бул. България (в София)...Зареждал съм само и единствено VPower Diesel. Като цяло не съм доволен, на няколко пъти имах проблем с паленето, особено ако не се пали 2-3 дни. Става въпрос за непретенциозен 2.0 HDi Citroen. Спасението е по-честа смяна на горивния филтър и яко каране ;)

Публикувано на: 18 Май 2009 14:12
от kristian
То това HDI почва да "къркори" и при най-малкото сипване на кофти нафта,така че "непретенциозен" незнам защо го определи тоя мотор

Публикувано на: 18 Май 2009 14:49
от Me4oKyX
HDi са дооста претенциоцни - колегата е абсолютно прав.

А дизела - има и друга предпоставка, която определя развалените горива тук - това са цистерните и шофьори/техните шефове. Цистерните имат по няколко разделения за гориво. Ако попаднете на съвестен доставчик, той би ползвал всяко отделение само за даден вид гориво. Но както знаем, за съжаление съвестните са малко. Много често, при различни поръчки различни горива се сипват в различните части на цистерната. Така нафтата може да е с миризми на бензин, а бензина да е кофти, заради смеската с останалата нафта. Принципно, за да смени типа гориво в клетката, трябва да промие, но сами може да се сетите колко от тях го практикуват..... Това също може да обясни промяна в горивата на бензиностанция, от която си зареждате редовно.

Общо взето, затворен кръговрат, от който няма лесно измъкване, освен сами да се пазим и да си добавяме към горивата "здраве в кутийки" :thumbsup:

Публикувано на: 28 Май 2009 10:53
от bstavrev
Ами двулитровото HDi 90 к.с. е най-непретенциозно откъм нафта по принцип, сравнено с другите от серията двигатели на PSA.
Както и да е, аз се ориентирам към ОМВ нафта, май най-читава ще дойде. Другата ми кола само с ОМВ и никога не е имало проблем (макар че той е SDI мотор и си гори каквото му сложиш, та не е много показателно).