Аз го погледнах преди да я обслужим преди няколко дни . Беше към минимума но не и под . Не присъствах когато го смениха просто попитах колко г/д са липсвали и ми казаха 1-2 литра понеже падаше в 1 кофа и не са се загледали точно колко са . Горивото предполагам не е лошо . Цялото ни градче кара на такова (няма да споменавам имена ) .memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво ,може и с масло
2л масло изгорени на такъв пробег е сдухан двигател.Става въпрос за тази печка дето не трябва да пада под минимума от смяна до смяна–12К
Пушек при подаване на газ
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега свали дебелия маркуч от възд.филтър към турбото или към кулера да провериш дали има омасляване.иначе такъв разход не го намирам за фатален,в рамките на нормалното си е.като си сложил 5в40 с какви спецификации е,да не е някое A1,A5,B1,B5,С1?щото тези са направени умишлено да го гори повече.следващия път гледай да има C3,ще свали разхода гаранция.ако няма теч през турбината де,провери първо там!
ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.
ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.
Последно промяна от jim_beam на 09 Май 2012 23:25, променено общо 2 пъти.
не искам да правя реклама ( даже не съм пазарувал от този сайт просто 1во той ми излезна в гуугъл ) http://www.foxmobilebg.com/component/vi ... uct_id=544LEXUS написа:Прибързваш с генерални изводи. Всичко зависи от карането и качеството на маслото.memorex написа: 2л масло изгорени на такъв пробег е сдухан двигател.Става въпрос за тази печка дето не трябва да пада под минимума от смяна до смяна–12К
Не разбирам от спецификации . Иначе карането е комбинирано всяка седмица София - Плевен в петък и после Плевен - София . Обичам като изпреварвам карам до 4к оборота . И в града от време на време правя доста ръчки особено на 2-ра редовно до 4к . Разхода варира по борд от 4.9 до 5. 9 .
[quote="jim_beam"
ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.[/quote]
Разликата при 2.0 Д4Д е точно литър. Колега аз съм със същият двигател, но при мене за 10к губи под половин литър масло с каране газ - спирачка. Иначе за дима най - добре я закачи на диагностика.
ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.[/quote]
Разликата при 2.0 Д4Д е точно литър. Колега аз съм със същият двигател, но при мене за 10к губи под половин литър масло с каране газ - спирачка. Иначе за дима най - добре я закачи на диагностика.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
+1carrion написа:memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво, може и с масло
Бяло, сив дим – антифриз
Ако е масло ще пуши синкав дим и ще мирише на изгоряло масло.
Провери дали в казанчето на антифриза и/или в радиатора има масло.
Ако има масло - гарнитура на главата. При издухана гарнитура не винаги колата прегрява.
Най-добре е, ако можеше да вземеш стария маслен филтър и да видиш дали вътре има сивкава каша - това пак е признак за издухана гарнитура.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Благодаря ти за съветите ! Ще ги проверя .Japanese_fever написа:carrion написа:+1memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво, може и с масло
Бяло, сив дим – антифриз
Ако е масло ще пуши синкав дим и ще мирише на изгоряло масло.
Провери дали в казанчето на антифриза и/или в радиатора има масло.
Ако има масло - гарнитура на главата. При издухана гарнитура не винаги колата прегрява.
Най-добре е, ако можеше да вземеш стария маслен филтър и да видиш дали вътре има сивкава каша - това пак е признак за издухана гарнитура.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта