Пушек при подаване на газ

carrion
Мнения: 85
Регистриран на: 22 Окт 2011 20:56

Мнение от carrion » 09 Май 2012 21:41

memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво ,може и с масло
2л масло изгорени на такъв пробег е сдухан двигател.Става въпрос за тази печка дето не трябва да пада под минимума от смяна до смяна–12К
Аз го погледнах преди да я обслужим преди няколко дни . Беше към минимума но не и под . Не присъствах когато го смениха просто попитах колко г/д са липсвали и ми казаха 1-2 литра понеже падаше в 1 кофа и не са се загледали точно колко са . Горивото предполагам не е лошо . Цялото ни градче кара на такова (няма да споменавам имена ) .

memorex

Мнение от memorex » 09 Май 2012 22:10

Ти не си присъствал а пък ние гадаем. 1-2 литра са си 1/4 от цялото количество. wacko.gif .
Успех колега

carrion
Мнения: 85
Регистриран на: 22 Окт 2011 20:56

Мнение от carrion » 09 Май 2012 22:17

Предполагам ако се качи на диагностика няма да стане ясно ?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Май 2012 22:25

колега свали дебелия маркуч от възд.филтър към турбото или към кулера да провериш дали има омасляване.иначе такъв разход не го намирам за фатален,в рамките на нормалното си е.като си сложил 5в40 с какви спецификации е,да не е някое A1,A5,B1,B5,С1?щото тези са направени умишлено да го гори повече.следващия път гледай да има C3,ще свали разхода гаранция.ако няма теч през турбината де,провери първо там!

ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.
Последно промяна от jim_beam на 09 Май 2012 23:25, променено общо 2 пъти.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2012 22:52

memorex написа: 2л масло изгорени на такъв пробег е сдухан двигател.Става въпрос за тази печка дето не трябва да пада под минимума от смяна до смяна–12К
Прибързваш с генерални изводи. Всичко зависи от карането и качеството на маслото.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

carrion
Мнения: 85
Регистриран на: 22 Окт 2011 20:56

Мнение от carrion » 09 Май 2012 23:13

LEXUS написа:
memorex написа: 2л масло изгорени на такъв пробег е сдухан двигател.Става въпрос за тази печка дето не трябва да пада под минимума от смяна до смяна–12К
Прибързваш с генерални изводи. Всичко зависи от карането и качеството на маслото.
не искам да правя реклама ( даже не съм пазарувал от този сайт просто 1во той ми излезна в гуугъл ) http://www.foxmobilebg.com/component/vi ... uct_id=544

Не разбирам от спецификации . Иначе карането е комбинирано всяка седмица София - Плевен в петък и после Плевен - София . Обичам като изпреварвам карам до 4к оборота . И в града от време на време правя доста ръчки особено на 2-ра редовно до 4к . Разхода варира по борд от 4.9 до 5. 9 .

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 09 Май 2012 23:18

[quote="jim_beam"
ps:между другото мин-мах на 2.2 д4д са точно 2л,на 2.0 д4д да са 1.5л предполагам.[/quote]

Разликата при 2.0 Д4Д е точно литър. Колега аз съм със същият двигател, но при мене за 10к губи под половин литър масло с каране газ - спирачка. Иначе за дима най - добре я закачи на диагностика.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 10 Май 2012 00:36

carrion написа:
memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво, може и с масло
+1

Бяло, сив дим – антифриз
Ако е масло ще пуши синкав дим и ще мирише на изгоряло масло.

Провери дали в казанчето на антифриза и/или в радиатора има масло.
Ако има масло - гарнитура на главата. При издухана гарнитура не винаги колата прегрява.

Най-добре е, ако можеше да вземеш стария маслен филтър и да видиш дали вътре има сивкава каша - това пак е признак за издухана гарнитура.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

carrion
Мнения: 85
Регистриран на: 22 Окт 2011 20:56

Мнение от carrion » 10 Май 2012 19:08

Japanese_fever написа:
carrion написа:
memorex написа:Бяло – вода
синкаво–масло
синкаво бяло–масло и вода в дизела на черно
Кафяво – гориво ,може и гориво и масло
Черно– повече гориво, може и с масло
+1

Бяло, сив дим – антифриз
Ако е масло ще пуши синкав дим и ще мирише на изгоряло масло.

Провери дали в казанчето на антифриза и/или в радиатора има масло.
Ако има масло - гарнитура на главата. При издухана гарнитура не винаги колата прегрява.

Най-добре е, ако можеше да вземеш стария маслен филтър и да видиш дали вътре има сивкава каша - това пак е признак за издухана гарнитура.
Благодаря ти за съветите ! Ще ги проверя .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта