Страница 2 от 3

Публикувано на: 17 Ное 2010 22:48
от CuMo
Carb & Choke cleaner има спрей в БГ.

А дюзата просто на 12V ли я връзват за да работи?

Че руски не вдявам особено.

Публикувано на: 18 Ное 2010 19:11
от mafiota
По принцип използват генератор на импулси, но казват че ства и с по-елементарна схема като тази по-доло. Но чесно да ти кажа не знам на какво напрежение ги пускат. Би трябвало на 12В да става, така да цъкаш на импулси като предварително с флакона е нагнетена дюзата, ноооо не мога да кажа със сигурност.

Изображение
Изображение

Публикувано на: 18 Ное 2010 20:18
от CuMo
Ивъй, въй, въй, в момента не разполагам с подобни условия.

Мога след време да ги дам за почистване във вана, като цената е поне 10лв/дюза.

Публикувано на: 19 Ное 2010 17:35
от mafiota
CuMo написа:Ивъй, въй, въй, в момента не разполагам с подобни условия.

Мога след време да ги дам за почистване във вана, като цената е поне 10лв/дюза.
Незнам дали хубаво ги чистят с тея вани happy.gif , а и 10 кинта на парче си е цифра.
Руснаците казват че имало ефект от почистването.

Публикувано на: 20 Ное 2010 04:09
от Bass_Man
Не си играйте да ги цъкате ръчно , че ще ги изгорите !!!

Публикувано на: 20 Ное 2010 20:00
от CuMo
Аз като не разбирам от електроника, гледам да не пипам.

Днес изкормих половината табло, обаче не можах да го сваля цялото.

Поне успях да си сменя дунапрените на клапата за рециркулация, че старите бяха станали на гъз направо.

Използвах полиуретанова звукоизолация с гумена вложка и двойнозалепящо.

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 21 Ное 2010 08:02
от mafiota
сигурно и другите клапи са на тоя хал cool.gif

Публикувано на: 21 Ное 2010 17:31
от CuMo
Където можах - смених уплътненията.

Обаче след сглобяването на таблото, колата умрЕ тотално. wacko.gif

Преди да сглобя таблото я палих и мръднах напред назад, нямаше проблем.

Сега сглобих централната конзола, всичко си е на мястото.
Като завъртя на стартер - прави половин оборот на маховика и някакво реле (или нещо подобно, може и зумер да е) започва да пиука, при което спира процеса по запалването.

Съмнява ме първо акумулатора, но няма как да го замеря в момента.

По-скоро искам да попитам: Ако има някакъв заряд в акумулатора, но той не е достатъчен за адекватно запалване, нормално ли е да се включва такава аларма?

Може да съм го поизтощил щото пусках вентилатора на макс 3-4 пъти за да тествам врътките и жилата, а и не го знам колко е дърт, с колата го взех. Вчера повъртях повечко на място, след като не беше палена цяла седмица и смених едните О-пръстенчета на дюзите.

Звукът от зумера звучи като високочестотно: Трулюлюлюлюлюлюлюлю

И дори не се закашля да пали.

Положението беше такова днес:

Изображение

Дет се вика: :help:

Публикувано на: 21 Ное 2010 17:44
от mafiota
не съм чувал за такава аларма която да сигнализира за ниско напрежение. Но за напред каквото и да предприемеш, трябва да си сигурен в акумулатора! Пробвай да го заредиш.
Не виждам какво може да и стане друго, след като всичко си наредил по местото му.

Публикувано на: 21 Ное 2010 17:50
от CuMo
Това ще е първото нещо, което ще проверя утре.
Ще видя с мултицет колко му е напрежението и ще опитам с друг акумулатор от приятел.

Последно като го мерих преди месец и нещо беше 12,6V в покой.
Обаче сега като застудя кой знае...

Минава ми и една друга еретична мисъл в главата.
Преди време имах премеждия заради останки от аларма в колата.
Да не би пък да е останал още някакъв модул някъде по колата и да ми прави магарии.. mellow.gif

Публикувано на: 21 Ное 2010 22:12
от CuMo
Акумулаторът беше мъртвец. :angel4:

Утре ще го сменя с нов!

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:33
от Bass_Man
Най-вероятно е от падналия акумулатор и нещо от алармата .

Публикувано на: 22 Ное 2010 21:24
от CuMo
Днеска й сложих ето това животно и всичко заспа, пали от четвърт:

http://autoring.bg/product_view.php?product_id=4

Стария акумулатор беше 10V на контакт и 3V при завъртане. Пътник.

Публикувано на: 22 Ное 2010 22:02
от Bass_Man
Със здраве да си го ползваш .

Публикувано на: 22 Ное 2010 22:20
от CuMo
А за врътката на парното - някой каба акъллия е отместил врътката с една позиция спрямо механизма...
Ама го разбрах, чак като разхвърлях всичко... wink.gif

Предупреждавам - ако разкачате жилата. Жилото за количеството топла вода през радиатора на парното е така преценено, че обратното му закачане става с доста голям пиниз и пъшкане, направо ми се е$а майката вчера...