Страница 2 от 3
Публикувано на: 31 Яну 2012 23:25
от jim_beam
scythe написа:Може пък тази джаджа да ускори затоплянето:
който я има да,тук почти всички дизели са стандартно със!
бялата пара,за която говоря излиза от аспуха на колата,не от този на подгревателя!но може и там да има,ако е включен.
Re: Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D
Публикувано на: 01 Фев 2012 00:31
от Japanese_fever
Ако колата ти загрява след 3-4 км до оптималната темп не е термостата.
Бробвай да изчакаш да загрее двигателя първо, преди да пускаш парното (климатроник и т.н.)
От какъв зор ти е климатроника на 20°С след като топлината идва от двигателя, а той още не е загрял???
Аз на моята кола парното не го пускал, докато стрелката на антифриза не се качи на оптимална темп. Също така после по-бързо затопля, защото направо почва да духа горещо.
Като си пускаш климатроника по-рано, влошаваш и увеличаваш времето за загряване на двигателя.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 7e480a7945
Публикувано на: 01 Фев 2012 02:18
от p7777777
браво колега,точно това търсех,много съм ти благодарен за ,,менуала,,
нали съм с втора ръка тойота,и менуала е мечта.
нека и по старите авенсиси се включат в темата с ..топлото,, а то са сибирски студове сега.
имам десета ръка ,12 год авенсис 2.0, 4Д4.-та тя, е пълна с изненади,т.е непознати 2-3 копчета по таблото.
колегата разясни това копче на вебастото. остават непознати двете копчета на средата на таблото,отдясно на аварийните мигалки.едното съм сигирен 99% че е за отопление на задното стъкло,съвместно с стр.огледала.предполагам,че е конусовидната картинка с чистачката,
НО.... другото ,квадратното,в средата,мисля ,че е за отопляемо с вградена жица-предно стъкло,но моята тойота май е с сменено,не оргинално стъкло.
жицата обикновено се вижда,но при мен я няма.
въпреки това,при включване се чува релето до бушоните,и светва копчето.
резултат от 30 мин работа и на двете копчета --няма видим.ще чакам повече лед да се понатрупа на стъклата,и огледалата.
знаели някой колега с дъртия авенсис за какво са тези копчетии и защо светят ,без да бачкат,а то коледа и Нова година мина,и прибрах украсата от елхата laugh.gif
Публикувано на: 01 Фев 2012 02:28
от p7777777
един типс,т.е трик с пушешто вебасто,тоя гаден смърдящ бял дим на нафта.
не винаги запалителната свещ на вебастото е дефектирала.просто колата се гаси и пали по често,незагряла.и тогава се задържа неизгоряла нафта по завоите/сгъванията на ауспоха/на вебастото/
трика е - да се пробие дупка с 4мм на свивките на ауспуха,за да се изтича незапалената нафта.
и край с смърдящата кола.
на един сфетофар така пушеше вебастото.че миновачи викнаха пожарната да ме ,,гаси,,
laugh.gif
Публикувано на: 01 Фев 2012 08:59
от moloko
Колеги,
не мога да разбера защо всяка зима едни и същи теми. "Бавно загрява D4D". Ами бавно загрява дизела. Вие какво искате - колата е измръзнала цяла нощ , вън е -20 и искате на третата минута и "баня" е как да стане. Колкото по - студено е навън толкова колите ни ще загряван по бавно. И да , в движение загряват доста по-бързо и то при възможност да се кара без много спирания и да при Тойота D4D ,като пуснете парното на студен мотор и сте на място ТРЯБВА ДА ВДИГА ОБОТИТЕ това също е нормално.
Аз не вярвам в тези студове да има мотор които е стоял 8, 10 часа на температура - 20 и след запалване дори и на петата минута да стопли купето - освен ако не е нещо специално или извънредно от стандартното оборудване. Те климатиците снощи спряха да духат топло че не се спират от повече от месец Вие искате не работил мотор да го загреете за пет минути. Няма да стане. Или поне някъде към Март месец всичките ви проблеми със затоплянето ще изчезнат от самосебеси.
А другата зима - пак ще коментираме тази тема.
Публикувано на: 01 Фев 2012 10:04
от Toyko
еми бавен е дизела какво да се прави ... особено явно на тези студове, спомените ми за бензин авенсис са неколкократно по бързо затопляне, но верно че и зимата не беше така студена.... моята по точно същия начин загрява и седи на една черта над 1000 оборота докато не позагрее хубаво двигателя, установих даже че дори да е загрял на голям студ и макс затопляне пак бръмчи на толкова, като мръднеш до средата темепратурата и вентилатора до две черти да речем и пада на една черта под 1000 тоест нормалното, най-добре се държи като караш по-дълго, тоест извънградско. хем малко харчи, хем топло държи, ама то си е следствие от дългата работа... като климатика в къщи и него да го спирам и пускам само ток ще харчи а няма да грее, а ако го оставя да си работи хем малко харчи , хем топли.
Публикувано на: 03 Фев 2012 00:03
от KiLLeR
Според мен пък загрява нормално....за дизел

на -6 за 15 минути градско е на оптимална температура. При -16 добре, че пали

няма какво да се чудим moloko си го обясни. Утре ще изпробвам теорията на Джапито за карането без да включвам да духа да видим хахаха

Публикувано на: 03 Фев 2012 04:00
от p7777777
Вебастото е инат, без да пуснеш вентилатора,не тръгва,освен ако не е много под нулата.
така ,че копчето ,,вебасто,,вентилатора на 1 степен/мин/ и 5 мин на място да работи.докато изчистиш отвън снега и леда.
така при -15 за 5 мин тръгва Вальо-топлото.
сметката на края на месеца
400 гр дизел на час/
за 5 мин ? 50 гр.
но даже и да изключиш копчето,вебастото работи до 70 градуса на Водата/
Публикувано на: 03 Фев 2012 09:43
от Toyko
да верно някой може ли да каже колко е разхода при работа на място на 1250 оборота (включено яко парно ??)
или при работа на място поне при нормални обороти ?
400 гр на час ми се струва малко даже?
Публикувано на: 04 Фев 2012 12:31
от KiLLeR
три литра в час
Публикувано на: 04 Фев 2012 15:03
от kaloian311
p7777777 написа:Вебастото е инат, без да пуснеш вентилатора,не тръгва,освен ако не е много под нулата.
така ,че копчето ,,вебасто,,вентилатора на 1 степен/мин/ и 5 мин на място да работи.докато изчистиш отвън снега и леда.
така при -15 за 5 мин тръгва Вальо-топлото.
сметката на края на месеца
400 гр дизел на час/
за 5 мин ? 50 гр.
но даже и да изключиш копчето,вебастото работи до 70 градуса на Водата/
Няма 400гр/ч,моята съм е мерил за 30мин.110гр
Публикувано на: 05 Фев 2012 00:46
от Toyko
3 литра срещу 400 грама е голяма разлика, някой има ли авторитетен отговор все пак и как сте мерили точно ?
Публикувано на: 05 Фев 2012 01:28
от p7777777
400 gr/ч е само вебастото.не е много за нафтова печка.това е от тех.данни на вебастото на форд мондео,2,0стди.предполагам е индентично с авенсис 1.
колко харчи д4д на празен ход ,не знам,но не е много. Не вярвам да е 3 л/ч.6 л харчи при натоварване 2000.оборота,с 90 км /ч.На празни обороти само превърта маховика,и мирише само нафтата.
има ли някой тех.данни на д4д
Публикувано на: 12 Фев 2012 22:13
от kozarekov
Колеги тъй като съм нов във вашия форум и съм решил да си купувам Тойта Д4Д 2001г , може ли да ми кажете проблемите със съединителя и маховика за всички коли от 99-02г. се отнася. Прочетох че при ТД го няма този проблем а само при комонреала.
Публикувано на: 12 Фев 2012 22:28
от KiLLeR
Има много писано, ползвай търсачката. Доста го плюят колегите, че бил недоносче имал детски болести, английска сглообгка и т.н. но аз лошо от количката за 40к км не съм видял

маховика се сменя, даже вече го броят за консуматив, цялото упражнение може колегата moloko да ти обясни колко му е излязло много подробно.
