Страница 2 от 2
Публикувано на: 12 Апр 2010 21:42
от GRI
Майсторчето е опитен, бачкал е 3 г. в Тойота и е напуснал, отворил си е сервиз и си бачка леко и спокойно с увереност, братовчед е на мой приятел и съм много доволен, смени го за 3-4 часа, веднага след смяната шофирах, всичко работи нормално, няма чаткане или различен шум, зацепен си е добре според мен, смених и обтяжната и паразитната ролка, не съм сменял ролките на обслужващите ремъци, които той каза, че ще трябва да ги сменям скоро, може и да си въобразявам..или пък маслото да ми е проблем - самият двигател не мърка тихо ами е като чели е по-шумен, карам с некво немско масло маннол, минах 5000км с него, да не е от това? ..за проверка на двигател да ходя ли на диагностика след такъв ремонт?
Публикувано на: 12 Апр 2010 21:59
от TATI
Шумовете може да са от доста неща.
Ако сте сменили и водна помпа може да е от нея.
Ако сте сменили другите ремъци без ролките, може да е от самите ролки.
Покарай малко така и ще видиш дали шума си е същият или се увеличава.
Диагностика няма нужда.
Прави се една проверка преди да се затворят капаците на ангренажа, а именно: завърта се двигтеля 3 или 4 оборота и се гледа дали трите белега съвпадат. Ако съвпадат се затваря ангренажа и толкова.
От маслото е малко вероятно да е
Публикувано на: 12 Апр 2010 22:23
от GRI
Щом карам, значи зацепването е ОК (белезите са съвпаднали), той каза всичко е ОК, не съм го гледал в ръцете, но е непокварен млад човек, извън София,който ми беше казал 30лв повече първоначално, после ми намали, но аз му дадох първоначално уговорената...
..може да е от другите ролки, от спичането на смазката с времето... няма да се втелявам, един майстор дето все си поправяше своите любими метални лейди-та ми викаше, карай докато се строши, тогава ела...
Публикувано на: 22 Апр 2010 19:52
от yanko730
и ако извърша примерно тази смяна в сервиза на Тойота казвате,че ще струва около 400 лв,това включва ли труда или не