Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами не мисля и точно заради хора , които мислят като теб съм пуснал ето тази тема : http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9127 .
За да се види точно колко са добри и за да ме разбереш какво искам да ти кажа. Аз също не се заяждам ама Ауди няма от къде да са толкова добри колкото казваш .
А иначе по продажби на луксозни автомобили и по най-голямо удоволетворение от автомобилите BMW груп няма кой да ги бие с премиум марките си BMW , Mini и Rolls-Royce . Може и да не ти се вярва , но Mini се води в клас лукс , реализира страшни продажби ( за толкова скъпа сапунерка ) и е страхотно здрав автомобил . А Rolls-Royce се чудят как да произвеждат повече автомобили на година защото имат поръчки за 2-3 години напред !
Ауди продават много А4-ки , а не А8-ци,RS6/8 или R8 !
А пък MB са пълни психопати и правят най-мощните коли за Европа .
И може би имат най-голямата гама автомобили , рейсове, камиони и всякакъв вид мобилизирани машини . Както ще видиш от другата тема комбито E-клас на MB надбягва най-спортната кола на Ауди .
Какви повече доказателства искаш ?
За да се види точно колко са добри и за да ме разбереш какво искам да ти кажа. Аз също не се заяждам ама Ауди няма от къде да са толкова добри колкото казваш .
А иначе по продажби на луксозни автомобили и по най-голямо удоволетворение от автомобилите BMW груп няма кой да ги бие с премиум марките си BMW , Mini и Rolls-Royce . Може и да не ти се вярва , но Mini се води в клас лукс , реализира страшни продажби ( за толкова скъпа сапунерка ) и е страхотно здрав автомобил . А Rolls-Royce се чудят как да произвеждат повече автомобили на година защото имат поръчки за 2-3 години напред !
Ауди продават много А4-ки , а не А8-ци,RS6/8 или R8 !
А пък MB са пълни психопати и правят най-мощните коли за Европа .
И може би имат най-голямата гама автомобили , рейсове, камиони и всякакъв вид мобилизирани машини . Както ще видиш от другата тема комбито E-клас на MB надбягва най-спортната кола на Ауди .
Какви повече доказателства искаш ?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Така наречения SRS при някой модели . Ако не сложиш колан не отваря възглавницата защото може да те убие !astred написа:........ БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Иначе ся гледах TOP GEAR как отидоха с 3 Хай-Лукс-а и един Ленд Крузер 120 до северния полюс !
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Kaкто e написал Fido Dido вече, ако не са поставени коланите, ВВ няма да ти се отворят не само на Тойота, но и на която и да е кола, тъй като скоростта с която "излитат" при отварянето си е от порядъка на 300 м/с... Сблъсъкът с въздушна възглавница може най-малкото да ти причи изгаряния по лицето, да ти счупи нос или челюст, а е силно вероятно и да "останеш ня място"...astred написа:При положение, че в момвнта не управлявам TOYOTA не мога да критикувам качеството им, но един факт силно ме разтърси. Във верижните катастрофи БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
да бе , бахти хаи лукс-оветеBass_Man написа:Така наречения SRS при някой модели . Ако не сложиш колан не отваря възглавницата защото може да те убие !astred написа:........ БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Иначе ся гледах TOP GEAR как отидоха с 3 Хай-Лукс-а и един Ленд Крузер 120 до северния полюс !



- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
На седалката има датчик, който се задества, кагато на нея седне човек. Ако този датчик се щунтира, при удар вуздушната възглавница не са задеиства, защото си мисли, че там не седи никой!triforce написа:Сериозни ли сте за коланите?!?!?!?! Аз мислех, като ми изтече гаранцията, да си махам онова писукащото, дето ми бърка в мозъка, а вие сега ми казвате, че като го махна и карам без колан, духам супата?!?!?


- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
В шофьорската седалка няма датчик за седящ човек biggrin.gif
Има само в пасажерската...
Презумпцията е, че щом колата се движи, явно винаги има някой на шофьорската седалка biggrin.gif
Но разбира се има датчик за сложен колан ...
Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани
Има само в пасажерската...
Презумпцията е, че щом колата се движи, явно винаги има някой на шофьорската седалка biggrin.gif
Но разбира се има датчик за сложен колан ...
Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Как да изключим зумера:
1. Сваля се таблото
2. Разглобява се
3. Изтръгва се зумера от платката
4. Затваря се таблото
5. Монтира се обратно в колата
И имате един много тих автомобил. Дори и зумера за включени фарове няма да го има.
ПП: Приемаме че зумера е в таблото. Ако зумера не е там се повтаря процедурата, но за ECU-то със зумера.
1. Сваля се таблото
2. Разглобява се
3. Изтръгва се зумера от платката
4. Затваря се таблото
5. Монтира се обратно в колата
И имате един много тих автомобил. Дори и зумера за включени фарове няма да го има.
ПП: Приемаме че зумера е в таблото. Ако зумера не е там се повтаря процедурата, но за ECU-то със зумера.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мисля, че всички ще се съгласят, че начинът за изключване на зумера на slotraveler е най-добрият и най-желателен:Vesko написа:Как да изключим зумера:
slowtraveler написа: Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
eto edin trik det go biah nameril v neta i e za Toyota Avensis, no tuk sam go probval i na drugi modeli, na niakoi stava.slowtraveler написа: Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани
This gets rid of the noise but not the light!!
This is how you do it
Turn power on and set counter to "ODO"
Turn power off
Turn power on, within 5 seconds, press and hold the trip-reset button
After 10 seconds, fasten the seatbelt
Release the trip-reset button
.. the display should now change to "B-off", turn power off and release the seatbelt.
The alarm is now disabled. To enable it again, same sequence but push the trip button once again with the seatbelt fastened. The display shows B-on.
->
Това последното при мен стана! Интересното е, че фокуса става само по точно определения ред, иначе се мъчих при вече запалена кола и изминати километри да задържа копчето 10 секунди и да си играя с колана, но не става. Та давате контакт, изибрате ОДО и изключвате. Чакате към 5 секунди и пак давате контакт. Задържате 10-12 секунди копчето и тогава слагате колана. В момента на слагане на дисплея пише B-on & B-off, в зависимост дали колана е поставен или разкопчан. Ако го оставите разкопчан и изключите от контакт, няма да ви пищи повече. Ако след време желаете да го възстановите, повторете същата стъпка, но докато изключвате, оставете B-on, т.е. - бъдете със закопчан колан.
РАБОТИ!!! Благодаря много на господина, споделил информацията с нас!
РАБОТИ!!! Благодаря много на господина, споделил информацията с нас!
Мдамммм.... вдига 200 на задна......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта