Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Качеството на Тойота

КАЧЕСТВОТО Е МИТ
14
8%
КАЧЕСТВОТО НЕ Е МИТ
95
54%
КАЧЕСТВОТО НА СТАРИТЕ Е ОК, НО НОВИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
65
37%
КАЧЕСТВОТО НА НОВИТЕ Е ОК, НО СТАРИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
3
2%
 
Общо гласове: 177

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Яну 2009 08:04

Bass_Man написа:Та както и да е просто това не е форума дето да хвалиш Ауди .
Oo,ne naprotiv,imenno tozi e i az s udovosltvie 6te mu obiasnia kolko NE e prav s fakti. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Яну 2009 08:15

Bass_Man написа:
Не беше майтап ! Не знам друг прозиводител с претенций дето да произвежда 1996г. коли с карбуратори ! Или пък 1,8 турбо 150 коня ?!?!
absolutno pravilno.Pretencii za prestijna firma s karburatori do 1996 i motori na evtinite Folksvageni i Skoda,pri tova sas suma ti vzaimozameniaemi 4asti.Sme6no e.Imam poznat,koito raboti v Skoda Euratek i mi e kazval mnogo pati,po-dobre da se vzeme Skoda Superb ot Audi A6,za6toto sa principno ednakvi,i kato motori,i kato sk.kutii ,i kato hod.4ast,razlikata e v basloslovnata cena i nastroiki na oka4vaneto primerno,nai-ob6to kazano ,razbira se.Skoro karah A6 2.7TDI tiptronic i moga da kaja,4e tova e edna mnogo tejka i tromava kola za gradski uslovia,mnogo tromava!Vozeneto e pod4ertano sportno,priatno,azz haresvam takova vozene,6toto ne se la6ka kato parahod,no varvi taka dry.gif .Za pove4eto hora voziata 6te e tvarda,spored men mnogo priatna.No mnogo tejka kola i mnogo har4i,a i mnogo ne varvi.Ina4e mnogo udobna poziciaa na sedene,dobra vidimost,abe mnogo udobno se kara,bravo.No da ne se otkloniavam ,verno 1.8 turbo 150 konia,dosta sme6no na fona na iaponskite dvigateli.Pri tova dvigatelite sa im VW/Skoda.
Bass_Man написа:А и на никой друг ( освен разбира се по техните форуми) не казвай колко са здрави предниците на алди ( не само на А4) . Както и колко са им яки дизелите !
:laughing6:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Яну 2009 08:21

nov написа: но вече и другите марки бая дръпнаха говоря за немските по-точно,
Nakade drapnaha?Kam po-skoro6no brakuvane ili kam poslednite mesta na klasaciite po nadejdnost
nov написа:Това е което мога да кажа по темата и пак казвам че за мен качеството при Тойота спадна след 2000г.Тоест не е на нивото на 90-те години или камо ли 80-те cool.gif
Za teb ka4estvoto moje da e spadnalo,no za sveta ne.Spravka-rastiashti prodajbi i N1 v vseta e Toyota.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Яну 2009 10:50

Според мен тоталната грешка на VAG беше да вдигат нивото на VW до нивото на MB,BMW и тн. И съответно да го вкарат в същия клас с АУДИ . След , което си накупиха букет от други марки свръх луксозни и скъпи автомобили и тотално се усраха до ушите !
Ако си бяха оставили VW нисък/среден клас за бели хора и Audi висок клас за бели хора , а Сеат и Шкода по малко и от двете за източна европа и разни Спаниш/Портокал и не бяха купували марки дето въобще не ги разбират да им крадат само технолгийте и дизайна ( а ся ми кажете , че Аудитата в последните няколко години нямат нищо общо с Бугати !!!) , и на Лмборджинито на всеки детайл да има щампа VW/AUDI . Може би щяха да им останат пари да развият Ауди , като една истинска марка висок клас и дори да надминат БМВ,Мерцедес,Лексус и тн. И дори да им остане и някой друг лев да влязат в някое друго престижно състезание и по-масое клас . А не да ми се състезават на Ль Ман сами и да се гордеят с велика победа . И в същото време БМВ,МБ,Ферари та дори и Рено да държат челните места в най-престижното състезание F1 . А VAG дори и не са били там
А пък VW направиха Golf 600 коня сaмо да си го показват по събори ......
Просто няма такава велика фирма ....................

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 04 Яну 2009 12:12

LEXUS написа:
nov написа:Колега откога мазда правят дизели и откога ауди?А не е ли срамота да идеш да видиш фо става в мазда форума с тези шестици къде разправят за турбини и темподобни работи и в разни списания д ами се пъчат че била номер едно по надеждност номер едно за бензинов двигател по-надеждност може би да но за дизелов?
Сега даминем към Тойота , ако си чел статията в едно реномирано уж списание което се издава в Бг фо стана с оня катализатор къде опуши света около него, а как ше ми коментираш че по надеждност въпросната Тойота е класирана на едно с VWT5 Multivan 2.5 tdi, a грозното и смотано Ауди а6 е калсирано само след 2 позиций зад Тойотата авенсис.Апреди тойотата са класирани марки като форд, ебанве, опел шкода ит.н.
Ше кажеш ти си цитираш само ОК примери веднага имам приятели с новия Авенсис, ше го накарам да дойда и лично на тебе да ти прати Л.С.колко е"доволен" от авенсиса си за 2 години таа кола го побърка и знаеш ли кое е най лошото че той се беше навил за зафира па аз го разубедих казах му да си вземе авенсис че нали уж японско?Трала ла врели некипели.После и ако тва нямаш довери отваряш сайта unusedcars.com. И там сравняваш примерно най надеждната кола Корола (там има скали в които според годините и бройките дефекти определят една кола колко е надеждна) с тъпото и шибано да кажем А4 искам да ми кажеш кое по надеждно след 2000-2001г. АМА ЧЕСТНО.
Така че още един път по въпроса дали е мит?Мит е вече да за сужаление, аз карам две Тойоти супер корави са и за мен Тойота е номер едно но сле дказаното по-горе, ако купувам кола след 2001г. вече много бих се замислил дали няма да е някоя немска Ауди примерно.И да уточня за лексус не говориме тва е марка икона в автомобилостроенето и там въпроса за МИТ отпада автоматически cool.gif
Ami otkoga praviat dizeli mazda i audi,kolega?Za6to ne si si otgovoril na tozi vapros ve4e.Az 6te ti kaja -Mazda praviat dizeli ot na4aloto na 80-te ,a Audi ne praviat dizeli ot togava,a gi vzimat nagotovo ot VW sa6to ot na4aloto na 80-te,traka6tia 1.6 dizel ot Golf,koito go montirat v kolata s niakakvi pretencii 80!!Ina4e govoriat za prestij,no da sloji6 1.6 dizel s 50 konia v sedan s teglo 1300kg. ne izglejda kato pokritie na tezi pretencii,nali?! Silno si se zabludil kato 4ete6 po cial den Audi foruma,hem 4e tam sa inteligentni mom4eta i samite te priznavat v temite,4e Toyota pravi nai-zdravite koli.A ot 1/edno/ negativno mnenie za 6-cata li sadi6 ,4e dizelite ne sa im hubavi??Ti naiasno li si izob6to,4e v TUV sa proverili desetki hiliadi takiva i ne e ustanoven serien defekt po dizelite,pro4eti i Auto Bild nai-novia.Mazda ne se pa4at nikade,Auto-Bild testva Mazda 6 1.8 i tia ne dade nito edna povreda za 100000km.,za razlika ot edno A42.5TDI ili A6 ,na A4 dragi,mu smeniha cialata skorostna kutia Multitronik,plus mnogo dopalnitelni defekti.S tova A4 vlizaha v serviza mnogokratno i za el.gre6ki.Zatova i A4 e nazad v klasiraneto.Mazda ne dade nito edna povreda za 100000km.!!! Prius sa6to ne dade nito edna povreda,vapreki 4e e super-slojna hibridna sistema i Prius e na 1-vo miasto ,zaedno s Mazda 6.Za6to tam niama Audi li?? Za6toto Audi ne e ot Japan,zatova!
Sega da minem kam Toyota,pravilno.Izpisal si vse povarhnostni ne6ta,sam triabva6e da moje6 da si otgovori6. Sega,Avensis ne dade defekt za 100000km.,pu6eneto ne be6e defekt,a vsledstvie ot karaneto po magistrali s palna gaz mnogo vreme,tova se prizna ot Auto-Bild,kato pri takova karane,katalizatorat ne moje da se o4isti dostata4no ot mislia ,4e siarata ot naftata i zapo4va da pu6i bial pu6ek!Tova ne e svarzano s prigodnostta na Avensis da prodalji da se kara normalno,s izklu4enie na efekta ot pu6eka,ne e povreda ,a tehni4eska osobenost,koiato e podobrena,a imenno iaponcite sa raz6irili otvora na saotv.trabi4ka ot sistemata na katalizatora za po-barzo o4istvane,mejdu drugoto pisal sam po tozi vapros
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=166 ... uv+avensis
sPISANIETO aUTO-Bild ne e uj renomirano,a e s ogromna populiarnost,pri tova praveno ot germanci,ne ot iaponci.Zna4i pro4eti kakvo sam napisal v linka gore,po Avensis niama defekt za 100000km.,ni6to ne se s4upi po nego za 100000km,za razlika ot Audiatata,Mercedes e320 CDI sas smenen nosa4!!!!!,kakto i Opel Vectra 2.2 sas smenen NOsa4!!!! A Vectra i E320 CDI sa napred v klasiraneto,absolutno neseriozno spored men,za6toto tehnite povredi sa deistvitelno sledstvie ot neka4estvena izrabotka,da smeni6 nosa4i v Germania po onezi pati6ta e stranno!Ta Vectra ne bi triabvalo da e napred.ostanalite Fordove ,koito sa testvani deistvitelno biaha zdraavi-Mondeo i Focus!Skoda niama po parvite mesta,vsi4ki Skoda sa pod sredata na tablicata,kakto e VW,daje Polo e na posledno miasto,Passat e pla4evno zle sashto,Mercedes sashto.Edinstven zdrav VW izleze Multivan busa na VW,moje bi za6toto e usilen ,vse pak e predviden za tovari,a te se vozeha v nego biggrin.gif
I vse pak gledai stabilnostta v predstavianeto na otdelnite modeli na markite.Toyota i dvete i koli sa napred v klasaciata,kato ednata e na 1vo miasto.Tova se nari4a dobar pokazatel,totalno potvarden ot ot TUV!! Ottuk ti otgovariam na vaprosa za TUV-V statistikata na TUV TOYOTA ima nai-mnogo koli po parvite mesta!!!Tova e pokazatel za firmata,4e pravi nai-zdravite koli!Tazi godina Nomer1 po zdravina pri 2-3 god.koli e Toyota Corolla Verso,proizvejdana izcialo i edinstveno v Turcia!!Komentar????Kogato az govoreh,4e turskiat zavod na Toyota e edin ot nai-modernite i zavodi i se praviat zdavi koli,kato v ostanalite,ne6to ne mi viarvaha mnogo.Ami vtora e Mazda2,ami treto e Porsche 911!!!
Auto Bild TÜV Report 2009, kategorie 2-3 letých automobilů
Pořadí Model podíl aut s vážnou závadou počet ujetých tisíc km
1. Toyota Corolla Verso 2,0% 47
2. Mazda 2 2,1% 35
3. Porsche 911 2,2% 35
3. Ford Fusion 2,2% 37
5. Mazda 3 2,7% 41
5. Ford Fiesta 2,7% 37
7. Porsche Boxster 2,8% 34
7. Subaru Forester 2,8% 46
9. Toyota Avensis 2,9% 51
9. Toyota Yaris 2,9% 38
9. Honda Jazz 2,9% 36
12. VW Fox 3,0% 31
12. Mazda MX-5 3,0% 40
14. Honda CR-V 3,1% 45
14. Toyota Corolla 3,1% 41
16. BMW 3 3,2% 49
16. Opel Meriva 3,2% 37
16. Toyota RAV4 3,2% 42
16. Ford C-Max 3,2% 39
20. VW Golf 3,3% 45
21. Mazda 6 3,4% 53
22. Audi A4 3,5% 72
22. Audi A6 3,5% 79
24. BMW 1
Ami Toyota ima otnovo nai-mnogo koli v desetkata na nai-zdravite i niama kola izvan top20!!! Tova e raven pokazatel za nadejdnostta! Parvata kola na Audi -Audi A4 e na 22-ro miasto.
Pri 4-5 godi6nite parvoto Audi A8 e 5-to,a A4 e 10 ! Bravo.Za vsi4kite godini na TUV Audi vleze v TOP5 za 2-ra godina,Toyota e tam otkakto se provejda statistikata,a nadejdnostta i e postoianna,a ne momentna,kakto e pri Audi,koito vkarvat edinstveno A4 v parvite mesta v dve tablici. Toyota i tuk vkarva vsi4kite si modeli v top20,kato RAV4 e nai-zdrav v klasa si otnovo,Corolla e nai-zdrava v klasa si otnovo!!!! A3 e nazad.


Auto Bild TÜV Report 2009, kategorie 4-5letých automobilů
Pořadí Model podíl aut s vážnou závadou počet ujetých km
1. Porsche Boxster 3,6% 54
1. Porsche 911 3,6% 57
3. Subaru Forester 3,7% 70
4. Honda Jazz 3,9% 57
5. Audi A8 4,3% 96
6. Opel Meriva 4,4% 52
6. Mazda2 4,4% 53
8. Toyota RAV4 4,5% 66
9. Mazda MX-5 4,6% 50
10. Audi A4 5,0% 90
11. VW Touareg 5,1% 80
11. Ford Fusion 5,1% 58
13. Mercerdes A 5,5% 60
14. Hyndai Getz 5,7% 55
15. Mercedes SLK 6,0% 54
15. Toyota Avensis 6,0% 72
15. Mazda Demio 6,0% 51
18. Toyota Yaris 6,2% 64
18. Toyota Corolla 6,2% 65
20. Ford Fiesta 6,4% 55
21. BMW Z4 6,6% 52
21. Audi A2 6,6% 69
21. VW Golf/Bora 6,6% 78
24. Nisan X-Trail 6,8% 78
25. Audi TT 6,9% 60
26. Audi A3 7,0% 66


Na parvite 4 mesta sa 2 Porscheta i 2 Japan avtomobila
Pri 6-7 godi6nite koli velikoto Audi otnovo vkarva edin edinstven model napred,otnovo A4 na 9-to miasto,TOYOTA otnovo vkarva v TOP10 2 koli,2 koli vkarva i Porsche,i Mazda!!! Eto ravniat pokazatel-vav vsi4ki vazrastovi kategorii nai-mnogo koli vkarvat TOYOTA,MAZDA,PORSCHE i Subaru vinagi e s tiah!!! RAV4 otnovo nai-zdrav v klasa si,Yaris nai-zdrav v klasa si,Corolla nai-zdrava v klasa si.Toyota niama kola izvaan TOP20,za za razlika ot AUDI i Mercedes primerno.Eto ti raven pokazatel.
Pri 8-9 godi6nite Audi ne vkarva nito edna kola v top20,a Toyota niama nito edna kola izvan TOP10 A3 e 24-to,A4 e 52-ro,A6 e 62-ro!!!


Auto Bild TÜV Report 2009, kategorie 8-9letých automobilů
Pořadí Model podíl aut s vážnou závadou počet tisíc ujetých km
1. Porsche Boxster 5,2% 77
2. Porsche 911 5,3% 84
3. Toyota RAV4 6,7% 100
4. Mercedes SLK 8,3% 82
5. Mazda Demio 8,4% 97
6. Subaru Forester 5,6% 119
7. Toyota Yaris 9,6% 95
8. Mazda MX-5 9,9% 90
9. Toyota Avensis 10,3% 118
10. Toyota Corolla 10,4% 102
11. Suzuki Grand Vitara 11,5% 100
12. Suzuki Jimny 12,4% 82
12. Mazda Premacy 12,4% 112
14. VW Polo 12,7% 96
14. Nissan Almera 12,7% 106
16. Mercedes S-Klasse 12,8% 133
17. Audi TT 13,3% 103
18. Honda Accord 13,4% 109
19. Citroen Xantia 14,3% 133
19. Saab 9-3 14,3% 128
21. Misubishi Space Wagon 14,4% 118
22. VW Golf/Bora 14,5% 112
23. Smart Fortwo 14,6% 76
24. Audi A3 14,7% 124
25. Mitsubishi Pajero 14,8% 128

Pri 10-11 godi6nite otnovo bezkompromisno prevazhodstvo na Toyota:

Auto Bild TÜV Report 2009, kategorie 10-11letých automobilů
Pořadí Model podíl aut s vážnou závadou počet tisíc ujetých km
1. Porsche 911 5,6% 88
2. Toyota RAV4 9,0% 122
3. Toyota Starlet 10,0% 108
4. Mercedes SLK 11,7% 94
5. BMW Z3 15,2% 92
6. Toyota Corolla 15,7% 117
7. Mitsubishi Space Wagon 15,9% 143
8. Toyota Carina 16,0% 143
9. Mazda MX-5 16,6% 102
10. Mitsubishi Pajero 16,7% 159
11. Suzuki Vitara 17,5% 110
12. Saab 9-3 17,8% 146
13. Honda Civic 18,2% 122
14. Opel Corsa 18,4% 107
15. VW Polo 18,5% 113
16. Audi A3 18,6% 140
16. Citroen Xantia 18,6% 146
18. Nissan Almera 19,4% 126
19. Mercedes C-Klasse 19,5% 137
20. Škoda Octavia 19,7% 142

Audi A4 ne vliza v 20-ticata otnovo.

Za tvoe svedenie az kogato sam 4el saita na An used car ,ti o6te si mislel ,4e Audi praviat zdravi koli.An used car,za tvoe svedenie,e statistikata na TUV,koiato gore ti pastenah.Tova e nai-noviat doklad 2009,koito go niama o6te na anused car.

Tova li ima6 vpredvid:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-corolla
Ne6to ne 4etaa Audi A4 da e po-zdravo osven v 2 grafi pri 2-3 godi6nite ot ob6to 20 grafi za razli4na vazrast i doklad. Na gluposti sam se na4el,nedei da se prisaediniava6 kam razprostranitelite im.S prosto oko e vidno,4e Audi ne praviat zdravi koli i imat edin edinstven snosen model A4,koito ne e po-zdrav ot koiato i da e Toyota v dalgosro4en plan.
I savsem 4ESTNO ti kazvam ,4e Corolla e po-nadejdna ot tapoto i 6ibano A4 kakto predi 2000 godina,taka i sled 2000 godina!Tova e istinata ,podplatena s fakti,vklu4itelno i zad okeana na Cosumer Reports.Corolla pe4eli kato nai-zdrava,Audi A4 pe4eli kato nai-tro6a6ti se koli i tam! Informirai se parvo i togava siadai da pi6e6,ako obi4a6,za da ne palni6 glavite na horata s prazni prikazki.

I kato se varnem na osnovnnia vapros--MIT LI E KA4ESTVOTO NA TOYOTA? NE,razbira se,Toyota prodaljava da pravi nai-zdravite koli v sveta i tova se potvarjdava kakto ot obektivnite godi6ni tehni4eski pregledi na avtoparka v Germania TUV/Anusedcar/,taka i ot pregleda na ka4estvoto na Auto-Bild,koito i tazi godina se pe4eli bezapelacionno ot Toyota,kakto ot 100000km. testove na Auto_bild,taka i zad okena ot organizaciata Consumer Reports i t.n.. na vsi4koto otgore Toyota prodava nai-mnogo koli v sveta i pri ogromnia blizo 10 miliona broiki avtomobili na godina,tia pravi i nai-zdravite! Tova e dostoino za uvajenie.Samo za sravnenie VAG prodava godi6no 4 miliona!! Audi okolo 900000 koli godi6no!!! 10 pati po-malko ot Toyota a s mnogokratni defekti po kolite im. Ottuk se pravi izvod koi kolko moje da pravi koli.A Lexus sa bezsporno nai-zdravite koli v luksoznia klas!
Виж са пич тука спора премина млако в друга светлина цитирам АУДИ просто като пример а не че чета в АУДИ форум-и както и да е, въпроса на темата беше дали е мит задрваината на Тойо, изказах мнение че спрямо предните години качеството им е паднало драстично.Да пак е номер едно но вече не е онази желязна кола която беше в началото на 80-те и края на 90-те.Не защитавам нито Ауди нито БМВ нито която и да е друга марка.Просто и от тези таблици на ТЮВ е видно как са спаднали процентите с годините и за Корола и за Авенсис и за другите марки коли естествено качеството е занижено безпорен е този факт но темата бе за Тойота.А относно когато са правили дизел Ауди без да са под опеката на vw, а също така и спортни коли и лимузини повечето японски производители не са били започнали д апродават масово автомобилите , изключвам само тойота с копирания модел на забравих какъв автомобил беше от Щатите и така започват.Така че айде да не сме толкова критични спрямо другите марки cool.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Яну 2009 13:01

Gospodin4o, parvo vij tova
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_2000GT
,za6toto prodaljava6 s nevejestvoto si,koeto stava vse po-iavno. Audi okatkto se pomniat sa pod opekata na VW.Za vremeto na Toyota GT200 Audi niamat takava sportna kola,no match! AA za limuzini ne otvariai duma,ako moje!Vij ot koia godina prodavat v USA,kogato Audi o6te niamat predstavitelstvo tam,kamo li prodajbi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Crown
Toyota e prodavala tolkova i prodava tolkova mnogo koli na USA pazar/nai-golemiat i bogat pazar v sveta/,kolkoto Audi nikoga ne mogat da me4taiat ,kamo li da postignat,pri tova ot 1955 godina nasam,luksozni limuzini,suvove Land Cruiser Toyota proizvejda seriino ot kraia na voinata,Audi zapo4naha minalata godina det se vika s parahoda Q7,koito i ne e istinski SUV.Taka 4e da ne po4vame v toia aspekt"Te kogato sa prodavali edi kvo si,drugite o6te ni6to ne sa pravili",6toto si vkarva6 samo avtogolove ot nevejestvoto si.
Toyota kogato e prodavala koli v USA,Japan,Australia i t.n. i to v ogromni broiki,Audi sa prodavali po 20 koli na godina,razbra li?!
A Audi ne proizvejda dizeli predi Mazda,tova razbra li go nakraia??Kamo li pak ot Toyota! Kato zagovori za sportni koli,Audi ne znam da ima ikona sportna kola kato Toyota SUPRA.
V TUV dali sa spadnali procentite ili ne,vajnoto za na6ia vapros Mit li e ka4estvoto na Toyota? Vajnoto e otgovorat,ne e mit,za6toto i novite Toyoti sa nai-zdravi! Kak moje ka4estvoto na Toyota da e mit,kato vsiaka godina samo Toyota pe4eli vsi4ki klasacii za zdravina??? Kade ti e logikata? Vse edno da kaje6 "Mit li e 4e Audi se tro6at ,za6toto ve4e se tro6at malko po-malko? Ami ne e mit,4e se tro6at ,za6toto te prodaljavat da se tro6at ,no malko po-malko,no pak se tro6at.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Яну 2009 13:09

nov написа:А относно когато са правили дизел Ауди без да са под опеката на vw, а също така и спортни коли и лимузини повечето японски производители не са били започнали д апродават масово автомобилите , изключвам само тойота с копирания модел на забравих какъв автомобил беше от Щатите и така започват.
Айдееееееееееее...............
Много от отдавна го правят Ауди дизела даже от преди Япония !!! Има няма 1989 TDIгодина и от 1978 2.0 чист дизел . Всъщност всички Японски коли и производители ги имало !
А VW имат 1976г. 1,5 дизел !
Първия дизел на Тойота е слаган 1960г. взаимстван от MB , а 74 година си правят техен ! И е 2,9 литра ! Само дето Ауди вече са били фалирали !!!
А и нямаше нужда да му цитираш целия пост де biggrin.gif .

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 04 Яну 2009 13:13

Спирам да споря с вас двамата нема смисъл от пусто в празно да наливаш.Вие ми приличате на некви сектанти които знаят и си повтарят само едно и също.Айде със здраве :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Яну 2009 13:20

nov написа:Спирам да споря с вас двамата нема смисъл от пусто в празно да наливаш.Вие ми приличате на некви сектанти които знаят и си повтарят само едно и също.Айде със здраве :thumbsup:
Бате ти мани , че сме сектанти па сме и прости и не разбираме !!! Искам само да прочетеш долното наглас у вас пред ПЦ-то :
"1935-1949

In 1935 Nihon Diesel Industries, Ltd, in Kawaguchi, Japan on the outskirts of Tokyo was established. The company started production of KD-series 2-cycle diesel engines. In 1940 production of 4.5-ton-payload TT6 series trucks started. In development of 7.5-ton-payload TN93 series trucks, featuring the largest payload capacity in the Japanese market, and the nation's first monocoque-type BR3 series buses with rear-mounted engines. In 1949 development of 7.5-ton-payload TN93 series trucks started. The trucks featured the largest payload capacity in the Japanese market, and the nation's first monocoque-type BR3 series buses with rear-mounted engines."

BTW: Става въпрос за Nissan !!!
BTW2: като говорим за дизели е тъпо да не споменем и Isuzu !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Яну 2009 18:27

martod написа:Да не говориш за оная финна настройка на помпата на TDS , която в BMW форума извършват с големият чук..... laugh.gif
Точно за нея - с механичното завъртане на електронния блок, но резултата се докладва от бордкомпютъра biggrin.gif

Кики - извинявай, ако съм те подразнил.
Според мен е по-логично да представя фактите и доводите, които са ме подтикнали към решението, отколкото 'сектантски' да си повтарям мантрата и да настъпвам търмъка няколко пъти.
Навярно си забелязал, че причините са били обективни, но не съм сектант и нищо не би ми попречило да се върна в Toyota-team ако излезе подходящ модел biggrin.gif
Просто тази тема на практика е сравнение с останалите марки/модели.
Това, че взех и БМВ бе по чиста случайност (ако имаше запазена дизелова Тойота на нормални цени бих взел нея), и се надявам, че това не дразни никого.
Пък и основната ми кола си е чистокръвна японка, след като си взех поуките от Авенсиса (японската идея, колкото и да бе замазана от англичаните ми хареса, но европейското изпълнение - не). biggrin.gif

Колеги, темата започна да заприличва на 'кой е по-по-най' biggrin.gif
Нека погледнем трезво на нещата. Автомобила си е средство за придвижване и за удоволствие от шофирането за някои от нас.
Има ли значение каква точно е марката и кой е 'пръв'...
Важното е модела/марката, които управляваме да ни доставя удоволствие, да е комфортен, сигурен и да е евтин за поддръжка (е, ако може и да се тунингова за без пари - това ще си е бонус) biggrin.gif
Ами голяма част от моделите Тойота притежават тези качества, затова имат и толкова почитатели: евтина и здрава Корола, екологичен и екологичен Приус, високопроходим Лендкруизър или FJ, Супра с възможност за безумен тунинг и т.н..
:thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 04 Яну 2009 18:50

nov написа:Спирам да споря с вас двамата нема смисъл от пусто в празно да наливаш.Вие ми приличате на некви сектанти които знаят и си повтарят само едно и също.Айде със здраве :thumbsup:
Точно тук сектанти няма. За повече информация мини през ауди форума.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ако изключим субаро и два модела на порше, по-здрави коли от тойота към днешна дата няма. А за сваляне на качеството виж един мерцедес 123 и ми кажи коя друга фирма към днешна дата прави коли дет да карат по 20 години и 1000000км?! Да не говорим за съвременните им модели дет са една торба пари и неизлизат от бокса. Стандартите вече са други, колите остарават по-бързо. От там за чий хуй некой да се пъне да прави кола дет да кара 20 години?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 04 Яну 2009 19:14

slowtraveler написа:Кики - извинявай, ако съм те подразнил.
Навярно си забелязал, че причините са били обективни, но не съм сектант
Да, аз също не съм сектант! Причините ми също са обективни! За 150 000км-12 пъти сменено масло, филтри и един път ремъци! Затова обичам марката не сектантски! Не съм обаче глупав за да ми се напомня десетина пъти едно и също, за да го запомня. :thumbsup:А не си ли се замислял, защо не можеш да си намериш лесно кола от марката?

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 04 Яну 2009 23:10

ОFF
Bass_Man написа:...In 1935 Nihon Diesel Industries, Ltd, in Kawaguchi, Japan on the outskirts of Tokyo was established. The company started production of KD-series 2-cycle diesel engines...
Откъде мислиш идва съкращението KD? От Nihon Diesel? Не... :whistle: Двигателите от серията KD са по лиценз на Krupp-Junkers.
Изображение

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 05 Яну 2009 01:12

Scott написа: Двигателите от серията KD са по лиценз на Krupp-Junkers.
:thumbsup: ...............И същите тези Круп, още 1934 год. са качвали на камионите си дизелов боксер, обаче тази година Субару изкара "първият дизелов боксер" в света........ wacko.gif ..............И за да не сме фанатици, както каза Бас Ман : Като споменаваме дизели, е редно да споменем и Рудолф Дизел.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Яну 2009 02:10

Да всичко е точно така както го казвате колеги ! Само , че при Алди първия дизел се появява 78 година !!! Като са велика марка що не са си взели и те един лиценз дето се вика ? Ами ми се правят на пионери ?
Първия дизел е на MB но нито втори , нито третия са на Алди , а колегата каза , че кога Алди са правили дизели не е имало Японски коли . Което както виждаме е пълна смехория . И общо взето от нещата дето ги каза нито едно не е вярно по един или друг начин . Обаче ние сме били сектанти ?!?!? Па и сме прости и не можем ни да четем ни да пишем у гуглето tongue.gif .
BTW: Ние си имаме и Рудолф и дизел ( шкода ) :thumbsup: .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта