Първа Национална Среща на TOYOTA
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Зашо не разцепите тая тема на 10тина по малки и смислени теми? Нещо като Идея за Събор, Дата за събор, Клуб, Създаване на клуб, Обсъждане на клуб, Събор, Обсъждане на събора, Снимки от събора, Времена от събора ...
Най ме кефят на фона на такава безмислена и невзрачна тема всичките призиви и напъни да се пише на кирилица, че "да сме се разбирали".
Иначе, се радвам, че се е получило добре. Явно някой стои сериозно зад идеята, което му прави чест.
Най ме кефят на фона на такава безмислена и невзрачна тема всичките призиви и напъни да се пише на кирилица, че "да сме се разбирали".
Иначе, се радвам, че се е получило добре. Явно някой стои сериозно зад идеята, което му прави чест.
благодаря за разясненията, Кире biggrin.gifAel написа:Дес за майсторското каране няма значение колко е мощна колата ,но яретата бяха с предимство като по динамични. Иначе имаше едно много симпатично ярисче 110 кончета дето като се изрежеше и ми пълнеше душата. Евала на колегата от ПловдивdesSs написа:брях, къв е тоя ярис на второ място, Т-спорт ли?
П.П. Айде Джинго намаза ксенона , Честито !
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Всичко премина добре и чест им прави на Георги и Петър, че се бяха погрижили за всичко. Включително и ескорт, за да можем да се оправим из дебрите на Филибето. biggrin.gif Благодаря ви, момчета, пролича си, че сте сериозни и дадохте всичко от себе си!
Та тази година полупроводници, догодина - цели проводници!
П.П. Рудолф, бях с шлифера, че много духаше на пистата, а мокрите поръчки ги приемам само, ако се отнася до автомобили! biggrin.gif
Та тази година полупроводници, догодина - цели проводници!
П.П. Рудолф, бях с шлифера, че много духаше на пистата, а мокрите поръчки ги приемам само, ако се отнася до автомобили! biggrin.gif
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
xaxadesSs написа:благодаря за разясненията, Кире biggrin.gifAel написа:Дес за майсторското каране няма значение колко е мощна колата ,но яретата бяха с предимство като по динамични. Иначе имаше едно много симпатично ярисче 110 кончета дето като се изрежеше и ми пълнеше душата. Евала на колегата от ПловдивdesSs написа:брях, къв е тоя ярис на второ място, Т-спорт ли?
П.П. Айде Джинго намаза ксенона , Честито !


Ето затова мисля,че всеки трябваше да има табелка на колата си..да се знае кой кой е ...а не сега да се чудим кой с коя кола е бил и т. н . biggrin.gifAel написа:Аз съм ги свалил всичките ,ако някой иска мога да ги преименувам и после не знам biggrin.gif Аз единствено с Джинго се запознах и с Зеро куул и митровичДругите не знам кой кой е
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта