Sega imash ama edno wreme nqmashe za togawa ti goworqdimd00d написа:Тея пластини все още се ползват и при по-модерни коли - цял набор имамNedkow написа:Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна
SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
- Nedkow
- Мнения: 1775
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Трансмисията каза ,стига толкова си са ебавал и окончателно спре да сменя скорости.
След яка ръчка до прекъсвач на 4-та и някаква много странна комбинация на бетона магстрала със супер странни бабунки + яко одървеното окачване са получи некъв ужасан резонанс ,почти ми падна огледалото за задно виждане и ... един час по-късно със комбинация от дървена летва и сериозна отверка успях да вкарам само 3-та.
Та прибрах са ,ма яката писта пропадна. Пак съм жив и здрав и на колата нищо и мена сравнение със БМв-тата на моите хора ,старата М3-ка е изкъртила диференциала и сега ша са връщам до пистата да го тегля със джипа...
След яка ръчка до прекъсвач на 4-та и някаква много странна комбинация на бетона магстрала със супер странни бабунки + яко одървеното окачване са получи некъв ужасан резонанс ,почти ми падна огледалото за задно виждане и ... един час по-късно със комбинация от дървена летва и сериозна отверка успях да вкарам само 3-та.
Та прибрах са ,ма яката писта пропадна. Пак съм жив и здрав и на колата нищо и мена сравнение със БМв-тата на моите хора ,старата М3-ка е изкъртила диференциала и сега ша са връщам до пистата да го тегля със джипа...

Punk's NOT dead!LordDigital написа:Т
След яка ръчка до прекъсвач на 4-та и някаква много странна комбинация на бетона магстрала със супер странни бабунки + яко одървеното окачване са получи некъв ужасан резонанс ,почти ми падна огледалото за задно виждане и ... един час по-късно със комбинация от дървена летва и сериозна отверка успях да вкарам само 3-та.
Та прибрах са ,ма яката писта пропадна. Пак съм жив и здрав и на колата нищо и мена сравнение със БМв-тата на моите хора ,старата М3-ка е изкъртила диференциала и сега ша са връщам до пистата да го тегля със джипа...
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Та оказа са леко каръшка писта.
Първо 330-ката счупи рейка ,докато да я сменят не можа да мине реглаж и остана във чикаго. После S40-ката не можаха да и нагласят амбриажа ,и си остана на подемката. Тръгваме и SMB ми намести задната броня ,ама така едно хубаво ... 2 часа по-късно на магистралата след яко изръчване до прекъсвач на 4-та стана якия резонанс огледалото за задно виждане ми са изкриви ,и останах без скорости. Прибрах са аз некак си ,със помоща на отверка и голема клечка ,и тъкмо заспах и ми звънят че старата М3-ка изтрещела диференциал. Аиде на джипа и ремаркето да ходя да го прибера и него! Та за пореден път Тойота Тегли ... разглезена нациска

Първо 330-ката счупи рейка ,докато да я сменят не можа да мине реглаж и остана във чикаго. После S40-ката не можаха да и нагласят амбриажа ,и си остана на подемката. Тръгваме и SMB ми намести задната броня ,ама така едно хубаво ... 2 часа по-късно на магистралата след яко изръчване до прекъсвач на 4-та стана якия резонанс огледалото за задно виждане ми са изкриви ,и останах без скорости. Прибрах са аз некак си ,със помоща на отверка и голема клечка ,и тъкмо заспах и ми звънят че старата М3-ка изтрещела диференциал. Аиде на джипа и ремаркето да ходя да го прибера и него! Та за пореден път Тойота Тегли ... разглезена нациска


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Свалихме трансмисията ,тоз път със поноща на е тоз крик (много не се вижда но долната част е пневматична ,горната хидравлична и има освеа регулациа на всички наклони) - та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Ето го и проблема ,разбирасе супер-хипер тъп - болта на вилката по некакъв начин се саморазвил и изпаднал ... какъв точно ,това ша си остане мистерия ( видимо 3 ринга от резбата на болта ЛИПСвАТ. Та за по-сигурно качих резервната трансмисия).



Ето го и проблема ,разбирасе супер-хипер тъп - болта на вилката по некакъв начин се саморазвил и изпаднал ... какъв точно ,това ша си остане мистерия ( видимо 3 ринга от резбата на болта ЛИПСвАТ. Та за по-сигурно качих резервната трансмисия).



-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Абе не знам ма днеска давах яката газ .определено -3 камбер не е достатъчно за хипер технични писти... сликовете им са поизяде външния ръб ,доста по-малко от предишниа път ма все пак си е външния. Пробвах ги на 2 стартови налягания ,при около 40psi беше малко по-добре. Определено обачер UnderSteer почти нема ,доволен съм ма може и още;)
Следващата седмица съм пазарил да взимам напълно раздвижни горни носачи ,Tein RA coilOverz + компютъра за onThe Fly дампинг контрол ,Big Brake KIT за от преде и МК4 спирачки за от заде които са също доста сериозни ++ 4.х Торшен заден диференциал и разни други хитринки дето си харесах от колата на един от наи-големите МК3 Гурута.
Следващата седмица съм пазарил да взимам напълно раздвижни горни носачи ,Tein RA coilOverz + компютъра за onThe Fly дампинг контрол ,Big Brake KIT за от преде и МК4 спирачки за от заде които са също доста сериозни ++ 4.х Торшен заден диференциал и разни други хитринки дето си харесах от колата на един от наи-големите МК3 Гурута.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Днеска карах във последната група и са прибрах до нас със сликовете (намазах HeatCycle аванта-та). Добре ,че некои не са беше изпикал на улицата ,че си е ебало еването
,ма щтракнах една снимка:

А това тука е последната модификация ,правена по идея на SMB (изветен още като човека със Тежкия чук , или винаги готов да нарежа Супрата за Скрап
):


А това тука е последната модификация ,правена по идея на SMB (изветен още като човека със Тежкия чук , или винаги готов да нарежа Супрата за Скрап


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
лорде, играй си с налягането - когато има голям камбър, гумите могат да се помпат яко. и на мен ми носеше външният ръб докато не ги надух яко - пак си държат, ама не се подгъват. тука ондажиите ползват една много лесна тактика. с тебешил правят напречни резки по гумата, карат и после гледат докъде се е изтрил тебеширът - така се разбира колко се подгъва гумата. и аз смятам да използвам този метод, много е полезен
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост
