няма нужда да се кланяшjamie написа:Slow, малко вероятно е да се бъркам с Борката при бройката БАНГИИ![]()
По-вероятно е той да е объркал и форума, и тона...
Повече ли ще те топли че новата ти кола виси в сервиза (дори и гаранционно) - с перфектна боя и приятно табло ? Туй е метафора - да си кажа че може пак да не разбереш. biggrin.gif
ПП: Да не искаш д ами кажеш че трябва да му се кланям на Борката само щото имал 2-3 нови и не чак толкова нови колици ?
Май ще напускам форума :)
Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата
Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.
ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха !
Та истината застава по средата
Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.
ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха !
Голям праз !борис написа:няма нужда да се кланяшjamie написа:Slow, малко вероятно е да се бъркам с Борката при бройката БАНГИИ![]()
По-вероятно е той да е объркал и форума, и тона...
Повече ли ще те топли че новата ти кола виси в сервиза (дори и гаранционно) - с перфектна боя и приятно табло ? Туй е метафора - да си кажа че може пак да не разбереш. biggrin.gif
ПП: Да не искаш д ами кажеш че трябва да му се кланям на Борката само щото имал 2-3 нови и не чак толкова нови колици ?За твое сведение нямам кола на повече от 3 години. ако смяташ че са стари бангии си кажи
колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата![]()
Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.
ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха !
Подсмърчам много деба, откак видях Нисан Титан с осмак 5.7 моя 3.0 шестак ми се струва леко малък....борис написа:колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата![]()
Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.
ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха !
Не съм фен на мисленето "дай да караме лимузина с 1.8 мотор - ама била тромава"
ПП: Паметници да искаш - някои си имаме, на други ръцете са ви до лактите ВГЗ и после квичите как са ви одрали кожите за един пиньон и корона примерно ....
Глупаците с пари пак са си глупаци - ако не си го разбрал.
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
TKS за пожеланията dimd00d
@Jamie, aйде по-спокойно, че ще дойде горския ...
Предлагам да събудим темата след появяването на снимките - тъкмо ще има тема за размисъл след летните впечатления
@Jamie, aйде по-спокойно, че ще дойде горския ...
Предлагам да събудим темата след появяването на снимките - тъкмо ще има тема за размисъл след летните впечатления
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
jamie - вярно е, че колегата малко се поувлече, че Камрито е С-класа и други, ама стига го яде
В крайна сметка всеки си има мнение, затва има и толкова различни коли.... Мазда6 е от класа на Авенсис, БМВ3, Ауди А4 и т.н.... Камри вече скача в горния клас
Едната кола има едни предимства, другата други... Всеки си го вижда по неговия начин и надали ще му промениш мирогледа... А и надали има смисъл да се обеснява кой кви коли кара, дали имали или нямали 3 години.... Ако ще си говорим точно, Корола 92-ра е по-здраво направена от мойта 2006-та, така че спора е грешен от самото начало laugh.gif Поохладете страстите, който каквото кара си го харесва, а и си го е купил сам, без значение на 2 или 12 години е! радвайте се на новата японка, вместо да навлизате в спорове
Дали ускорява по-бързо или по-бавно .... въпроса е, че ти харесва на теб
Chill & enjoy 
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
С кое си противореча-с това,че Камри с 2.4 мотор ,което е 1 клас отгоре на Мазда 6 е по-бързо от нея с 2.0 мотор.Това показват данните.Като говориш за тромави коли,вземи се обоснови, ако искаш,защото от цялата ти тема излезе ,че Мазда 6 е по-тромава от Камри 2.4. Я погледни данните пак.Никъде не си противореча,защото за разлика от теб преди да напиша нещо мисля и съм проверил фактологията,а не си пиша колкото да не заспя.Нито проверявам колко ускорява Камри в Индия .Отвори сайта на Тойота в САЩ или Русия и виж за колко ускорява.Честно да ти кажа ти си неподготвен,но упорит,всички факти са против твоето юнашко твърдение и ти продължаваш да нахалстваш с невежеството си,пък и твой приятел борис се появи да спори с явните факти.В крайна сметка в интернет има много данни-и верни и неверни,важни са данните на производителя,а те са Камри механ.ск.кутия- 0-100км.ч. 9.6 сек. Камри автоматик 0-100км/ч. 10.2 сек. При сравнение с аналогична Мазда 2.0 тя е по-тромава.Чети и не се рови по индийски сайтчета:slowtraveler написа:Lexus - сам си противоречиш - веднъж казваш, че не е правилно да се сравнява 2.0л с 2.4л, а в следващия момент предлагаш такова сравнение.
Сам знаеш резултата, ако се сравняват сродните двигатели (2.4 на Камрито и 2.5 на Маздата), а разликата в цената на маздата 2.0 и 2.5 не бе толкова голяма (около 3х.лв).
Относно конкретните технически параметри: явно вариантите на Камрито и начина на тестовете са различни, защото на много места срещам различни данни: напр.2008 Toyota Camry M/T за Индия / 2.4L 167bhp 4 cyl. VVT-i / ускорение 12.3сек, маск.скорост 202км/ч (5 ск ръчна кутия)?!
Но смятам да прекратя спора - Камрито е на мой приятел и като дойде Маздата ще можем да направим пряко сравнение
http://www.toyota.ru/cars/new_cars/camry/specs.aspx
Питам пак ,кое е по-тромаво,защото се оказа,че Мазда 2.0 е по-тромавият автомобил.
Айде почна като децата сега--как ще сравняваш 2.5 на малкото купе на Мазда 6 с 2.4 на голямото купе на Камри.Ти от коя планета падаш с тия сравнения? И ти казах ,че Тойота могат и 250 коня от 2.4 да изкарат,но те знаят какво се търси и затова двигателят не е форсиран,а те знаят най-добре на нашата планета как се продават коли.Какво да сравнявам?/ ми дай да вземеме 3.5 V6 на Камри и да сравняваме щом като децата ще си говорим за нелогични сравнения.
Последно промяна от LEXUS на 19 Юни 2008 21:05, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Първо никой не квичи. Ако смяташ, че умението ти да смениш някоя част е най-голямото ти достойнство виж колко мангала бачкат по сервизите. Колегата Slowtraveler реши да се похвали а една част от вас му скочи остро, такава кола е харесал такава кара. Ако беше взел Lexus който беше един от вариантите пак ли щяхте да подскачате. Пък недай боже да беше казал че Lexus e по-бърз от Камри laugh.gifjamie написа:Подсмърчам много деба, откак видях Нисан Титан с осмак 5.7 моя 3.0 шестак ми се струва леко малък....борис написа:колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата![]()
Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.
ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха !
Не съм фен на мисленето "дай да караме лимузина с 1.8 мотор - ама била тромава"![]()
ПП: Паметници да искаш - някои си имаме, на други ръцете са ви до лактите ВГЗ и после квичите как са ви одрали кожите за един пиньон и корона примерно ....
Глупаците с пари пак са си глупаци - ако не си го разбрал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта
