Гледам - ако се натегне централната гайка - ще се стегне главината, а диска просто стои фиксиран от спирачния апарат - така ли трябва да е? При свалена гума - спирачния диск има луфт!
как са захванати предните дискове на Карина Е?
как са захванати предните дискове на Карина Е?
Каква е тази направия - незнам! Реших да прегледам предните спирачки, защото при леко натискане на педала се чува свирене от предно дясно колело. Накладките са доста дебели и дисковете са добре, но като хвана спирачния диск и той се клати - ако го няма спирачния апарат и ще излезе от главината
. Това нормално ли е? Знам, че като сложа гумата и е стегна с гайки - диска няма къде да ходи, но съм изумен - как може само да е надянат върху шпилките - даже малко хлопат в дупките.
Гледам - ако се натегне централната гайка - ще се стегне главината, а диска просто стои фиксиран от спирачния апарат - така ли трябва да е? При свалена гума - спирачния диск има луфт!
Гледам - ако се натегне централната гайка - ще се стегне главината, а диска просто стои фиксиран от спирачния апарат - така ли трябва да е? При свалена гума - спирачния диск има луфт!
Re: как са захванати предните дискове на Карина Е?
Да!Като стегнеш джантата ,стягаш и диска.Централната гайка няма нищо общо и ако не смяташ да сменаш лагер, каре или по някаква причина да откачаш полуоските не я закачай.Mandata написа:.........При свалена гума - спирачния диск има луфт!
Да те питам нещо:
Има ли някаква причина поради която "зорлан" търсиш кусури по колата?
Смени си консумативите и ако няма някакви явни проблеми карай я и и се радвай.
За файла, който ми го прати - отговарям публично, че и други сигурно са попадали на подобни руски ръководства - Определено ми беше от полза, защото досега не съм имал Тойота, но мощността на мотора ми 3S-FE е 98 kW, което си е 133 к.с., а в руското ръковдство е дават 128 к.с, но се споменава, че може да грешат с +- 5%
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 10 госта