И още една MR2 AW11
И още една MR2 AW11
Като продължение на темата на Ravshark:
Меракът винаги е голям и финансите никога не стигат, но по-важното може би са приоритетите. Благородно завиждам на Ravshark, че машинката му изглежда толкова добре и се надявам скоро и моята да я вкарам за основно пребоядисване.
За сега се ограничавам с ремонтите които са необходими и следвам правилото, че "всеки един ремонт е добър повод за тунинг". За съжаление се оказа, че предишния собственик е правил много БДС. Толкова много неща бяха преправяни все едно, че е Москвич. Но както и да е - страста оправдава средствата.
Иначе я вкарах в бокса, защото незнайно как прегря, при положение, че стрелката на температурата не се е качвала повече от половината и то на място?! Та реших да сменя гарнитурата на главата и всички други гарнитури, гумички и т.н. Тъкмо да видя какво е положението под капака. Оказа се, че всичко е перфектно.
Но излена друго нещо - изпускателният колектор се оказа спукан и аз реших (следвайки идеята на jamie) да потърся правен колектор, а не лят. Затова се спрях на това:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0199000323
и много се радвам, че го спечелих. Сега чакам моят човек да ми го прати.
В предницата се чуваше едно чукане след като бях сменил всички чудеса отдолу и пак тропаше. Оказа се, че са заминали тампоните на макферсона. И bambo ми даде добрата идея вместо да купувам тампони, да си направя camber plates.
Та се свързах с jamie, за да ми спретне едни. И тъй като нямаше размерите, казах на майстора ако може да свали единият тампон, за да го откопирам. Оказа се, че предните пружини са рязани (ама брутално). И разбира се амортесьорите бяха заминали също. Решението беше ясно - ще се търсят амортесьори и пружини. В крайна сметка си поръчах това:
http://cgi.ebay.co.uk/D2-Adjustable-Sus ... m153.l1262
Малко ме беше страх, защото това ми беше първата поръчка от ebay, а парите никак не са малко. Но бях много щастлив като пристигнаха и сега чакат да им дойде реда да ги качваме.
Така между другото се оказа, че и дистрибуторната капачка е счупена, капачката на радиатора също. За всеки случай си купих и термостат заради загряването. Така също смених и свещите и кабелите, цилиндърчетата на съединителя, самият съединител и ... имаше и други неща, но общо взето е това. Затова сега ще трябва да почакам малко с оправянето на външният вид.
Иначе от самото начало се опитвах да направя фаровете да се отварят малко, но не успях да измисля елегантен начин. Не ми се искаше да режа щангите им затова просто оставих тази идея за друг път. И в един момент видях това:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... N.m313.lVI
и го купих. Всъщност незнам дали е точно каквото очаквам, но ще си проличи като пристигне.
Така също реших, че и това ще имам нужда:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... N.m313.lVI
защото мразя да нямам информация.
Тъй като скоростите ги усещах малко дълги реших да си направя шорт-шифт. Но не ми се даваха $25 за тази планка:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=114
затова в гаража с малко тестове си направих една. По-добре е, но може да се желае и още и затова си поръчах това:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=113
Мисля тази седмица да отида някъде да изкарат още една такава планка (за bambo) и да направят чертеж от който може да се изкарат други такива. Не мисля, че е необходимо и други да дават толкова пари за нещо толкова елементарно.
Ами това е за моята машина. Да ми е жива и здрава и все така да ме радва. biggrin.gif
Меракът винаги е голям и финансите никога не стигат, но по-важното може би са приоритетите. Благородно завиждам на Ravshark, че машинката му изглежда толкова добре и се надявам скоро и моята да я вкарам за основно пребоядисване.
За сега се ограничавам с ремонтите които са необходими и следвам правилото, че "всеки един ремонт е добър повод за тунинг". За съжаление се оказа, че предишния собственик е правил много БДС. Толкова много неща бяха преправяни все едно, че е Москвич. Но както и да е - страста оправдава средствата.
Иначе я вкарах в бокса, защото незнайно как прегря, при положение, че стрелката на температурата не се е качвала повече от половината и то на място?! Та реших да сменя гарнитурата на главата и всички други гарнитури, гумички и т.н. Тъкмо да видя какво е положението под капака. Оказа се, че всичко е перфектно.
Но излена друго нещо - изпускателният колектор се оказа спукан и аз реших (следвайки идеята на jamie) да потърся правен колектор, а не лят. Затова се спрях на това:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0199000323
и много се радвам, че го спечелих. Сега чакам моят човек да ми го прати.
В предницата се чуваше едно чукане след като бях сменил всички чудеса отдолу и пак тропаше. Оказа се, че са заминали тампоните на макферсона. И bambo ми даде добрата идея вместо да купувам тампони, да си направя camber plates.
Та се свързах с jamie, за да ми спретне едни. И тъй като нямаше размерите, казах на майстора ако може да свали единият тампон, за да го откопирам. Оказа се, че предните пружини са рязани (ама брутално). И разбира се амортесьорите бяха заминали също. Решението беше ясно - ще се търсят амортесьори и пружини. В крайна сметка си поръчах това:
http://cgi.ebay.co.uk/D2-Adjustable-Sus ... m153.l1262
Малко ме беше страх, защото това ми беше първата поръчка от ebay, а парите никак не са малко. Но бях много щастлив като пристигнаха и сега чакат да им дойде реда да ги качваме.
Така между другото се оказа, че и дистрибуторната капачка е счупена, капачката на радиатора също. За всеки случай си купих и термостат заради загряването. Така също смених и свещите и кабелите, цилиндърчетата на съединителя, самият съединител и ... имаше и други неща, но общо взето е това. Затова сега ще трябва да почакам малко с оправянето на външният вид.
Иначе от самото начало се опитвах да направя фаровете да се отварят малко, но не успях да измисля елегантен начин. Не ми се искаше да режа щангите им затова просто оставих тази идея за друг път. И в един момент видях това:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... N.m313.lVI
и го купих. Всъщност незнам дали е точно каквото очаквам, но ще си проличи като пристигне.
Така също реших, че и това ще имам нужда:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... N.m313.lVI
защото мразя да нямам информация.
Тъй като скоростите ги усещах малко дълги реших да си направя шорт-шифт. Но не ми се даваха $25 за тази планка:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=114
затова в гаража с малко тестове си направих една. По-добре е, но може да се желае и още и затова си поръчах това:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=113
Мисля тази седмица да отида някъде да изкарат още една такава планка (за bambo) и да направят чертеж от който може да се изкарат други такива. Не мисля, че е необходимо и други да дават толкова пари за нещо толкова елементарно.
Ами това е за моята машина. Да ми е жива и здрава и все така да ме радва. biggrin.gif
А ето и малко снимки:
- Прикачени файлове
-
- А това е баба ми. :-)
- baba.jpg (68.9 KiB) Преглеждано 5966 пъти
-
- А това е релето за стъклата ... Просто не ми се говори.
- bds2.jpg (53.57 KiB) Преглеждано 5966 пъти
-
- Така изглежда след монтаж на шорт-шифта.
- shortshif1.jpg (69.69 KiB) Преглеждано 5966 пъти
-
- Така изглежда лоста за скоростите преди ...
- shortshif2.jpg (75.44 KiB) Преглеждано 5966 пъти
-
- За това искат $25 ?! Не разбирам ...
- shortshif.jpg (69.4 KiB) Преглеждано 5966 пъти
4estita koli4ka kolega!
Aide da organizirame systezanie mejdu babite vi laugh.gifugabuga написа:baba ti izglejda mnogo i se kefi. Dade li da i napravi eno krugche? haha
az na moita baba dadoh dokato kolata beshe oshte avtomatik. Na edin parking ia vrutka ama gaaaaz laugh.gif laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Баба е страшна и е с предимство: има 3-ти крак - бастуна. Само че така става само с една ръка и ще ми заминат скоростите или ще кара само напред, ама сигурно на нея няма да и пука.
Баба ми е страшна фенка - само си седя в нея и се радваше като дете. Страшна е просто.
Дано като остарея да съм като нея. Надявам се да съм дядо, ама то никога не знае човек какво може да му се случи.
Баба ми е страшна фенка - само си седя в нея и се радваше като дете. Страшна е просто.
Дано като остарея да съм като нея. Надявам се да съм дядо, ама то никога не знае човек какво може да му се случи.
Ами хода е по-малък и по-бързо се сменят скоростите. Много е удобно, защото не ти падат оборотите. Обаче тъй като се измества щангата, вкарването на скоростите става по-трудно.
Затова, след като доста четох по форумите, си взех хубаво масло за скоростите Red Line MT90. За съжаление е скъпо (16 евро 946 ml - на нас ни трябват 2,5 литра, което са си 3 опаковки) и го няма в България, затова си го поръчах от Гърция. Определено се усети разлика особено на високите обороти. Преди в 6к оборота много трудно влизаше другата скорост, а сега е без проблем (но пък и старото масло беше много зле).
Така че това е идеята на този шорт-шифт - по-бърза смяна на скоростите.
Затова, след като доста четох по форумите, си взех хубаво масло за скоростите Red Line MT90. За съжаление е скъпо (16 евро 946 ml - на нас ни трябват 2,5 литра, което са си 3 опаковки) и го няма в България, затова си го поръчах от Гърция. Определено се усети разлика особено на високите обороти. Преди в 6к оборота много трудно влизаше другата скорост, а сега е без проблем (но пък и старото масло беше много зле).
Така че това е идеята на този шорт-шифт - по-бърза смяна на скоростите.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
И още една MR2 AW11
Здравейте, реших да продължа тази тема , защото колата вече е в мен.
Купих я преди около година , винаги съм искал японски автомобил от 80те години с падащи фарове и задно задвижване и след като през 2021ва си продадох втора генерация ЦРХ-са реших отново да заложа на jdm-a.
Относно сегашното състояние на колата.
Първо колата вмомента е пребоядисана доста зле в светло синьо и плаче за нова боя.Купето иначе е в прилично състояние и технически е стегната.
Всички хубави неща по тази кола са от колегата bеско и той е причината тя все още да е на пътя.Следващия собственик ми каза че 7 години не я е карал защото не е палила и накрая почистил всички маси и се оправила.Може би това е причината да не е съсипана толкова от него защото този човек където и да е пипал си е оставил пръстите.Именно за това има много работа по нея , но плана е да бъде проект в движение за съботно неделно каране.
Другата седмица очаквам нов радиатор и отново ще е в движение.Ето малко снимки
Купих я преди около година , винаги съм искал японски автомобил от 80те години с падащи фарове и задно задвижване и след като през 2021ва си продадох втора генерация ЦРХ-са реших отново да заложа на jdm-a.
Относно сегашното състояние на колата.
Първо колата вмомента е пребоядисана доста зле в светло синьо и плаче за нова боя.Купето иначе е в прилично състояние и технически е стегната.
Всички хубави неща по тази кола са от колегата bеско и той е причината тя все още да е на пътя.Следващия собственик ми каза че 7 години не я е карал защото не е палила и накрая почистил всички маси и се оправила.Може би това е причината да не е съсипана толкова от него защото този човек където и да е пипал си е оставил пръстите.Именно за това има много работа по нея , но плана е да бъде проект в движение за съботно неделно каране.
Другата седмица очаквам нов радиатор и отново ще е в движение.Ето малко снимки
- Прикачени файлове
-
- 20240221_143107.jpg (1.48 MiB) Преглеждано 2220 пъти
-
- 20240221_143139.jpg (1.75 MiB) Преглеждано 2220 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост