


Аз пък знам една теория при , която се казва , че паленето на бензин и след това превключването , като позагрее колата е по-лошо от директното палене .maggkrabar написа: трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
Колега поздравявам те БРАВОС!!!!Дано нямаш проблеми и газовата ще ти се изплати супер бързо.УСПЕХStefanGoranov написа:Ta slojih obiknoven vakumen isparitel na Previikata,vmesto plo4ka napavih trubi naso4eni kum gurleja na debitomera i kolata zaspa
Razhoda vmesto da se vdigne padna s 3 litra,durji si tihi oboroti abe prosto rabotata e pei surce. Benzina go sprqh kato iskubah buksata na benzinovata pompa NO imam sledniq VUPROS: TRQBVA LI DA IZKLUA DIUZITE ???? I DA ZNAETE STAVA OBIKNOVENA GAZOVA NA INJEKCIONEN DVIGATEL 537374 maistori se opitaha da mi kajat 4e ne moje no sled dva dni rovene iz kolata i dokazah obratnoto
Колега съгласен съм с тебе за инжекциона на 100% само дето не е ,като да не може да се кара и с обиkновенна газова нали ?maggkrabar написа:колата трябва да се пали на бензин. не знам какво и къде си чел - директното палене на газ е вредно. газов инжекцион е 1000 пъти за предпочитане пред обикновена газова. вчера на един Хлопел екотек тъкмо му сглобих и качих двигателя, викам на собственика ей сега го взривяваметой палеше само на газ защото бензиновата помпа му беше заминала. а газовата му отвратителна, даже гърмялка нямаше. първият път запали без проблем. вторият път като взе да гърми - разхвърчаха се пластмаси, кутията на филтъра му почна да подскача, даже единият мигач се отлепи и излетя laugh.gif голямо шоу беше.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 1 гост