
Дизелов Хайлукс или бензиново Камри хибрид

Та не съм се "опирал" на тази им сентенция.
Въпроса е - мога ли да нанеса някаква щета на мотора с това масло, или няма проблем да го полашкам още 3к.?
При това 98% от километрите "навити" извънградско, на 6-та с не повече от 2300 оборота.Смяна ВИНАГИ на между 9 и 10к.макс.
Би ли пояснил, пълня винаги на Макс, ако падне на половината, не го чакам и до една четвърт, а газта почти винаги гледам да ми е на макс? Какво отношение има ненапълнения резервоар спрямо качествата на маслото или аз не разбрах нещо поста?
Едно кирливо олио в тигана да го нагрееш и си променя цвета.... Не говоря да го прегрееш на котлона, или да го докараш пред запалване.
за нещата от които не съм доволен ползУвам друго ес ю ви, тая си изпълнява функциите засега, а някакси не ми се преглъща основен ремонт заради масло струващо 52 лева за кола на стойност към момента около 20к.лв , ако е Клио 2 1,4 бензин все тая.
Ще я продам на части, на вторични за без пари нема начин да я дам, пък и си я гледам.
ръжда и жена тръгнат ли оправия нема, ако изгние до такава степен, че започне да е опасна да е на пътя - нищо няма да правя по нея, ще я разпродам на части.
Ще има един момент в който вече "няма да е същият двигател", но ще е все още в прилично (не съвсем добро състояние), и ще е тръгнала "някаква ръжда", но все още няма да може малко коте да влиза през нея да пикае в купето. За този момент имах предвид - когато мотора те дразни с разни необясними магарии, причинени от годините и пробега, но все още се държи що-годе прилично, а от друга страна вече се показва и ръждичка тук-там по разни детайли.
Значи е от маслото, на мен не ми се разчита на звездите, ще се придържам към любимия Равенол ECS или Яко HY и двете 0в20.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта