Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Здравейте, от преди няколко месеца взех на сина ми Auris 1.6 бензин 2008. Колата беше обслужвана редовно, но все пак сменихме масло и филтри и се наложи и смяна на съединител. Сина ми я покара около месец и един ден ги остави на Боровец. Бяха отишли да се катерят в планината с приятел и привечер като се опитали да я запалят не успяли, а през другото време не е имало никакви проблеми. След запалване оборотите бързо падаха и колата изгасваше и не реагираше на педала на газта, а от ауспуха излизаше бял дим. Някакси успяхме да е приберем с София, но вече месец се опитаме с майстора да открием какъв е проблема. Като е загряла работи доста по-добре, но не и както трябва. Според майстора колата не дава грешки. Всички сензори и датчици работят. Пробвано е и с откачен ауспух за да се види да не е от катализатора, но проблема остава. Сменихме свещите, беше почистен дросела и дебитомера. Вече се изчерпахме от идеи, какво може да е и при кой може да я закарам.
Благодаря на отзовалите се.
Благодаря на отзовалите се.
- FearSoft
- Мнения: 636
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
А компресия дали е мерена? Антифриз и масло как са? Този бял дим ми намирисва на гарнитура на главата, примерно.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23


- mapamop
- Мнения: 5438
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 174 пъти
- Получена благодарност: 654 пъти
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Газова уредба има ли монтирана?
Както ви писаха по-горе - Компресия мерена ли е?
На диагностика, на живи данни погледнете misfire броячите на цилиндрите.
Антифриз дали губи? Направете тест за газове в антифриза - има разни комплекти по 30-50 лева, има и състезатели в olx, alobg със такава услуга.
Както ви писаха по-горе - Компресия мерена ли е?
На диагностика, на живи данни погледнете misfire броячите на цилиндрите.
Антифриз дали губи? Направете тест за газове в антифриза - има разни комплекти по 30-50 лева, има и състезатели в olx, alobg със такава услуга.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Не сме мерили компресията. Маслото е било малко в повече и каза, че е махнал от него. Антифриза не сме го мерили, но и не се е променяло нивото.
- mapamop
- Мнения: 5438
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 174 пъти
- Получена благодарност: 654 пъти
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
От вътрешната страна на капачката какво има? Нещо подобно на цвят и пипане като грес или маргарин?
Пак да питам:
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Няма монтирана газова уредба. Маслото беше сменено преди месец и и абсолютно бистро.
- mapamop
- Мнения: 5438
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 174 пъти
- Получена благодарност: 654 пъти
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Вижте на диагностика как се движат броячите за misfire на цилиндрите. Techstream -> Engine and ECT или подобния раздел.
Има броячи за всеки от четирите цилиндъра, като идеално не трябва да мърдат от нулеви показания и четирите, или евентуално поне да не прехвърлят 10 за относително дълъг период от време.
Брояча с най-голямата стойност ще ви насочи към това кой/кои цилиндър/и е/са проблемните.
19 годишния ми Авенсис, който е на съвсем малко под 400 000 километра пробег все още държи твърди нули на тия броячи.
Четете я тая кола със Techstream.
Има броячи за всеки от четирите цилиндъра, като идеално не трябва да мърдат от нулеви показания и четирите, или евентуално поне да не прехвърлят 10 за относително дълъг период от време.
Брояча с най-голямата стойност ще ви насочи към това кой/кои цилиндър/и е/са проблемните.
19 годишния ми Авенсис, който е на съвсем малко под 400 000 километра пробег все още държи твърди нули на тия броячи.
Четете я тая кола със Techstream.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27 Фев 2018 15:41
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 6 пъти
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
С какъв двигател е автомобила? 1ZR-FE или 3ZZ-FE?
Ако е първия значи трябва да има EGR, който може да е блокирал. Вакуумните маркучи към него също проверете.
Добре е да си направите smoke test за евентуални въздушни течове. 30, 40 лева са и са 15 минути. Пишете, че антифриза не намалява, а белия дим има ли го при загрял двигател?
Дросела след като е чистен, после обучен ли е?
---
Видях в заглавието двигателя. Залагам на EGR.
Ако е първия значи трябва да има EGR, който може да е блокирал. Вакуумните маркучи към него също проверете.
Добре е да си направите smoke test за евентуални въздушни течове. 30, 40 лева са и са 15 минути. Пишете, че антифриза не намалява, а белия дим има ли го при загрял двигател?
Дросела след като е чистен, после обучен ли е?
---
Видях в заглавието двигателя. Залагам на EGR.
Последно промяна от Akima на 11 Авг 2025 11:07, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
Проблем с Auris E15 2008 1ZR
Двигателя е 1ZR. При загрял двигател белия дим почти изчезва. Благодаря на всички. Ще пробваме и ще пиша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта