по отношение на гърнетата - това което аз установих от личен опит, 4AGE е много податлив точно на такива модификации. слагай хубаво гърне с хубав резонатор и няма да съжаляваш. имаш хедърите. премери им дължината и вътрешният диаметър, дай инфо и ще поумуваме как точно да се напасне кат-бек системата, за да пасне честотно точно на тези хедъри и ще си в оркестъра. аз направих честотно напасване на изпускателната система и резултатът е точно както се очакваше. трябва ми точната спецификация на хедърите за да ти кажа каква дължина резонатор и крайно гърне да си сложиш и какви да са приблизително монтажните разстояния - така те ще са честотно съвместими с хедърите. а съвместиш ли честотата на кат-бек системата с тази на хедърите - не само звук, но и вървене ще има -а и така ще може добре да се напасне горивната карта на "алармата". т.е. за да имаш желаният резултат ще трябва да напаснеш и изпускателната система, 4AGE -то много обича честотна съвместимост. в момента моята не само пълни оборотомера, но издава неповторим и много приятен хармоничен звук
CJ's AE86 project
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
cj, изобщо не се съмнявай в качествата на бат Асен, той е скрита лимонка вълча порода
щом веднъж си тръгнал по пътя на автърмаркета, не можеш да спреш. въпросната аларма наречена MS дава свобода и възможност за творечсво и с него ще постигнеш желаният резултат
по отношение на гърнетата - това което аз установих от личен опит, 4AGE е много податлив точно на такива модификации. слагай хубаво гърне с хубав резонатор и няма да съжаляваш. имаш хедърите. премери им дължината и вътрешният диаметър, дай инфо и ще поумуваме как точно да се напасне кат-бек системата, за да пасне честотно точно на тези хедъри и ще си в оркестъра. аз направих честотно напасване на изпускателната система и резултатът е точно както се очакваше. трябва ми точната спецификация на хедърите за да ти кажа каква дължина резонатор и крайно гърне да си сложиш и какви да са приблизително монтажните разстояния - така те ще са честотно съвместими с хедърите. а съвместиш ли честотата на кат-бек системата с тази на хедърите - не само звук, но и вървене ще има -а и така ще може добре да се напасне горивната карта на "алармата". т.е. за да имаш желаният резултат ще трябва да напаснеш и изпускателната система, 4AGE -то много обича честотна съвместимост. в момента моята не само пълни оборотомера, но издава неповторим и много приятен хармоничен звук
по отношение на гърнетата - това което аз установих от личен опит, 4AGE е много податлив точно на такива модификации. слагай хубаво гърне с хубав резонатор и няма да съжаляваш. имаш хедърите. премери им дължината и вътрешният диаметър, дай инфо и ще поумуваме как точно да се напасне кат-бек системата, за да пасне честотно точно на тези хедъри и ще си в оркестъра. аз направих честотно напасване на изпускателната система и резултатът е точно както се очакваше. трябва ми точната спецификация на хедърите за да ти кажа каква дължина резонатор и крайно гърне да си сложиш и какви да са приблизително монтажните разстояния - така те ще са честотно съвместими с хедърите. а съвместиш ли честотата на кат-бек системата с тази на хедърите - не само звук, но и вървене ще има -а и така ще може добре да се напасне горивната карта на "алармата". т.е. за да имаш желаният резултат ще трябва да напаснеш и изпускателната система, 4AGE -то много обича честотна съвместимост. в момента моята не само пълни оборотомера, но издава неповторим и много приятен хармоничен звук
status: за БАН
А ето и лошата...
Веднага след инстала излязох да тествам колата и да ремапна MS-та. След около 5 минути "интензивно тестване" педалът на газта ми залепна. Изключих от скорост и спрях в аварийната лента. Вдигам предния капак и виждам това:



Дроселите са разкъсали филтри като са ги засмукали навътре. До сега не съм попадал на подобна ситуация из нета. Филтрите уж са маркови - Pipercross, английски - струваха към 100 паунда. Едно парче дунапрен на първи цилидиндър беше блокирало дроселовата клапа в отворено положение - това е причината за "залепналия газ педал". Изкраха го, както и още едно такова от 4ти дросел, но 3ти беше "преглътнал" Pipercross-а дълбоко. Само 2ри държеше още фронта... Явно е стачкувал...
Сега се чудя дали да търся други филтри или да правя някакъв вид "induction box".
Веднага след инстала излязох да тествам колата и да ремапна MS-та. След около 5 минути "интензивно тестване" педалът на газта ми залепна. Изключих от скорост и спрях в аварийната лента. Вдигам предния капак и виждам това:
Дроселите са разкъсали филтри като са ги засмукали навътре. До сега не съм попадал на подобна ситуация из нета. Филтрите уж са маркови - Pipercross, английски - струваха към 100 паунда. Едно парче дунапрен на първи цилидиндър беше блокирало дроселовата клапа в отворено положение - това е причината за "залепналия газ педал". Изкраха го, както и още едно такова от 4ти дросел, но 3ти беше "преглътнал" Pipercross-а дълбоко. Само 2ри държеше още фронта... Явно е стачкувал...
Сега се чудя дали да търся други филтри или да правя някакъв вид "induction box".
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Purvo prati tiq snimki na Pipercross i si iskai parite.
Az dosega iz neta ne bqh vijdal filtri na ITB.
Ako iskash sloji pak podobni filtri, no sloji mreji4ka pod tqh, 4e da ne gi zasmu4e pak.
Az dosega iz neta ne bqh vijdal filtri na ITB.
Ako iskash sloji pak podobni filtri, no sloji mreji4ka pod tqh, 4e da ne gi zasmu4e pak.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ami motoretkata mi v BG e s mreji4ka - Balkan 50 biggrin.gif, 4e da ne stane zasnukvane kato tova.ugabuga написа:tva s mrejichkata e hitra ideia.
Slagam i malko masalce da obira praholqka.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Еърбокс не ми се прави, защото някак си се губи смисълът...
Чудя се дали би имало разлика ако не бях нахлузил до край филтрите. Изхождам от презумпцията, че с фабричните пластмасови 20в трумпети (които ползвах първоначално) нямаше никакви осезаеми проблеми.
Чудя се дали би имало разлика ако не бях нахлузил до край филтрите. Изхождам от презумпцията, че с фабричните пластмасови 20в трумпети (които ползвах първоначално) нямаше никакви осезаеми проблеми.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
El Camino
То дроселите ясно, ама завихрянията развалят прическата. Дали ще са предизвикани от дросел или кутия има значение но принципа е един.jamie написа:Niama. Stoto droselite sa si pak SLED airboxa.
Нямам идея колко е голяма кутията от Мерцедес, но завихряния ще има и принципа на резонансното пълнене при високи обороти, на които служат ITBтата се нарушава в някаква степен. В каква е трудно да се каже. Все пак и Тойота си им слага некакви капаци.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта