LEXUS neznam kak e v bg ama tuka nai prostiq VW idva po oburidvan ot pove4eto tpyoti . Az neznam dali mojesh vobshte da si kupish golf 5 sas vratki na prozorcite. Da negovorime 4e pasatite daje idvat s hadilnik v jabkata. Pak za corolite da imash pepelnik e extra ! da ne govorim za 4asovnik
Новата Фабия или Тойота Ярис ?
Az nesam pristrasten i boh te posavetval da si spestish parite i da si zemesh shkodata . Ta tpva 4e qpomncite mislili napred ....... si4ki avtomobilostroiteli mislqt s pove4e ot 5 godoni napred pak qrisa kat go znam kav e orqzan e nqkolko godinki nazad.
LEXUS neznam kak e v bg ama tuka nai prostiq VW idva po oburidvan ot pove4eto tpyoti . Az neznam dali mojesh vobshte da si kupish golf 5 sas vratki na prozorcite. Da negovorime 4e pasatite daje idvat s hadilnik v jabkata. Pak za corolite da imash pepelnik e extra ! da ne govorim za 4asovnik
.
LEXUS neznam kak e v bg ama tuka nai prostiq VW idva po oburidvan ot pove4eto tpyoti . Az neznam dali mojesh vobshte da si kupish golf 5 sas vratki na prozorcite. Da negovorime 4e pasatite daje idvat s hadilnik v jabkata. Pak za corolite da imash pepelnik e extra ! da ne govorim za 4asovnik

"Money Money Money Money jivota e pari Money Money Money Money i gotini jeni " Kondio 1998
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Щом разпространяваш факти би трябвало да си свършиш домашната работа и да прочетеш какво включва ниво Амбиенте на Шкода Фабиа и какво 'базовия Ярис' и пак да повториш сметките си, а не да сравняваш круши и ябълки.LEXUS написа:Охаа ,как ги правиш лесно сметките само.Вадиме от 20729 лева цената на Шкода Фабия Амбиенте 1.2 HTP 70 к.с. 19981 лева ,защото базовият Ярис е 1.0 с 68 к.с., и получаваме 748 лева,от тях извади600 лева за да й сложиш радио-cd на иначе "много добре оборудваната Фабия" и оставаш с 148 лева,...И не разпространявам лозунги,а факти.
А относно кое е по-добре статистиката или личните впечатления, всичко е въпрос на гледна точка, статистиката ти помага да продаваш повече автомобили, затова я предпочиташ, аз предпочитам личните си впечатления, защото TUV не плащат компенсация на никого, когато се е счупила 'надеждна' кола нали? Още повече, ако погледнеш уводните обяснения в сайта, дето колегата със заблудените приятели е дал, ще видиш че пише: 'A car model have to be tested at least 500 times to be assorted in TÜV report, so statistics are exact enough. But imagine how people use models in different ways.'
Да, определно съотношението качество/цена при Тойота е най-голямо. В последния Аутобилд хората си го казват в прав текс: Тойота Ярис бие Фабия по отношение качество/цена при сравнителния тест. А аз на т'ва списание му вярвам някакси laugh.gifLEXUS написа:И не разпространявам лозунги,а факти.Отделно че за да е Тойота най-големият производител на коли в света,определено знаят по-добре от Шкода да правят коли и да намират по-добро съотношение цена-качество.
П.С. И Голфа се оказва победен от Ауриса в предишни броевеа. Явно се очертава тенденция
Аве хора, вие външния вид на колите не гледате ли ве? Както толкова се колебае човека и е 50-50% да си избере по-красивата за него кола. Аз тая Фабия с тоя покрив като на количка за голф (имам предвиг играта, а не колата laugh.gif ) хич не ме кефи. Напомня ми на хем на Мини Купър, хем на Сузуки Свифт. Да си вземе човека кола която го кефи и го характеризира наи-добре като личност! Има го и тоя момент - не всичко е числа, цифри и факти. Ако те влече сърцето към Фиат, можеш да загърбиш фактите, да си го вземеш и да си носиш кръста - т'ва е личен избор 
просто и гениално...статистиката е глупост, да живеят личните впечатления....интересно как другарите от ВАГ не са осъдили другарите от ТУВ за подвеждаща информация....Scott написа:А относно кое е по-добре статистиката или личните впечатления, всичко е въпрос на гледна точка, с..., аз предпочитам личните си впечатления, защото TUV не плащат компенсация на никого, когато се е счупила 'надеждна' кола нали? '
Момци, има една особеност в изделия на Шкода и Сеат например (сателитни фирмички). Платформата. Редовен номер е да се прокламира кола уж от по-горен клас - построена на платформата на по-долен (пример Октавия-Голф). Нищо лично към Шкода ама интериора на Фабия ме кара да повръщам (возейки се в такси) - аз тази бракма не бих я сравнил дори с Ай-Го, то поне има двигател като хората в "базовия" си вариант. Среден разход на дизели на ван 6.5 изобщо няма да коментирам - освен ако е в държава с пътна мрежа само магистрали (засечка 1.9 90 катъря дизел ФАГ Алди по немски магистрали 7.5 с климатик - айде да не видя от същия двигател с повече конье по-нисък разход в по-тлъстия ван !).
Колега Х.Янков, как ви звучи Голф 1.4 моно ? "Екстра" са му може би чистачките - като се замисля ? Дори не помня имаше ли винаги задна - между другото.....
Колега Х.Янков, как ви звучи Голф 1.4 моно ? "Екстра" са му може би чистачките - като се замисля ? Дори не помня имаше ли винаги задна - между другото.....
При положение, че Авенсиса е и по-дълъг, според теб от къде иде тая разлика?!Scott написа:jamie, какво му е лошо на платформата. Точно така се прави по-голяма кола за по-малко пари. Ако сравниш Октавия(която според платформата е в класа на Корола) и Авенсис ще видиш, че Октавията е по-просторна отзад и с по-голям багажник.jamie написа:...Платформата...
страшен е, цели 10 секунди 0-100 за 150 коня кола....едно ръждаво 20 годишно опелче го поцепва отсекъде....Scott написа:Tи кажи, нали си се возил в Октавия. Може би 'другарите' от VAG' умеат да използват по-добре пространството. А пък има и един модел vRS с 2.0ТFSI, който хич не е за изхвърляне.diver написа:При положение, че Авенсиса е и по-дълъг, според теб от къде иде тая разлика?!
Инак горното не беше въпрос а констатация направена със сарказъм....
Чети малко по-внимателно колега. Казах че ако има VW който да е наистина беден на екстри, то това ще е Голф/Поло...jamie написа:Колега Х.Янков, как ви звучи Голф 1.4 моно ? "Екстра" са му може би чистачките - като се замисля ? Дори не помня имаше ли винаги задна - между другото.....
Whatever...
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
7.3 секунди не е лош резултат за кола с размерите и теглото на Авенсис.diver написа:страшен е, цели 10 секунди 0-100 за 150 коня кола....едно ръждаво 20 годишно опелче го поцепва отсекъде........
Безоснователна естествено. Ако Голфаджийството е диагноза ти страдаш в голяма степен от нещо като ........джийство, не знам каква кола караш.diver написа:Инак горното не беше въпрос а констатация направена със сарказъм....
Всеки производител има добри и лоши модели, но отричането на някой автомобил само защото бил произведен от еди-кого си е доста наивно.
2.0ТFSI ako не греша е турбо бензинка с висока степен на компресия. С коя турбо бензинова Авенсис предлагаш да я сравним ?
Може би с 1.8 Матрикс с компресор - айде тъкмо е и 1.8 срещу 2.0, компресор срещу турбо - дай данните на бракмите тука (има ги и двете в Кралството).
ПП: Проблема на платформата е че "голямата кола" е маскирана малка. Т.е. налапва го клиента - плаща за овца във вълча кожа.
Може би с 1.8 Матрикс с компресор - айде тъкмо е и 1.8 срещу 2.0, компресор срещу турбо - дай данните на бракмите тука (има ги и двете в Кралството).
ПП: Проблема на платформата е че "голямата кола" е маскирана малка. Т.е. налапва го клиента - плаща за овца във вълча кожа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта