Може би трябва да се мине към по-подходяща тема.
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Темата не е за обсъждане на неоспоримите предимства на конкурентите 
Може би трябва да се мине към по-подходяща тема.
Може би трябва да се мине към по-подходяща тема.
Последно промяна от Hursa на 10 Фев 2021 11:34, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
centil
- Мнения: 1048
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 47 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз говоря, че не трябва да се сравнява хибрид с плъг-ин хибрид.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Защо да не трябва - плъгин хибрида може да е хибрид. Но хибрида не е плъгин. Така, че обратното сравнение е неуместно.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2864
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
В такъв случай плъгин хибридите са безпорен лидер в твоя пример:
Значи смисъл има - за градски преходи като Тесла, за извънградски като хибрид. Доста гъвкаво приложение.
След като не могат да се сравняват с хибрид, не се сещам с какво друго превозно средство би могъл да постигнеш 28% придвижване на ток при 180км магистрала.
Значи смисъл има - за градски преходи като Тесла, за извънградски като хибрид. Доста гъвкаво приложение.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мислех, че centil ще ни зарадва в темата за яриса - че са започнали да го предлагат и като плъгин. 
Поне можеше да споне, че в Германия вече се предлага плъгин рав - явно и в тойота са се убедили в безспорните им предимства.
Поне можеше да споне, че в Германия вече се предлага плъгин рав - явно и в тойота са се убедили в безспорните им предимства.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
centil
- Мнения: 1048
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 47 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Prius Plug-in Hybrid се продава от 2010. Това е Toyota Prius III (XW30) с 4,4kWh-Li-Io-батерия.
В последствие и Prius IV се предлага като Plug-in Hybrid.
Та кога от Toyota са се уверили в техните предимства - 2010(Prius III) или 2020(RAV4)?
В последствие и Prius IV се предлага като Plug-in Hybrid.
Та кога от Toyota са се уверили в техните предимства - 2010(Prius III) или 2020(RAV4)?
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е опитваха се да продават нещо, което бяха нарекли плъгин хибрид. Едва след като всички започнаха да предлагат плъгин хибриди - разбраха, какво е 
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тук доста хора гледам или не разбират за какво говори Hursa, или по някакви техни си причини шикалкавят и извъртат фактите.
А те са:
Мощността на колата (не ме интересува батерия ли е, MG1 или MG2) за движение само на ток е пълна пародия.
- При потегляне на светофар ако искам да се движа максимално дълго на ток, трябва да ускорявам със скоростта на охлюв. В реалния живот (особено в София) никой друг участник в движението няма да ме изтърпи така и ще съм постоянно причина за конфликтни и опасни ситуации.
- При вече достигната желана скорост ако искам някаква отсечка да се движа само на ток - трябва да е абослютно равно и без вятър и пак скорстта ми ще пада плавно.
- В момента е зима, сутрин колата така или иначе пали двг за да подгрее антифриза и в това време позарежда батерията. Съответно няма никакъв смисъл вечер да паркирам с повече от 3-4 черти и сутринта докато загрява да я препълва. Е да, ама Тойота не ти дава възможност да направиш много за това кога колко ток да има в батерията ти и колко умишлено да изразходиш...И ако се старая да я изхабя вечерта прибирайки се, отново опираме до неприложимото в реалния живот флегматично придвижване само и само да не запали мотора. По същия начин ако виждам че мие пълна/почти пълна, а знам че следва дълго спускане, естествено, че е по-добре да изхабя наличния ток за да има повече място после за спускането...
Единственото реално приложение на движението само на ток е в тръгни-спри задръстване или докато маневрираш из паркинги. За всичко друго е неизползваемо.
Прредпочитам да ускорява адекватно и по-бързо да хаби батерията, отколкото както сега - да има повече ток за сметка на нефелно ускорение и мощност.
ПС. За моите разбирания най-добрия хибриден автомобил като концепция и приложение беше Шевролет Волт - докато има ток си е като Тесла, като свърши двг го играе агрегат за зареждане на батерията но пак задвижването си е предимног от ел мотора. Дори ускорението само на ток е по-добро от в хибриден режим...жалко, че зарязаха тази концепция...
А те са:
Мощността на колата (не ме интересува батерия ли е, MG1 или MG2) за движение само на ток е пълна пародия.
- При потегляне на светофар ако искам да се движа максимално дълго на ток, трябва да ускорявам със скоростта на охлюв. В реалния живот (особено в София) никой друг участник в движението няма да ме изтърпи така и ще съм постоянно причина за конфликтни и опасни ситуации.
- При вече достигната желана скорост ако искам някаква отсечка да се движа само на ток - трябва да е абослютно равно и без вятър и пак скорстта ми ще пада плавно.
- В момента е зима, сутрин колата така или иначе пали двг за да подгрее антифриза и в това време позарежда батерията. Съответно няма никакъв смисъл вечер да паркирам с повече от 3-4 черти и сутринта докато загрява да я препълва. Е да, ама Тойота не ти дава възможност да направиш много за това кога колко ток да има в батерията ти и колко умишлено да изразходиш...И ако се старая да я изхабя вечерта прибирайки се, отново опираме до неприложимото в реалния живот флегматично придвижване само и само да не запали мотора. По същия начин ако виждам че мие пълна/почти пълна, а знам че следва дълго спускане, естествено, че е по-добре да изхабя наличния ток за да има повече място после за спускането...
Единственото реално приложение на движението само на ток е в тръгни-спри задръстване или докато маневрираш из паркинги. За всичко друго е неизползваемо.
Прредпочитам да ускорява адекватно и по-бързо да хаби батерията, отколкото както сега - да има повече ток за сметка на нефелно ускорение и мощност.
ПС. За моите разбирания най-добрия хибриден автомобил като концепция и приложение беше Шевролет Волт - докато има ток си е като Тесла, като свърши двг го играе агрегат за зареждане на батерията но пак задвижването си е предимног от ел мотора. Дори ускорението само на ток е по-добро от в хибриден режим...жалко, че зарязаха тази концепция...
Последно промяна от nicktodorov на 10 Фев 2021 14:40, променено общо 2 пъти.
-
Mcl
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колега виждам че ,не можете да се навиете да си вземете октавия. И чакате някой да ви даде куража. Е аз ви давам купете си и, и се радвайте.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
Mcl
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Нещо не разбирам за какво купувате хибрид, за да е по икономичен и съответно по малко замърсяване на околната среда. Поне така аз го разбирам, а ако искате да се състезавате по улиците, си има достатъчно спортни коли. Купете си такива, дори и електрически защо сте си купили тези скопени хибриди на Тойота.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Никой не говори за спортни коли, ускорение с кикдаун, пилене на гуми или нещо подобно!Mcl написа: ↑10 Фев 2021 14:41 Нещо не разбирам за какво купувате хибрид, за да е по икономичен и съответно по малко замърсяване на околната среда. Поне така аз го разбирам, а ако искате да се състезавате по улиците, си има достатъчно спортни коли. Купете си такива, дори и електрически защо сте си купили тези скопени хибриди на Тойота.
Елементарно потегляне от светофар така, че да не създаваш тапа назад и да почнат да те освиркват и заобикалят кой как свари...ето това е невъзможно с хибридите на Тойота без да запали двг...
-
Krachunov
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Поне при тойотата, само на ток не значи по ефективно. Дори в инструкциите им пише, че ако се мъчиш да движиш само на ток може да не е най - ефективно и разхода ти да е по - голям. Еко скалата, която ти показва оптимално количество газ което да подаваш, пак не следи да си само на ток.nicktodorov написа: ↑10 Фев 2021 14:32 - При потегляне на светофар ако искам да се движа максимално дълго на ток, трябва да ускорявам със скоростта на охлюв.
Предполагам енжЕнерите са го насмятали, колко оптимално да е разпределено ток/бензин за да е икономично.
Защо тогава ти е да искаш да движиш само на ток?
Освен това по въпроса със свиркането, ако не си на бул.България или някой друг голям булевард, плавното потегляне и спиране не е проблем. Бързаците да намерят начин да прескачат... В крайна сметка следващия светофар е след 100 метра в 90% от случаите. А това, че бързат за поредната виагра, не би трябвало да се взема предвид, когато искаш да караш икономично.
-
Mcl
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами то това е хибрида потегляш на бензин и поддържаш след това постоянна скорост на ток. Между другото и октавията пали двигателя зимата, заради парното.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами приеми, че понякога по мои си съображения искам да се движа на ток
Дадох вече два примера - знам, че по някое време предстои да събера повече енергия, отколкото имам място в батерията и предпочитам да изразходя наличната.
Или карам през нощта/рано сутрин по туха квартална улица и не искам да разбудя хората. Или обикалям да търся място из паркинг и двг не ми трябва там, но ако по някаква причина се наложи моментно по-рязко ускорение, колата пак ще запали и после ще "забрави" бързо да го изгаси. Ситуации много.
Никога не съм казвал, че гоня икономичност. Ако това ми беше критерия, нямаше да си купя нов автмобил, цената за който е неясно дали и кога ще компенсира по-ниския разход на гориво...Жена ми кара Ибиза 1.0 турбо бензин който е с разход много близък до Королата, а цената е 3 пъти по-ниска...
Дадох вече два примера - знам, че по някое време предстои да събера повече енергия, отколкото имам място в батерията и предпочитам да изразходя наличната.
Или карам през нощта/рано сутрин по туха квартална улица и не искам да разбудя хората. Или обикалям да търся място из паркинг и двг не ми трябва там, но ако по някаква причина се наложи моментно по-рязко ускорение, колата пак ще запали и после ще "забрави" бързо да го изгаси. Ситуации много.
Никога не съм казвал, че гоня икономичност. Ако това ми беше критерия, нямаше да си купя нов автмобил, цената за който е неясно дали и кога ще компенсира по-ниския разход на гориво...Жена ми кара Ибиза 1.0 турбо бензин който е с разход много близък до Королата, а цената е 3 пъти по-ниска...
Последно промяна от nicktodorov на 10 Фев 2021 15:06, променено общо 1 път.
- Митхат
- Мнения: 3881
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 48 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Щастливци са в Северна Корея,там няма и един хибрид.И на никой не им липсват.
Ким Чен Ун е също толкова далновиден. 
Последно промяна от Митхат на 10 Фев 2021 15:04, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост