Moje da ima, no na Karina slagat samo lean burn
проблеми с карината
Не мога да твърдя със сигурност,че не работи цилиндър,но понякога двигателя просто звучи така,а и по мнение на 1-2 познати(единия е автомонтьор) работи като на 3 цилиндъра.Пак повтарям,че само при добре загрял двигател(в задръстванията или по магистралата).Но определено другата седмица ще им направя рекламация на ди
агностиката в ТМ,защото проблема е повече от дразнещ!
Весели празници на вси4ки и пак мерси
агностиката в ТМ,защото проблема е повече от дразнещ!
Весели празници на вси4ки и пак мерси
CARINA E 7A-FE
RE
Имам подобен проблем- с 1.6 lean burn съм и газов инжекцион.Прави го и на газ и на бензин-като е загряла при подаване на малко газ тресе.Четох доста по сайтовете за този "lean burn problem " и накрая извадих десния маркуч за вакум на въздушния колектор,запуших въздуха на входа на колектора и сега почти не тресе.Иначе имам проблем с ламбдата,но цената за нова е 950 лева
CarinaE 1.6 4AFE LB
Иди на диагностика когато е загряла и прекъсва тогава ще се намери проблема.
DOC ако съм на твое място бих си сложил универсална Бошова сонда да управлява само газовия инжекцион само трябва да съвпада с резбата и да се свърже.Струват около 160 лв.Тресене при подаване на газ се получава от прекъсване на кабел или свещ с галямо разстояние -провери на тъмно дали ти светят кабелите при подаване на газ.
DOC ако съм на твое място бих си сложил универсална Бошова сонда да управлява само газовия инжекцион само трябва да съвпада с резбата и да се свърже.Струват около 160 лв.Тресене при подаване на газ се получава от прекъсване на кабел или свещ с галямо разстояние -провери на тъмно дали ти светят кабелите при подаване на газ.
Авенсис 3S-FE
Човече, немога да разбера що си губиш времето, а не направиш това, което ти казвам. Похабил съм сумати нерви докато открия проблема ти искаш да изминеш целия болезнен път. Когато почне да тресе откачи един по един конекторите на инжекторите и ще локализираш кой ти прави проблеми. Можеш ако искаш да го размениш с някой друг за да се убедиш че ще започне да прекъсва друг цилиндър и така да си сигурен, че проблема е в инжектора. После замери с едно мултицетче и ако има разл. съпротивление го смени, ако е еднакво на 4-те го свали и го дай да го почистят. А зъсщо ходих в ТМ ауто и нищо не откриха, също смених свещите без ефект и тн. Цялятя диагностика е за 3 минути не си губи времето и парите. Верно че дюзата е скъпа ама ако се набуташ за свещи и кабели и накрая пак си купиш дюза няма да си по-добре. Когато сваляш инжекторите внимавай да не се напълнят цилиндрите с бензин, че после неможе да превърти стартера и ше си изкараш акъла, че си блокирал ДВГgunner написа:Не мога да твърдя със сигурност,че не работи цилиндър,но понякога двигателя просто звучи така,а и по мнение на 1-2 познати(единия е автомонтьор) работи като на 3 цилиндъра.Пак повтарям,че само при добре загрял двигател(в задръстванията или по магистралата).Но определено другата седмица ще им направя рекламация на ди
агностиката в ТМ,защото проблема е повече от дразнещ!
Весели празници на вси4ки и пак мерси
Последно промяна от the_rider на 28 Май 2007 09:47, променено общо 1 път.
искрата прекъсва при натоварване на ДВГ, а дюзите се ебават когато през тях минава най-малко бензин - на празен ход и при движение в икономичен режим. там е разликата.bad_dog написа:Според мен преди колегата да дава пари за инжектори, нека си провери свещите и да си премери съпротивлението на кабелите. Причината за лоша работа на един цилиндър може да е както горивото, така и искрата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 9 госта