И ако прочетете внимателно мненията ми, може и да разберете, че дори не съм против алтернативното гориво като цяло, стига да е информиран избор, какъвто явно е при Вас.TSENKO написа: ↑23 Дек 2019 12:20 Добър ден, заслужавали си на корола Е17 2018 година, 1.6 vvi, да се сложи газова уредба. Разхода на дълго е около 6.2 (зависи от дългото каране) вчера даде за 65 км, Червен Бряг-Етрополе 6.4 на сто от запалването, това е при скорост около 120 на магистралата. И каква газова бихте препоръчали автомобила е на 14.000км. За момент на дълго е падала и до 5.8л/100км при скорост 100-110 но беше все още на около 10хил. километра. Благодаря предварително за съветите.За мене все още не се разработил на пълно двигателя въпреки километрите, защото колата се кара доста спокойно.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да припомним
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Бъркаш ме със себе си, най-вероятно. Аз не монтирам газови уредби. Само ги експлоатирам. И подобни мнения от последна инстанция предизвикват в мен само смях. Ама нищо, де. Ти си продължавай...

-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Имам една молба към модераторите.Според мен е крайно време да се създаде една нова тема, като технически раздел,в която да се засегнат техническите аспекти относно монтажа, диагностиката и ремонта на Газови инжекциони на автомобили от марката Тойота. А тук нека си пишат на воля колегите, които са ,,За'' и,, Против'' монтирането на такава система.Хубав ден.
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Какво Ви пречи да създадете такава нова тема?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Явно колегата има на предвид "раздел".
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Г-н Караганчев, нека останем на "Вие", за да не олекваме излишно. Споделете, моля, пред аудиторията на форума какво от вашия богат опит и познания по експлоатация на АГУ Ви кара да мислите, че е удачно монтирането на такава в мотор от ZR семейството предвид неговите особености на пълнене, както и конкретни условия на експлоатация? Апропо, смехът е здраве 

-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Точно така колега Urb , имам в предвид Технически раздел за Газови уредби, както е в много други форуми.
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Добре - ето го раздела...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да, аз съм г-н Караганчев, а Вие кой сте?Toshiro написа: ↑09 Яну 2020 18:21 Г-н Караганчев, нека останем на "Вие", за да не олекваме излишно. Споделете, моля, пред аудиторията на форума какво от вашия богат опит и познания по експлоатация на АГУ Ви кара да мислите, че е удачно монтирането на такава в мотор от ZR семейството предвид неговите особености на пълнене, както и конкретни условия на експлоатация? Апропо, смехът е здраве![]()
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
По тази тема няма как да има еднозначен отговор. Основен принос има личния опит. Ако някой си е патил от газова уредба (смрад, липса на мощност, прекъсвания, проблеми с бензинови дюзи, адаптации, разходи по пишман майстори и т.н.) няма как да е положително настроен към газифициране. Бая народ мина на дизелчета вследствие на споменатите проблеми. Хората с достатъчен финансов ресурс пък си карат на бензин и не им дреме. Всичко е въпрос е на това каква част от месечният ти доход отива за гориво. Ако е 5%, какво ти дреме... То се вижда и от коментарите... Нормално е пропан-бутанът да не е екологична алтернатива, а алтернатива основно за хората с по-ниски доходи и за тези големи годишни пробези.
Техниката естествено има значение. Има тотално неподходящи двигатели (D4), както и такива изискващи внимание (VVT-i). Единия заради директното впръскване, другия заради следенето на хлабината на изпускателните клапани (евтино) и своевременно регулиране (скъпо). ZR двигателите донякъде имат предимство пред ZZ и AZ, защото са хидравлични повдигачи, което малко или много отлага повреда на изпускателните клапани, особено ако горивните смеси са правилно подбрани. Където идваме до следващия момент – правилно подбиране на компоненти и правилна настройка, което най-често е причина за проблеми при каране на газ.
И малко реални данни от мен. Двигател 3S-FE – 150000 km на газ за около 4 и половина години. Разликата в пари за гориво за този период е малко над 10000 лв. Включил съм и разход на бензин, естествено. Какви са допълнителните разходи за този период породени от газовата? 1150 лв.за уредба, филтри за изпарена фаза на 20000 км – около 50 лв. Общо. Два комплекта дюзи (LPG Tech) – около 300 лв, преди няколко дни явно и сондата в бутилката се предава и ще я сменям – 100 лв. Надявам се да не пропускам нещо. И остават около 8500 лв за 4.5 години. Естествено, за някой това са джобни пари и е нормално да му е смешно как може да се кара така, но за мен не са малко...
Та затова „За и против пропан-бутана” си е доста относително...
Дай боже повече хора да може да карат V8 и да му сипват 100 октана, ама...
Успешна Нова Година желая на всички! И здраве основно!
Техниката естествено има значение. Има тотално неподходящи двигатели (D4), както и такива изискващи внимание (VVT-i). Единия заради директното впръскване, другия заради следенето на хлабината на изпускателните клапани (евтино) и своевременно регулиране (скъпо). ZR двигателите донякъде имат предимство пред ZZ и AZ, защото са хидравлични повдигачи, което малко или много отлага повреда на изпускателните клапани, особено ако горивните смеси са правилно подбрани. Където идваме до следващия момент – правилно подбиране на компоненти и правилна настройка, което най-често е причина за проблеми при каране на газ.
И малко реални данни от мен. Двигател 3S-FE – 150000 km на газ за около 4 и половина години. Разликата в пари за гориво за този период е малко над 10000 лв. Включил съм и разход на бензин, естествено. Какви са допълнителните разходи за този период породени от газовата? 1150 лв.за уредба, филтри за изпарена фаза на 20000 км – около 50 лв. Общо. Два комплекта дюзи (LPG Tech) – около 300 лв, преди няколко дни явно и сондата в бутилката се предава и ще я сменям – 100 лв. Надявам се да не пропускам нещо. И остават около 8500 лв за 4.5 години. Естествено, за някой това са джобни пари и е нормално да му е смешно как може да се кара така, но за мен не са малко...
Та затова „За и против пропан-бутана” си е доста относително...
Дай боже повече хора да може да карат V8 и да му сипват 100 октана, ама...
Успешна Нова Година желая на всички! И здраве основно!
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Липсата на дросел не е ли проблем за настройката на ГИ 

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Не е проблем. Ти виждал ли си как се прави настройка? Правил ли си? Явно не , та задаваш такива въпроси,че и се правиш на знаещ.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Има ZR двигатели с конвенционален дросел (FE). Но това само като пояснение... Вероятно визираш тези с валвматик (FAE). Доколкото ми е известно, към момента поне Landi Renzo и BRC имат управление, което позволява работа с valvematic.
И само за допълнителна информация: Валвматиците си имат дроселова клапа, въпреки, че основния контрол на натоварването се осъществява с контрол на хода на пълнителните клапани.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
И Ловато имат. Моята уредба позволява монтаж и на Валвематик и има настройки за такава система.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Супер полезно мнение!dimkaraganchev написа: ↑12 Яну 2020 00:50Та, кой беше...
П.П. На твое място бих спрял да пиша в тази тема...
Чудя се след като заредих днес за 176,10лв дали да не взема ритуално да спра да пиша

Момчета, валвматика е сложен мотор, изпипан и изпилен. Така пишете, все едно е някакво 1.6 моно, и някой стотинкаджия ще вземе да тръгне да си слага ГИ в първата газаджийница и ще го вкарате в беля. Нали уж форум, да си помагаме?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта