Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
- Местоположение: Plovdiv
- Получена благодарност: 5 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Е не се ли реши вече проблема след почистване на дюзите?!
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Аз този проблем с моята Corolla съм си го решил като когато е студена, още на първия оборот чуквам газта, натискам я и я отупскам вднага. На втория до третия оборот пали. Ако не стане или збравя да чукна газта, връщам ключа и завъртам отново. Иначе винаги пали от втория път. Така вече над 8 години...
Corolla 1.4 vvti 2003 (E12)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Здравейте,
имам проблем с първото палене и поддържането на оборотите на празен ход при студен и топъл двигател. Королата е 1.4 97 коня бензин 2002. Компютърната диагностика показа проблемен дросел. Майсторът взе от морга дросел от същия двигател 4ZZ-FE , но с него оборотите стоят на 2000 и не падат. Според него компютърът не го разпознава. Наложи се да го върнем и монтираме стария проблемен.
Някой може ли да каже каква е процедурата за подмяната на въпросния дросел и дали трябва да се правят някакви корекции в компютъра, за да се "виждат"?
Всякакви съвети ще са от голяма полза.
Благодаря предварително!
имам проблем с първото палене и поддържането на оборотите на празен ход при студен и топъл двигател. Королата е 1.4 97 коня бензин 2002. Компютърната диагностика показа проблемен дросел. Майсторът взе от морга дросел от същия двигател 4ZZ-FE , но с него оборотите стоят на 2000 и не падат. Според него компютърът не го разпознава. Наложи се да го върнем и монтираме стария проблемен.
Някой може ли да каже каква е процедурата за подмяната на въпросния дросел и дали трябва да се правят някакви корекции в компютъра, за да се "виждат"?
Всякакви съвети ще са от голяма полза.
Благодаря предварително!
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Как така диагностиката е показала проблемен дросел, при положение, че на 4zz той е механичен (с жило) ? Там ел.устройства са регулатора за празен ход и датчика за положение на дроселовата клапа. И двата се предлагат като отделни части.wish_master написа: ↑23 Окт 2018 22:07 Здравейте,
имам проблем с първото палене и поддържането на оборотите на празен ход при студен и топъл двигател. Королата е 1.4 97 коня бензин 2002. Компютърната диагностика показа проблемен дросел. Майсторът взе от морга дросел от същия двигател 4ZZ-FE , но с него оборотите стоят на 2000 и не падат. Според него компютърът не го разпознава. Наложи се да го върнем и монтираме стария проблемен.
Някой може ли да каже каква е процедурата за подмяната на въпросния дросел и дали трябва да се правят някакви корекции в компютъра, за да се "виждат"?
Всякакви съвети ще са от голяма полза.
Благодаря предварително!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Навярно TPS?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Баща ми е бил на диагностиката. Въпросният майстор е проверил цената на проблемната част в тойота варна и са казали 1400лв. За това се е наложило да търсят втора употреба от могра.
Явно ще направим диагностика на друго място, защото и за мен информацията, която ми препредава баща ми няма никаква логика.
Вчера той е записал королата за сервизна акция в тойота варна и все пак е споменал за проблема. Отговорът им бил 2400лв
Какви са тези цени? Това реално ли е?
Колата и сега си върви, но пали трудно и оборотите след връщане падат и аха да изгасне. На мен ми изглежда като проблем с регулатора на оборотите за празен ход, но май наистина има връзка с количеството въздух, което минава през дросела, заради паленето на студен двигател.
Явно ще направим диагностика на друго място, защото и за мен информацията, която ми препредава баща ми няма никаква логика.
Вчера той е записал королата за сервизна акция в тойота варна и все пак е споменал за проблема. Отговорът им бил 2400лв
Какви са тези цени? Това реално ли е?
Колата и сега си върви, но пали трудно и оборотите след връщане падат и аха да изгасне. На мен ми изглежда като проблем с регулатора на оборотите за празен ход, но май наистина има връзка с количеството въздух, което минава през дросела, заради паленето на студен двигател.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 15 Мар 2017 20:13
- Местоположение: Ruse
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Та от всичко прочетено из цялата тема така и не разбрах имаше ли някой проблем с паленето зимата....при мен паднат ли температурите (около -5) и пали след 4 5 път...дори не го държа много и пали от втори път и то малко тегаво....вдига обороти на 1600 и държи ги известно време и после на 1400. Това е корола е12 1.6 3zz
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Здравейте кой отговаря за оборотите при този мотор корола е12 1.6 3zz при студен старт неподържа обороти и гасне дори при опит да подадеш газ с педала нестава
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта