

Разбира се имаше и една жертва(една от задните щипки)

После зейва една дупка и е ред на страничната сива лайсна и на болчето, което държи контролния панел на вентилацията

Сивата лайсна е захваната отново със щипки и се сваля с Moulding remover на Toyota или някоя „по-дискретна отверка” с която да натиснем щипките от вътрешната страна(както направих аз). За да е „по-лесно”(а и по-сигурно) захващането на щипките на лайсната е в две противоположни посоки – горните два чифта се отварят навън, долните - навътре

После е по-лесно, просто се издърпва сребристата конзола

... и се откача централната и единствена букса

Крайния резултат е това

След като конзолата е долу разглобяваме задния капак като се развиват 8 болтчета(screws дет се вика)wink.gif

И вътре се показват виновниците за мрака по таблото

Тук трябва да се действа внимателно като се отмести леко капака без да се дърпа, за да не се прекъсне лентовия кабел и да се отвият крушките от платката.Червения цокъл е на лампичката на осветлението на аварийните светлини, която е без покритие, всички други имат зелено маншонче, което може да се свали и да се сложи на новите крушки(с балон w1.2w)

НеМалка подробност – оригиналните крушки са 2 броя 14V 1.4W + 6 броя 14V 1.12W които са по около 10 лв/бр в Тойота, докато стандартните които се продават по магазините са 12V 1.2W 0.30-0.50лв/бр. Тук всеки трябва да прецени дали е готов да инвестира в ОЕМ части или да кара през просото. Втория вариант (по мои скромни изчисления) консумира около 120mA повече ток и по всяка вероятност крушките ще изкарат по-малко
