Сервиза е след околовръстното в посока Куклен. Специализиран в ел. стъкла, люкове, централно заключване, дневни светлини.
Дадох си фаровете за ремонт на рефлекторите на ксенона с лупи.
Забавеха ме с 1 седмица повече, ремонта е зле и незадоволителен, рамото на единия фар - счупено и лепнато със секундно, полувината щипки изпочупени и много зле запечано със силикон, сменени кабелите на ляв и десен фар, изгоряла крушка на мигача, цената е солена (после намерих същата услуга за 90 лв. по-малко).
При търсене на компенсация за всичко това - офертата е 20 лв. отстъпка при следващо посещение в сервиза.
Мерси!
сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете
Със старата кола ходих два пъти и ми изпразниха джоба стабилно. Вече не стъпвам там, не само за доста високите цени, но и се налагаха и две рекламации след техните ремонти.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете
Цените са като за услуги с 2 години гаранция, която никой друг подобен сервиз не дава ... ДА, не са ниски, но пък поне 10 пъти съм им ползвал услугите, на поне 6-7 различни автомобила и нито веднъж не съм имал проблем или неотстранен дефект след правене на колите ...
И само информативно - фаровете на Авенсис с лупи са доста зле от завода нови да ги вземеш .... Само информативно го споменавам
И само информативно - фаровете на Авенсис с лупи са доста зле от завода нови да ги вземеш .... Само информативно го споменавам
-
- Мнения: 1124
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете
Аз не съм ползувал услугите им, но опита ме е научил, че във всеки сервиз всеки клиент може да остане недоволен, а в същия този сервиз може да има много доволни клиенти. И това най-малко зависи от името на сервиза. Мисля, че разбирате подтекста. Понякога и клиентите поставят екстремни условия, че работите се изнервят, влагат се ниско качествени или употребявани части и не само заради това качеството на услугите се оказва ниско. От друга страна безгрешни хора няма, проблем за всеки сервиз би имало и то сериозен ако една и съща грешка се повтаря или има проблеми вследствие от елементарно недовършени работи поради субективен фактор.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта