
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
... под горивото
.

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
Да, под горивото докато не го засмуче помпата 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
Прочетох цялата тема сега.Какво стана,намери ли проблема?Купил си кола на 14 години не знам от какво си разочарован от Тойота.Купи я нова,карай 14 години и на 15тата се ядосай,че не пали зимата от раз
Набора tarikat89 ти е дал хубава идея.Аз имам корав 4 2001 2.0 vvt-i.Карам я 6-та-7-ма година и от втората до сега същия проблем зимата и се влошаваше.Не е на газ колата и се усещаше промяна в ускорението.Първото запалване за деня при студено време беше трудно,но като загрее след това няма проблем.Стартера въртеше,чуваше се чаткане при запалване и аааааха уж запалва и изгася.Промяна в разхода на гориво нямаше.Сега я засичах градско гори кило,две над обявените стойности,но -11 -16 температурата навън,паля я гася,изстива,загрява,кара се на ниски предавки.Скоро я оставих за ремонт и реших покрай другото да ми почистят с ултразвук и дюзите(не е скъпо)-проблема се реши.Поздрави и пиши като намериш решение.

- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
Здравейте aznikilan за съжаление наистина Вашия проблем е малко разочароващ, ако е това което предполагам. От 2003/02 в Toyota забелязват проблема с 4ZZFE натрупан от оплаквания от около година и сменят компютъра /BOSCH/ на а-лие произведени в Турция с подобрен софтуеър (проблем за клиентите с лизингови автомобили, чийто 2-ри ключ в БГ е в лизингодателя и не успява да бъде препрограмиран). Ефектът е поразителен пали като с DENSO. В БГ има около 50-на засегнати по кампанията коли. 08996102732 е номера на един от ECU с подобрения софтуер, който решава проблема, разбира се само на нов комп, имобилайзера (ако има такъв) може да бъде автоматично програмиран. Иначе (при втора ръка) без Master ключ и без да е известен броя на програмираните преди това ключове гаранция за успех НЯМА. Съвета ми е да си търпите проблема.
Що се отнася до горивните филтри всичко това е така, само ще вметна, че в Toyota US, където тази фамилия двигател е въведена за първи път горивни филтри НЕ сменят изобщо на EFI- разчита се на качеството на горивата, именно и Toyota махна всички външни филтри и остави само потопяеми елементи в резервоара, които НЕ се елемент от периодичното обслужване, но БГ Еееех все пак сме в БГ!
Що се отнася до горивните филтри всичко това е така, само ще вметна, че в Toyota US, където тази фамилия двигател е въведена за първи път горивни филтри НЕ сменят изобщо на EFI- разчита се на качеството на горивата, именно и Toyota махна всички външни филтри и остави само потопяеми елементи в резервоара, които НЕ се елемент от периодичното обслужване, но БГ Еееех все пак сме в БГ!
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
Добре дошъл.Toyota Fan Forever написа: В БГ има около 50-на засегнати по кампанията коли. 08996102732 е номера на един от ECU с подобрения софтуер, който решава проблема, разбира се само на нов комп, имобилайзера (ако има такъв) може да бъде автоматично програмиран. Иначе (при втора ръка) без Master ключ и без да е известен броя на програмираните преди това ключове гаранция за успех НЯМА. Съвета ми е да си търпите проблема.
Възможно е добавяне на ключове без наличие на мастър - няма да влизам в подробности - генератори има.
Постът ви с цел реклама ли е - защо предоставяте телефонни номера на непознати хора и дори не сте предоставили име?
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I
Съжалявам за недоразумението! За технически форум трябва да се прави разлика между телефонни номера и каталожни номера на резервни части! Не сне нито в Базар нито в Продавалник!
--------------
Всъщност виждам, че съм направил грешка, за което се извинявам! 08961-02732. Едно време само с тирета се пишеха именно за да няма и такива грешки. Още веднъж извинявам се!
--------------
Всъщност виждам, че съм направил грешка, за което се извинявам! 08961-02732. Едно време само с тирета се пишеха именно за да няма и такива грешки. Още веднъж извинявам се!
Последно промяна от Akima на 19 Яну 2017 12:35, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Офтопик
► Виж съдържание
За съжаление по този номер не излиза нищо.
Ето номера на ECU-та, излезли по VIN на една от моите E12 4ZZ-FE 2004:
За любознателните немскоговорящи колеги - http://www.hit-karlsruhe.de/aol2mime/to ... 12_ecu.htm.89661 COMPUTER, ENGINE CONTROL
89661-02730 PART NUMBER LABEL=89661-02730 1 € 1,613.21
89661-02731 PART NUMBER LABEL=89661-02731 1 € 1,616.96
89661-02740 PART NUMBER LABEL=89661-02740 1 € 1,613.21
89661-02741 PART NUMBER LABEL=89661-02741 1 € 1,616.96
89661-02B00 PART NUMBER LABEL=89661-02B00 1 € 952.31
89661-02B01 PART NUMBER LABEL=89661-02B01 1 € 952.31
89661-02B10 PART NUMBER LABEL=89661-02B10 1 € 952.31
89661-02B11 PART NUMBER LABEL=89661-02B11 1 € 952.31
89661-02B20 PART NUMBER LABEL=89661-02B20 1 € 952.31
89661-02B21 PART NUMBER LABEL=89661-02B21 1 € 952.31
89661-02B30 PART NUMBER LABEL=89661-02B30 1 € 952.31
89661-02B31 PART NUMBER LABEL=89661-02B31 1 € 952.31

- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Абсолютно вярно! Съжалявам за изгубеното време!
Та колегата aznikilan идентифицира своето ECU с VIN или го поглежда изпод жабката си, ориентираме го дали автомобила му попада в списъка на засегнатите от "Сервизния бюлетин" (TSB), пак поглежда под жабката ако не го е направил, защото вече ще харчи пари (да не би пък да е бил сменен), намира си един комп втора ръка 89661-02732, ориентирате го как да си програмира ключа ако е с имобилайзер, и ако все още има желание ще реши проблема ако не успява да го реши по друг начин.
Та колегата aznikilan идентифицира своето ECU с VIN или го поглежда изпод жабката си, ориентираме го дали автомобила му попада в списъка на засегнатите от "Сервизния бюлетин" (TSB), пак поглежда под жабката ако не го е направил, защото вече ще харчи пари (да не би пък да е бил сменен), намира си един комп втора ръка 89661-02732, ориентирате го как да си програмира ключа ако е с имобилайзер, и ако все още има желание ще реши проблема ако не успява да го реши по друг начин.
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15 Юни 2016 21:40
- Местоположение: Стара Зогора
- Автомобил: korola VVTI - 1.4
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Здравейте. Не съм решил проблема но в момента не ме дразни защото не карам колата от 2 месеца. Дано се включат повече хора които са препатили от това !
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
До Akima - не мисля, че всичките 7 страници са безсмислени! Аз съм дал идея, че може трудното палене да се дължи на "датчик на коляновият вал" защото на същата кола със същия мотор, след като го сменихме се оправи а беше със съшия проблем. Наистина не трябва да се спами, НО НЕ СЛАГАЙ ВСИЧКИ ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ! ТОВА Е ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ ИДЕЙ НА ФОРУМА - ДА СИ ПОМАГАМЕ!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Проблем при палене - корола 1.4vvt-i
Здравейте колеги.След 7 години вярна служба имам следния проблем на корола 1.4 vvti.Сутрин при палене веднага запалва,но оборотите бързо падат и двигателя гасне.При моментално завъртане на ключа,си пали и работи нормално.На празен ход нямам проблеми.Ходих на диагностика,и не откриха записани грешки.Свещите са сменени.Някъкви идеи?
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
След качестеен ултразвук на дюзите, проблема се решава
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Да и при мен стана така.Почистих и дебитомера.
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Привет на участниците в темата.
Без да имам намерение да противореча на Akima, при мен проблема се реши след смяна на бензиновата помпа - беше минала от виене на стържене.
Сега колата пали, без да се замисли, независимо колко време не съм я карал. Преди смяната си въртеше дори лятото по няколко оборота преди да запали.
Ще съм на 100% сигурен като застудее, но мисля, че и тогава няма да има проблем.
Дано да съм бил полезен.
Без да имам намерение да противореча на Akima, при мен проблема се реши след смяна на бензиновата помпа - беше минала от виене на стържене.
Сега колата пали, без да се замисли, независимо колко време не съм я карал. Преди смяната си въртеше дори лятото по няколко оборота преди да запали.
Ще съм на 100% сигурен като застудее, но мисля, че и тогава няма да има проблем.
Дано да съм бил полезен.
Toyota Corolla Verso 1.6 VVTi 2003
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15 Юни 2016 21:40
- Местоположение: Стара Зогора
- Автомобил: korola VVTI - 1.4
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?
Здравей, колега. На моята нищо не вие и помпата трябва да си куче да я чуеш при подаване на контакт как работи. Предлагам да продължим събирането на практични съвети за този проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта