Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
А как сте ги регулирали, след като не сте могли да измерите луфта?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
vachkata написа:Здравейте колеги!
Имам служебна Toyota Avensis T22 Wagon 2000 2.0 128HP бензин на 633 000 км.
Карал съм я в Испания, поддържана е от фирмата безкомпромисно.
За мен лично няма по-здрав автомобил на тази планета - както и да е купих я и си я докарах в РБ за баща ми.
Подлежат ли тези мотори на газификация и понасят ли я добре?
Досега на бензин в Испания МАДРИД - 7 дълго 10 градско.
Офтопик
Какво масло (като вискозитет) е използвано и на какви интервали е сменяно в Испания?
Дени написа:Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.
Ако не са сменяли повдигачи (чашки), предполагам, че регулирането е правено посредством челен шлайф на стеблото на клапана?
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни.

Успех.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
1. Модификацията на 1AZ-FE (2000 - до момента) е основен мотор; Съотношението на сгъстяване е 9.6 и 9.8. Първата версия е с капацитет 145 конски сили при 6000 об / мин, а въртящият момент е 190 Нм при 4000 об / мин. Втората версия: Мощността му е 150 к.с при 6000 об / мин при въртящ момент от 193 Нм при 4000 об / мин.
2. Модификацията 1AZ-FSE (D4) (2000 - досега) наподобява двигателя 1AZ-FE с система за директно впръскване. Съотношението му на компресия варира от 9.8, 10.5 и 11, в зависимост от вида на модификацията. Мощността на двигателя варира от 150 к.с. до 155 к.с.
Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин...как да разбера кой мотор е моя и подлежи ли на газифициране? Трябва ли да има задължително система за мазане на клапаните или не?!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Отвори си капака и виж какво пише на него ( на капака на двигателя). Освен това в талона ако имаш номер на мотор може да го видиш и там. Отделно по номера на рамата можеш да видиш. Общо взето имаш някоя и друга опция.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
За OB****BC:
Може да се постави ГИ.Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13

Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Благодаря ти много!!!Akima написа:За OB****BC:Може да се постави ГИ.Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13![]()
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.

Само не разбрах това: "Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП" ?!
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да драсна и аз малко впечатления. 3S-FE, 65000 км на пропан-бутан. Появи се познатото на празен ход и малко натоварване прекъсване. Но не остро като от липса на искра, а по-скоро неравномерност. Подобни симптоми съм имал и преди (с други автомобили, сега с тойотата е за пръв път) и винаги причината е била проблем с газовите дюзи.
Малко прибързано, без да правя кой знае какви диагностики, пльоснах направо нова четворка дюзи. Както предполагах, двигателя заработи както трябва. Сега следва въпроса, защо дюзите издържат толкова малко? На предишният ми автомобил положението беше същото – 60-70 хил.км. издържаха новите (Bigas), а около 40000 км, ако са рециклирани. Сега съм с LPG Tech Dragon. Производителят ми казва, че ако горивото е ок се сменят на 100000 км. Информацията е от техническият отдел.
Сега, ясно, че пропан-бутанът у нас не е цвете. Второ – филтрите. Първоначално бях с хартиен. После, сложих много хваленият от поляците bulpren. Може да видите снимките – на изхода се виждат прекалено много частици, в сравнение с хартиения филтър. Масло при дюзите нямаше, филтъра също беше абсолютно сух. Само прах. Сменял съм филтри в които има доста мазни фракции, буквално хартията е напоена. Няколко думи за самите дюзи, понеже не издържах е резнах една на струга. Може да видите снимките, в следващият пост, защото не ми дава да ги прикача в този.. Много стабилна изработка, добра обработка. Много добра задна опора (стопер) на буталото. Изобщо не изглеждаше смачкана, деформирана, или разложена. Уплътнителен о-пръстен в перфектно състояние. Вътре нямаше нагари или лепкави отлагания. Трудно ми е да определя, дали проблема не е в тефлоновото покритие... Не мога да изключа напълно електрически проблем, защото единствено съм измерил съпротивлението на намотките, което си е в норми. Както и да е. Сега филтъра е с полиестерен елемент.
Малко прибързано, без да правя кой знае какви диагностики, пльоснах направо нова четворка дюзи. Както предполагах, двигателя заработи както трябва. Сега следва въпроса, защо дюзите издържат толкова малко? На предишният ми автомобил положението беше същото – 60-70 хил.км. издържаха новите (Bigas), а около 40000 км, ако са рециклирани. Сега съм с LPG Tech Dragon. Производителят ми казва, че ако горивото е ок се сменят на 100000 км. Информацията е от техническият отдел.
Сега, ясно, че пропан-бутанът у нас не е цвете. Второ – филтрите. Първоначално бях с хартиен. После, сложих много хваленият от поляците bulpren. Може да видите снимките – на изхода се виждат прекалено много частици, в сравнение с хартиения филтър. Масло при дюзите нямаше, филтъра също беше абсолютно сух. Само прах. Сменял съм филтри в които има доста мазни фракции, буквално хартията е напоена. Няколко думи за самите дюзи, понеже не издържах е резнах една на струга. Може да видите снимките, в следващият пост, защото не ми дава да ги прикача в този.. Много стабилна изработка, добра обработка. Много добра задна опора (стопер) на буталото. Изобщо не изглеждаше смачкана, деформирана, или разложена. Уплътнителен о-пръстен в перфектно състояние. Вътре нямаше нагари или лепкави отлагания. Трудно ми е да определя, дали проблема не е в тефлоновото покритие... Не мога да изключа напълно електрически проблем, защото единствено съм измерил съпротивлението на намотките, което си е в норми. Както и да е. Сега филтъра е с полиестерен елемент.
Последно промяна от Двигателист на 31 Май 2017 22:52, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Снимки на разрязаната дюза:
Като цяло, доста съм доволен от тези дюзи, макар, че се надявах да си изкарат стоте хиляди км, но явно съм карък на газови дюзи.
Сега сте вие. Кажете по колко ви карат дюзите преди да се наложи смяна / калибрация / рециклиране? От какъв тип филтър за газова фаза сте доволни?
Тук ще вметна, че когато попитах поляците (LPG Tech), какъв филтриращ елемент е най-добре (хартия, полиестер, фибростъкло, булпрен), те ми отговориха като търговци, а не като инженери, като предните пъти и казаха да си закупя техния филтър-утаител, без повече разяснения
.
Като цяло, доста съм доволен от тези дюзи, макар, че се надявах да си изкарат стоте хиляди км, но явно съм карък на газови дюзи.

Сега сте вие. Кажете по колко ви карат дюзите преди да се наложи смяна / калибрация / рециклиране? От какъв тип филтър за газова фаза сте доволни?
Тук ще вметна, че когато попитах поляците (LPG Tech), какъв филтриращ елемент е най-добре (хартия, полиестер, фибростъкло, булпрен), те ми отговориха като търговци, а не като инженери, като предните пъти и казаха да си закупя техния филтър-утаител, без повече разяснения

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
На стария ми автомобил дюзите BRC са на 120 000км и още не се забелязва някаква промяна в работата им. Никога не са били калибрирани. По каталог им дават 150000км и мисля, че без проблем ще ги направят. Филтър винаги съм сменял само в оторизирания сервиз на BRC на 20000км-30000км.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да. БРЦ явно са си класика. Е, не колкото фаворита ми Кейхин, които пред очите ми изкараха у нас 230000 км. БРЦ преди използваха само полиестерни филтри. Сега незнам как стои въпросът.
Иначе за информация зареждам 99% от лукойл, а преминаването на пропан-бутан е при 30 градуса на изпарителя + 15 секунди изчакване. Та не мисля, че проблема в следствие на неизпарено гориво и преохлаждане. Още повече, че гореспоменатия кейхин, работеше при същите условия.
Иначе за информация зареждам 99% от лукойл, а преминаването на пропан-бутан е при 30 градуса на изпарителя + 15 секунди изчакване. Та не мисля, че проблема в следствие на неизпарено гориво и преохлаждане. Още повече, че гореспоменатия кейхин, работеше при същите условия.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Брц имат и серии с Кейхин!
Но ще бъде доста тъжно ако и поляците започнат да не могат да изкарат 100 000. До сега не съм чувал за друг такъв случай.
Иначе от евтиния клас най-коравото нещо което съм виждал са Ловато инжекторите. Но не са особенно бързи.
Но ще бъде доста тъжно ако и поляците започнат да не могат да изкарат 100 000. До сега не съм чувал за друг такъв случай.
Иначе от евтиния клас най-коравото нещо което съм виждал са Ловато инжекторите. Но не са особенно бързи.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да. Пасатът за който говоря беше с БРЦ сикуент и дюзи кейхин. Такава си беше комплектацията, както казваш. А в моя случай, мен най ме съмнява филтъра, но това са си хипотези. Дано новите издържат над 100000 км.
Bass_Man имаш ли впечатления от мембранните Стефанели инжектори? Но и те май бяха бавни.
Bass_Man имаш ли впечатления от мембранните Стефанели инжектори? Но и те май бяха бавни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост