Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Mkarimov » 22 Яну 2017 20:50
Има вероятност да са ти изпратили грешен SCV (малка разлика в диаметрите на отворите може да създава проблеми), а и не съм сигурен колко е истинко DENSO.
П.П. И аз се чудя дали да не поръчам от Ебей.
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Mkarimov
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Iliyа Damyanov » 22 Яну 2017 22:40
Възможно е да не съм прав защото не ми е работа да ремонтирам автомобили но това което знам за SCV клапана е , че кокато е износен създава проблеми когато полжението е горещо а не студено защото пада вискозотета на горивото. Миналата пролет когато се набълбуках с моето 2AD двигателя си палеше но с леко удължено развъртане и първите един два оборота звучаха някак неубедително. Всичко това ми подсказа , че зимата ще бера ядове. Първо проверих акумулатора. Оказа се някакъв обслужваем боклук с половината клетки на сухо и вероятно по-дърт от колата. Направих му реанимация и контрол но ..... го смених. С новия акумулатор паленето се подобри една идея. След профилактика на стартера и силовите кабели паленето стана като на нова кола. Не си мислете , че след като чувате стартера да върти здраво и итензивно няма как проблема да е от стартера. Имах и една изгоряла свещ но смених и четирите. Сега при -20 пали от раз без двойно подгряване или разни мурафети. Греста след 10 години се спича отделно четките се разпрашават и прахоляка се смесва със смазката а в студа нямам идея какъв керпич става. На дизела му трябва развъртане а необслужен стартер няма как да даде динамика като на нов или обслужен. Мисълта ми е когато има проблеми да се почне от елементарни неща като хигиена , профилактика и обслужване и чак тогава да се пристъпва към купуване на части.homie написа: Привет,
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Затруднено или невъзможно палене при дизел може да се получи и от дълъг престой заради горивото. Преди време бях заправил малко нафта в една туба . След около две години половината от горивото се беше превърнало в нещо като сополи (нашенска нафта). Подобни лиги сме промивали от цялата горивна система на неползван дълго време електрогенератор с 6 цилиндров агрегат от Volvo Penta 600Kw. (западна нафта)
ПС. Моля който си реши проблема да си направи труда и да сподели как го е решил. Така темата ще е освен дълга и полезна.
Iliyа Damyanov
мехаННика
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Mkarimov » 23 Яну 2017 09:08
Много съм съгласен, НО когато колата ти пали и гасне...и така 10 пъти, едва ли е стартера. Затова тук във форума има доста изписано за въпросните клапани. И когато човек направи инициализация http://www.moranbahweather.com/toyota/l ... 5_0453.pdfIliyа Damyanov написа:Възможно е да не съм прав защото не ми е работа да ремонтирам автомобили но това което знам за SCV клапана е , че кокато е износен създава проблеми когато полжението е горещо а не студено защото пада вискозотета на горивото. Миналата пролет когато се набълбуках с моето 2AD двигателя си палеше но с леко удължено развъртане и първите един два оборота звучаха някак неубедително. Всичко това ми подсказа , че зимата ще бера ядове. Първо проверих акумулатора. Оказа се някакъв обслужваем боклук с половината клетки на сухо и вероятно по-дърт от колата. Направих му реанимация и контрол но ..... го смених. С новия акумулатор паленето се подобри една идея. След профилактика на стартера и силовите кабели паленето стана като на нова кола. Не си мислете , че след като чувате стартера да върти здраво и итензивно няма как проблема да е от стартера. Имах и една изгоряла свещ но смених и четирите. Сега при -20 пали от раз без двойно подгряване или разни мурафети. Греста след 10 години се спича отделно четките се разпрашават и прахоляка се смесва със смазката а в студа нямам идея какъв керпич става. На дизела му трябва развъртане а необслужен стартер няма как да даде динамика като на нов или обслужен. Мисълта ми е когато има проблеми да се почне от елементарни неща като хигиена , профилактика и обслужване и чак тогава да се пристъпва към купуване на части.homie написа: Привет,
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Затруднено или невъзможно палене при дизел може да се получи и от дълъг престой заради горивото. Преди време бях заправил малко нафта в една туба . След около две години половината от горивото се беше превърнало в нещо като сополи (нашенска нафта). Подобни лиги сме промивали от цялата горивна система на неползван дълго време електрогенератор с 6 цилиндров агрегат от Volvo Penta 600Kw. (западна нафта)
ПС. Моля който си реши проблема да си направи труда и да сподели как го е решил. Така темата ще е освен дълга и полезна.
и на следващата сутрин колата му запали от раз, значи проблема не е стартер

Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Mkarimov
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Iliyа Damyanov » 23 Яну 2017 09:54

Iliyа Damyanov
- Petarec
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Фев 2016 23:09
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Petarec » 25 Яну 2017 12:40
и още нещо пробвайте с подаване на малко газ при стартиране.
Petarec
Freedom
Petarec
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Bodhid » 26 Яну 2017 11:44

Bodhid
- ufer
- Мнения: 2823
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от ufer » 27 Яну 2017 08:44
ufer
Bodhid
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от homie » 29 Яну 2017 21:43
От една седмица съм със сменен SCV клапан. Вече няколко старта без отказ, вкл. в четвъртък на -9 сутринта (от раз) и днес сутринта на -7. Имаше дни, в които на -2, -3 запали от втори път, но без протяжното въртене, палене и гаснене. Тук ще мисля за профилактика на стартера. Рано е още да се правят крайни изводи, но смея да твърдя, че има положителен ефект. Все още не съм правил и инициализация, че не ми се прибягва до метода с кламера.
Сега да се допитам до Iliyа Damyanov и други колеги за стартерът. Гледам, че се предлага цял четкодържател, за чиято подмяна мисля бих могъл да се справя и сам, ако няма нужда от някакво запояване.
homie
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от Iliyа Damyanov » 29 Яну 2017 22:48
Iliyа Damyanov
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от tseco » 30 Яну 2017 11:50
tseco
- slowtraveler
- Мнения: 6357
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 371 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Мнение от slowtraveler » 30 Яну 2017 12:54
Филтъра винаги се замърсява в посока от вход към изход... Логично е входящата нафта да е по-мръсна от изходящата (нали затова е филтър), и затова входящата страна на филтъра е по-замърсена с видими частици..
Та затова горното ми прозвуча като вица за блондинките:
- спукана ми е гумата
- ама цялата ли
- не, само от долната страна

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта