
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Питанки Avensis D4D
Да,знам че това е антената на колата,но си мислех,че също така е и нагревател за стъкалцето-като даваш назад да виждаш от там.Благодаря за пояснението 

АВЕSIS WAGON T25 2.2 D4D-2005г
Питанки Avensis D4D
Благодаря ви Колеги! За антената изобщо не съм обърнал внимание
За оборотите значи принципа на двигателя е такъв когато времето е студено


Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
@ikobek - имам същия автомобил , сигурен ли си , че когато си пуснал подгрева не си пуснал и парното? Защото на моята само на включен подгрев колата си работи на нормални обороти, само когато е включено парното , само тогава вдига оборотите. Иначе аз парно не пускам докато не стигне 1/4 от скалата за водата.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
На комбитата е на страничното стъкло, а на седаните е на задното стъкло, точно над нагревателя. Ако не друго, поне ги крадат и не може да я счупиш в някой по нисък клон (И двете неща на Ауриса ми се случиха със стърчащата антена).
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Така е било. Само с пуснато парно вдига оборотите. Не можах да разбера ефекта на този подгрев все още.beatsound написа: @ikobek - имам същия автомобил , сигурен ли си , че когато си пуснал подгрева не си пуснал и парното? Защото на моята само на включен подгрев колата си работи на нормални обороти, само когато е включено парното , само тогава вдига оборотите. Иначе аз парно не пускам докато не стигне 1/4 от скалата за водата.
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Предстои ми смяна на маслото. 2.0 д4д - Според каталога побира заедно с филтъра 6,4 литъра. Точно толкова ли трябва да налея? Колко масло максимално се източва? Мисля да налея оем маслото 5w30. Има ли по-добър вариант?
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Здравейте колеги , пак съм аз.
Така , колата ми вече е значително по-добре. Няма ги вече резонанси и странни шумове благодарение на това, че смених четири броя разпръсквачи, понеже 3 от тях бяха тотално заминали. Обаче преди това изскочи нов проблем - след предпоследната смяна на маслото се появи проблема - паля колата и след 20-30 секунди работи и изведнъж угасва. Угасва и след това върти доста докато запали. В последно време попаднах на добър механник и той ме светна от къде може да е проблема - а именно от стойката на горивния филтър (оригинален номер - 233800G031 ) Обясни ми ,че гумичката на механизма за помпене се заносвала и горивната система губи налягане от там , в последствие на което колата угасва и след това докато подкачи наново върти доста и чак след това запалва. Та сега той направи така - обясни ми ,че е изолирал оригиналния горивен път през филтъра и е пуснал горивото по друг път през друг филтър ( нали , за да установи дали наистина от там е проблема) , и ето ,че сега няма угасване изобщо. Въпроса е следния - освен оригинална стойка от Тойота (където струва 190лв) , има ли от къде другаде да намеря и евентуално такава от морга би ли била надеждна (ако има изобщо , защото в Русе няма никакви тойоти по моргите)
Ако на някой му се намира такова нещо може да се свърже с мен и да я закупя (ако е сигурен ,че е здрава де)
И другия проблем , който се появи - като дам на контакт и нещо отпред зад жабката почва да бучи и след 10-15 секунди изчезва , предполагам някоя клапа , но не съм сигурен и не съм я носил още да я погледнат. Има ли някой със сходен проблем?
Благодаря Ви за отделеното време!
Така , колата ми вече е значително по-добре. Няма ги вече резонанси и странни шумове благодарение на това, че смених четири броя разпръсквачи, понеже 3 от тях бяха тотално заминали. Обаче преди това изскочи нов проблем - след предпоследната смяна на маслото се появи проблема - паля колата и след 20-30 секунди работи и изведнъж угасва. Угасва и след това върти доста докато запали. В последно време попаднах на добър механник и той ме светна от къде може да е проблема - а именно от стойката на горивния филтър (оригинален номер - 233800G031 ) Обясни ми ,че гумичката на механизма за помпене се заносвала и горивната система губи налягане от там , в последствие на което колата угасва и след това докато подкачи наново върти доста и чак след това запалва. Та сега той направи така - обясни ми ,че е изолирал оригиналния горивен път през филтъра и е пуснал горивото по друг път през друг филтър ( нали , за да установи дали наистина от там е проблема) , и ето ,че сега няма угасване изобщо. Въпроса е следния - освен оригинална стойка от Тойота (където струва 190лв) , има ли от къде другаде да намеря и евентуално такава от морга би ли била надеждна (ако има изобщо , защото в Русе няма никакви тойоти по моргите)
Ако на някой му се намира такова нещо може да се свърже с мен и да я закупя (ако е сигурен ,че е здрава де)
И другия проблем , който се появи - като дам на контакт и нещо отпред зад жабката почва да бучи и след 10-15 секунди изчезва , предполагам някоя клапа , но не съм сигурен и не съм я носил още да я погледнат. Има ли някой със сходен проблем?
Благодаря Ви за отделеното време!
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
В тази тема http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=4&t=28321 може да питаш колегата за втора употреба.
Тук може да питаш за ново http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597
Тук може да питаш за ново http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Това зад жабката е всъщност под жабката, а именно клапата за студен и топъл въздух. Наблюдава се мнооооого често когато се пуска климатика. Аз лично съм го чистил моето. Имаше някъде тема, където климатика не духа студено от лявата страна,точно защото пистите на моторчето за клапата са зацапани и не се мести на студено, а седи на топло.beatsound написа: Здравейте колеги , пак съм аз.
И другия проблем , който се появи - като дам на контакт и нещо отпред зад жабката почва да бучи и след 10-15 секунди изчезва , предполагам някоя клапа , но не съм сигурен и не съм я носил още да я погледнат. Има ли някой със сходен проблем?
Благодаря Ви за отделеното време!
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Здравейте колеги!
За изгасването уточнихме проблема - датчика за вода на горивния филтър - и по точно , там където се завива самия датчич , при пренатягяне пластмасата се цепи и почва да гълта въздух. Извода - нов датчик за 180лв от Тойота , но за сега закрепихме проблема като намерихме друг филтър - същия , просто без датчик. За сега е така - нито светят лампи , няма проблеми.
Така - и това за клапата за стоплия и студения въздух решихме - за сега е откачена , докато майстора се поосвободи да я оправи. Но сега пък почна някоя друга явно да се чува , този път - зад волана. Та тук въпроса ми е - трябва ли да се сваля таблото , за да се ремонтират или подменят(не знам какво се прави) тези клапи - или само почистване ще свърши работа? Ако някой е прави тази операция моля да сподели опита си , за да не правим грешни работи.
Благодаря и поздрави!
За изгасването уточнихме проблема - датчика за вода на горивния филтър - и по точно , там където се завива самия датчич , при пренатягяне пластмасата се цепи и почва да гълта въздух. Извода - нов датчик за 180лв от Тойота , но за сега закрепихме проблема като намерихме друг филтър - същия , просто без датчик. За сега е така - нито светят лампи , няма проблеми.
Така - и това за клапата за стоплия и студения въздух решихме - за сега е откачена , докато майстора се поосвободи да я оправи. Но сега пък почна някоя друга явно да се чува , този път - зад волана. Та тук въпроса ми е - трябва ли да се сваля таблото , за да се ремонтират или подменят(не знам какво се прави) тези клапи - или само почистване ще свърши работа? Ако някой е прави тази операция моля да сподели опита си , за да не правим грешни работи.
Благодаря и поздрави!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
За клапите за студен и топъл въздух не се сваля таблото. Те се намират под него и не се разглобява таблото. Може да се наложи да се свали модула за радиото /поне на мен ми бе полесно за тази на пасажера първият път, втория вече успях и без него на другия авенсис/ Обикновенно клапите се разглобяват внимателно и се почистват, като може да се гресира леко ако е нужно. Има много теми по този въпрос както тук така и в английския форум. Виждал съм и клипове в youtube. някъде имаше и къде се намира тази под волана.
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Имам същия проблем. Трябва ми някой, който да ми обясни по-подобно какво и как се прави.
Toyota Avensis 2.0 VVTi - 2004г.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Проблема с клапите за въздуха ли?
Avensis T25 2.0 D4D 116HP и 126HP - общи въпроси - ремъци,масло,паразитни шумове и т.н.
Да! Вляво понякога духа горещо, докато вдясно е студено. И се чува от време на време това бръмчене.
Toyota Avensis 2.0 VVTi - 2004г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта