
Те ако са по 5лв на брой ще си поръчам О-пръстени


Иначе може да ми ги пращата не взимам дебела комисионна


И при мойто Рено беше така. Колкото по студено беше толкова по бързо палеше. Но помпата сработваше още при подаване на контакт. На Тойотата и да я захраня предварително пак не пали по бързо от 3 секунди, но го нямаше онова аха да захапе все едно прикювква и продължава да върти. И при мен го има този тънък момент в който като пуснеш стартера си запалва, но оборотите се качват малко бавно докато подминат 500-700 и след това си ги вдига като за студено.
А какво пречи да е на трета и да не се страхуваме от радарите?ufer написа:...Аз го правя на 6000 об. и е най-добре да си на магистрала, като настъпиш мотора малко поне за 10-ина минути и се молиш да не те засече радар...
Нищо не пречи. Това го правих като по-млад. Сега вече съм "уравновесен"!
То това помага, но не и в градски условия. Честото гасене и изстиване на колата води до отлагане на парафини по инжекторите. Високи обороти в градски условия на къси отсечки също трудно се правят или потдържат. Или пък да мина Цариградско на 1-ва ей така за кеф
Има вероятност да ми вземат книжката за доста време ако не съм на магистрала
Ааааа, ти може да си уравновесен ама аз съм на 18. Нищо че комшиите разправят, че ме е хванала кризата на средната възраст
Колега може и да си прав и най-вероятно си, но ако беше прочел темата сигурно щеше да забележиш, че проблема е при коли без газови уредби. Само моята е с газ и то отскоро, и проблема с по-трудното палене е още от преди да сложа газ. Иначе щях да го приема за нормално. И ако имах проблем с пропускащ газов инжектор щях да имам проблем с паленето всеки път защото газта е под високо налягане при газовите инжектори т.е. колата ще е задавена всеки път.
Хаха, не я карам много и за това гледам да не стои много бензин в резервоара защото не е добре, до колкото знам се утаява. Последните месеци минавам по има няма 150-200 км. на месец. Сипвай 100 октана от Еко, може на истина и бензина да играе роля. И на Шел 100 октановия е много добър. Аз сега ще напълня резервоара с 100 октана от Еко и ще сипя профилактично въпреки, че колата няма никакви проблеми ето това: Wynn's Petrol Clean 3 https://www.autopower.bg/%D0%B4%D0%BE%D ... -2929.html като коледен подарък за Селикатаspiridoncho написа: @stefo91 вземи сипи на тая кола горивце де. Ще ти изгори "ламбата" така . Взема да сипя и аз 100 октана да видя как пали. Може пък при мен от горивцето да е знам ли. Но на пролет или малко да се затопли времето ще пратя инжекторите на ултразвук, ако не е споделил някой до тогава по-евтино решение на подобен проблем.
Въпроса няма еднозначен отговор...Факт е, че бензина старее - изпаряват се част от фракциите и т.н...
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта