Изключвам температурен датчик, защото ако той е проблема колата или ще пали много трудно на студено, или на топло и разхода ще ти е много висок.
За други причини не се сещам, дето да си пали нормално а само първият път да не пали.
Убеди се, че горивната помпа ти стартира още с подаване на контакт. За целта махни седалките и си сложи пръстите върху областта на помпата. При подаване на контакт ако не чуеш бучене и усетиш вибрация значи помпата се захранва чак при завъртане на стартер. Нищо не ти пречи да подадеш на помпата захранване да завърти за 5 сек и да пробваш да запалиш. Така ще изключиш проблемен регулатор защото той все пак държи налягане за да пали от вторият път.
Не се разочаровай толкоз лесно. Това са онаследени болежки и колата не е първа младост. Такива проблеми не се отстраняват когато колата се продава. Дето се казва друг да си бие главата. Всяка "нова" стара кола си има кусурите и са малко хората които попадат на напълно изрядни екземпляри и да си ги карат безпроблемно. Отстраниш ли дразнещите забележки и си поддържаш колата, ще се радваш дълго време на читава кола. И аз съм отскоро с Toyotka, и да ти кажа такива неща много не ме впечатляват защото съм имал и по лоши случки
