Не обсъждаме разхода,интересува ме надеждност,слаби места като концепция.
Малкото коне са ясни,но при условие,че го слагат в Yaris,Auris,Corolla значи би трябвало да държи няколко х 100.000 км или се лъжа?
Тук имаше нещо с Bosch,пак като минус ще е предполагам.
Атуалните оферти на Toyota Bulgaria за Corolla направо ми се виждат съмнително добри - е не е японска сглобка,но все пак - https://www.toyota.bg/new-cars/corolla/ ... price.json.
Надявам се да се получи информативна тема с по-малко спам колеги!

Technical specifications of the latest engine version:
Displacement: 1,364 cc
Bore x stroke: 73.0 mm x 81.5 mm
Max. power: 55 kW (75 PS) at 4,000 rpm (2001–2005);[3] 66 kW (90 PS) at 3,800 rpm (2005–present)
Max. torque: 170 N·m (125 lb·ft) from 2,000 rpm (2001–2005); 190 N·m (140 lb·ft) from 1,800 to 3,000 rpm (2005–present)
Compression ratio: 17.9:1 (until 2011) and 16.5:1 (2011-present)
Combustion system: direct injection
Intake system: variable geometry turbocharger with intercooler
Valve vechanism: SOHC, 2 valves per cylinder
Fuel injection system: common rail (1,600 bar), 6 hole injectors
Camshaft drive: timing chain
Exhaust gas treatment: EGR, equipped with cooler and catalyst
Emission standard: Euro III (2001–2005); Euro IV, Euro V (2005–present)
Fuel consumption combined: 4.8 l/100 km (58.8 mpg (U.S.))
CO2 emission combined: 128 g/km
Fuel consumption combined: 3.9 l/100 (2011-present), CO2 emission combined: 103-99 g/km (2014 Yaris )
Sound level at 2850 rpm: 75 dB(A) when stationary and 72 dB(A) when moving
