Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
iovkito
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от Орлин Върбанов » 15 Дек 2015 06:42
Орлин Върбанов
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от veso_hds » 15 Дек 2015 09:47
Най-добре е между 80 и 100 ач.Ако имаш време може да се поразровиш из официалните сайтове на производителите на акумулатори и там ще видиш какво препоръчват за твоята кола.Орлин Върбанов написа: ....някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък
veso_hds
- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от flammen » 15 Дек 2015 17:39
Lexus LBX
flammen
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от memorex » 15 Дек 2015 19:00
memorex
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от Орлин Върбанов » 15 Дек 2015 19:41
Орлин Върбанов
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от slowtraveler » 16 Дек 2015 08:04
Ама това със 100Ач ми се струва малко пресилено - в края на краищата дори при мен с трилитров дизел, и огромни консуматори (и 200А генератор

Според мен 75-85 ще напълно достатъчен за този двигател...
(на кашкая, вярно бензинка ама 2.0, оригиналния акумулатор бе 52Ач, и си издържа 6г без проблем)...
А относно 'специалистите' във фирмите за акумулатори мисля бях споменал - за дъртото Добло 1.3Д официални представители на БОШ искаха да ми продадат AGM за почти 300лв.. Всякакви опити да ги убедя, че оригиналния акумулатор не е AGM (и той май бе 50Ач)и няма нужда да е AGM (няма старт/стоп и т.н.)...
На желанието ми да купя 63Ач S5+ отговориха, че ако не взема S6 AGM няма да ми важи гаранцията за акумулатора, щото видиш ли за Доблото си трябвало S6 по някакъв техен каталог (явно сгрешен)...
Разговора приключи с любезна майна от моя страна...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от dekata » 16 Дек 2015 11:10
dekata
todor87
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от Орлин Върбанов » 16 Дек 2015 16:14
Орлин Върбанов
flammen
- Kiki
- Мнения: 8202
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от Kiki » 19 Дек 2015 19:16
Няма нищо страшно да се кара с по-голям акумулатор.dekata написа:Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
Аз карам от 5 год. с акумулатор 100 Ah вместо 72 Ah и нищо му няма. Нито съм го зареждал, нито съм имал ядове с него.
Kiki
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2015 19:38
Помислете - зарядния ток обикновено е около 10% от капацитета... Т.е. при 50Ач е 3-5А... При 100Ач е 7-10А...
Което при алтернатор например 100А е само около 10% от общия ток, който може да подаде алтернатора...
Но за мен е безсмислено да се скача на много по-голям акумулатор...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигат
Мнение от arti » 29 Дек 2015 18:42
Провериха SCV клапан-а и установиха че работи идеално ....Akima написа:Добро утро.
Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".
Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.
Успех.![]()
П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
arti
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мнение от arti » 29 Дек 2015 19:06
arti
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта